SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jouWWWWWWWWWWW!1!!!!!!!1111!!1!!!11!1EINZquote:
En met de emulator kan je met 350% spelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:17 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, of zit je 24 uur per dag te spelen
Of je trade met iemand of gaat hacken.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan Mew nergens vinden, volgens mij kan je die alleen krijgen via één of ander japans WIFI event
Oh, hoe dan? Je loopt gewoon heel snel ofzo? Ik krijg dat iig niet voor elkaar denk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je kan het spel in 15 uur uitspelen.
Wat is dat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
En met de emulator kan je met 350% spelen
Daar heb je dan wel weer een item voor nodig die je alleen bij events kan krijgen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:38 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Of je trade met iemand of gaat hacken.
Correctie: In Hoenn kan je hem wel vangen.![]()
Ok thnx handig om te wetenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:04 schreef Wasmachinemann het volgende:
Speed op 350%, dan ga je als een straaljager door battles heen enz.![]()
Jolteon en Piraat (Arcanine) trainen voor de 1e elite (Water/ijs), Marlous voor de 2e (Steen/vecht), bij de 3e (ghost) Marlous, Piraat en Jolteonquote:
Dat is toch de Mew Glitch in gen.1 spellen? [Hoe heet die wiki voor pokemon? bulbapedia toch?}quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb Mew toen wel gevangen met een cheat (ok hij was wel level 6), weet niet meer hoe dat ging maar moet je gewoon ff googlen.
Ja zou best kunnen. Ik doe ook het generatie 1 spel, ook met zwartwit beeld enzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:51 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Dat is toch de Mew Glitch in gen.1 spellen? [Hoe heet die wiki voor pokemon? bulbapedia toch?}
`quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:56 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen. Ik doe ook het generatie 1 spel, ook met zwartwit beeld enzoPkm hebben geen geslacht enzo, vind al die latere dingen maar onzin
de eerste spellen waren veruit het beste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |