quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenben je homo ofzo.
Electabuzz is er nog. Maar die heb ik nooit gehad eerlijk gezegd, dus geen idee of die goed is in het spel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen ik ken ook niet veel betere elektrische pokemon, magneton is ook niet zo super volgens mij.
Magikarp (inmiddels Gyarados) zit bij de daycarequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen Magikarp gelevelt tot een Gyarados.
Wat pikachu betreft.. ze zijn schattig. Maar in een gevecht volledig waardeloos in vergelijking met een Jolteon. Evolueer die pikachu in ieder geval tot een raichu. Als je die goed traint kun je in ieder geval bij de pokemon league nog de waterpokemon one-shotten. Je geeft zelf ook al aan "Maar ik ga ook wel veel af op de schattigheidsfactor, ipv heel strategisch te kiezen".
Dat is dus wel duidelijk.
Magikarp evolueert niet bij de daycare.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:33 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Magikarp (inmiddels Gyarados) zit bij de daycare
Ohja, je hebt gelijk. Tis alweer lang geleden. Ik heb toen Magikarp bij de daycare laten zitten en rond level 20 er weer uitgehaald, toen laten veranderen in een Gyarados, en toen heb ik Gyarados weer teruggebracht naar de daycarequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Magikarp evolueert niet bij de daycare.
Die van mij niet in ieder geval. Zodra ik hem eruit haalde en 1 level omhoog gooide (of na de eerste battle zelfs al) werd het een Gyarados. Terwijl hij dik over het evoluatie level heen zat.
Voor jou altijd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenben je homo ofzo.
Let me guess.. jij traint draken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Voor jou altijd.
Charizard
Dragonite
Salamance
Gyarados
nee vogelsquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef FastFlyingJackson het volgende:
[..]
Let me guess.. jij traint draken?
Dan heb ik me pokemon niet nodig, dan pak ik de luchtbuks welquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:39 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf is een Salamance?
Wat een lelijk tyfusbeest.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.serebii.net/pokedex-dp/373.shtml
Ofwel een Pokemon die het eerst voorkwam tijdens Ruby/Sapphire en Emerald
Wat een mislukt dingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.serebii.net/pokedex-dp/373.shtml
Ofwel een Pokemon die het eerst voorkwam tijdens Ruby/Sapphire en Emerald
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef MB23 het volgende:
Alle Pokemon na de eerste 150 (en Mew) zijn nep
Tja, ik heb hem niet verzonnen, ik Google hem alleen maar. Is een soort mislukte Charizard, maar dan blauw en hij staat met 4 poten op de grondquote:
QFT, De pokemons na de eerste 151quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef MB23 het volgende:
Alle Pokemons na de eerste 150 (en Mew) zijn nep
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |