SPOILER: De hits uit #1 (lange lijst)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Pino112 op 23-05-2010 21:51:42 ]
quote:
Piekt te vroeg imo.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Diggy Dex en zomerhit, uberhaupt dit soort muziek zal het nooit als zomerhit halen. Zomerhit heeft meestal hippe luchtige tunes die in je hoofd blijft hangen.quote:
Nick en simon hadden vorig jaar toch ook een klein zomerhitje?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:21 schreef barrybert het volgende:
[..]
Diggy Dex en zomerhit, uberhaupt dit soort muziek zal het nooit als zomerhit halen. Zomerhit heeft meestal hippe luchtige tunes die in je hoofd blijft hangen.
Denk dat we de laatste jaren toch meer met kleine zomerhitjes te maken hebben. Vond vorig jaar Dizzee Rascal - Bonkers ook een lekker zomernummer.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nick en simon hadden vorig jaar toch ook een klein zomerhitje?
Ik verwacht eigenlijk nog steeds een Zuid Afrikaans nummer in de stijl van de Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:12 schreef ScottTracy het volgende:
We hebben op dit moment meerdere kandidaten. Alors on Danse kwam te vroeg, California Gurls is een aardige hit aan 't worden, en er zijn nog wat minder voor de hand liggende kandidaten (Lucky Fonz, Swedish House Mafia, K'naan, Shakira, Yeasayer). Het is pas eind mei, misschien dat ergens volgende maand nog een onverwachtse dikke zomerhit uitkomt.
elke artiest die je daar zegt is dan eigenlijk een beetje te vroegquote:Op maandag 24 mei 2010 17:12 schreef ScottTracy het volgende:
We hebben op dit moment meerdere kandidaten. Alors on Danse kwam te vroeg, California Gurls is een aardige hit aan 't worden, en er zijn nog wat minder voor de hand liggende kandidaten (Lucky Fonz, Swedish House Mafia, K'naan, Shakira, Yeasayer). Het is pas eind mei, misschien dat ergens volgende maand nog een onverwachtse dikke zomerhit uitkomt.
Lekker nummer, echt een totaal vage cip.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:19 schreef henkde_j het volgende:
Deze mist in de OP
Op moment wordt dit nummer ook achter de Wieckse Witte commercial gebruikt
Leuke clip!quote:Op maandag 24 mei 2010 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze zal het ook wel niet worden. Maar wel een luchtig moppie en een leuke clip.
Wordt hem sowieso voor mij, en mits goed promotiewerk, voor vrijwel heel Nederlandquote:
Dit meen je nietquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 17:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk nog steeds een Zuid Afrikaans nummer in de stijl van de Jeugd van Tegenwoordig.
Eenschquote:
Is nu MegaHit op 3FMquote:Op maandag 24 mei 2010 03:19 schreef henkde_j het volgende:
Deze mist in de OP
die platen hebben toch allemaal geen enkele potentie om maar in de BUURT te komen van successen zoals uit de OP?quote:
heb hem ff drie keer achter mekaar gedraaid, en hier zie ik nog wel wat in! ook wel europees gezien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:09 schreef Paul-89 het volgende:
Mijn Zomerhit is al bekend, wat een toffe plaat,,![]()
Refreintje mag wel wat vaker.
eensquote:Op maandag 24 mei 2010 17:07 schreef SeeNoEvil het volgende:
Dit gaat hem worden samen met ''Alors on dance'':
welke plaat is dat?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:35 schreef Sapstengel het volgende:
Die van M.I.A. is de shit. Alleen ik denk niet echt zomerhit materiaal, het is niet heel erg toegankelijk voor een grote groep en het refrein kan nog iets meer catchy.
Die wordt idd wel vaak gedraaid op 538quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef kikoooooo het volgende:
Het kan bijna niet anders of dat nummer van Katy Perry en Snoop Dogg wordt het.
Welke was dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef ThePianoMan het volgende:
Het nummer nu op 3FM maakt ook een grote kans!
Das geen zomerhit, gewoon een goed nummer. Ben benieuwd naar het album.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee wat ik zei, nu ik hem een paar keer heb geluisterd, blijft aardig hangen.
Zondag werd het nummer gedraaid op 3FM, denk dat dit het nummer van deze zomer wordt, met als goede tweede, Katy Perry en Snoop Dogg.quote:
Dit dus. Steeds meer airplay voor Jack Parow!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:08 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Zondag werd het nummer gedraaid op 3FM, denk dat dit het nummer van deze zomer wordt, met als goede tweede, Katy Perry en Snoop Dogg.
Die is binnenkort trouwens in NLquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit dus. Steeds meer airplay voor Jack Parow!
en dus wordt het de zomerhit van 2010?quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:36 schreef Stinus het volgende:
wel een half jaar oud, maar ik vind het wel een lekker 'I'm Yours'-alike nummer
dit nummer is bagger, dit kan toch geen hit worden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef kikoooooo het volgende:
?
Wel een ouder nummer, maar pas sinds afgelopen week op de Nederlandse radio..
voor mij welquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
en dus wordt het de zomerhit van 2010?
Ik vind em wel okéquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dit nummer is bagger, dit kan toch geen hit worden?
Zeker wel relaxtquote:
Daar istie al. Dit wordt em gewoon.quote:
Geweldig nummer!quote:Op maandag 24 mei 2010 03:19 schreef henkde_j het volgende:
Deze mist in de OP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |