De versie met Fergie erop is 'nieuw' (ook al een paar maanden aan het rondslingeren, maar het is nu pas een single)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zou het? Die plaat is van augustus vorig jaar
Ah, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:43 schreef Maartel het volgende:
[..]
De versie met Fergie erop is 'nieuw' (ook al een paar maanden aan het rondslingeren, maar het is nu pas een single)
In 2009 was het ook niet écht een single volgens mij.. hij had wel een hoesje en werd voor het album uitgebracht, maar alleen als promo, net als One Love die vervolgens ook nog een échte single release kreeg (en volgens mij was dit bij bijv Imma Be van de Black Eyed Peas ook al het geval) Maar 't is tegenwoordig sowieso vaak niet meer helemaal helder wanneer iets een single isquote:
De akoestische versie is trouwens ook chillquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:34 schreef Stinus het volgende:
[..]
Ik vind hem ook erg lekker
alleen ik erger me nogal aan dat beginstukje:
I want to be a billionaire, so fucking (![]()
) bad
Normaal is dat helemaal geen probleem (Eamon - Fuck it), maar dit past echt totaal niet in dat stukje
Ik hoorde hem vandaag voor het eerst op de radio, en ik moet zeggen dat ik direct het idee 'zomerhit' bij die plaat kreeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:37 schreef Maartel het volgende:
Niet zijn sterkste, maar 't is Guetta dus 't zal allicht weer een zomerhitje worden...
3FM draaide die al in de winter, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op zondag 23 mei 2010 02:49 schreef Kalebatz het volgende:
Zou dit nummer ook een kans hebben?
Ik vind van wel! Vooral met zo'n videoclip!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:34 schreef Stinus het volgende:
[..]
Ik vind hem ook erg lekker
alleen ik erger me nogal aan dat beginstukje:
I want to be a billionaire, so fucking (![]()
) bad
Normaal is dat helemaal geen probleem (Eamon - Fuck it), maar dit past echt totaal niet in dat stukje
Die is echt van vorige zomer hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 11:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als ze deze clip rond aan het begin van deze zomer hadden uitgebracht, was het cker de zomerhit van 2010 geworden....
Ik snap alleen niet dat ik deze nu continu op MTV zie......![]()
[ afbeelding ]
Denk niet dat ie gaat knallenquote:Op zondag 23 mei 2010 10:54 schreef ebke het volgende:
Stond er volgens mij nog niet tussen hier.
Niet mijn favoriet, wel zomerhit gevoelig.
Ja, onbegrijpelijk was dat. Ik voorspelde 'em vorig jaar rond deze tijd al als zomerhit, maar hij kwam pas in het najaar op single uit.quote:
Slecht management danquote:Op zondag 23 mei 2010 14:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk was dat. Ik voorspelde 'em vorig jaar rond deze tijd al als zomerhit, maar hij kwam pas in het najaar op single uit.
Deze is echt fucking koningquote:
Dan vind je deze ook wel vet denk ik:quote:
Nu voor het eerst op 3FM, maar gewoon met 'fucking' hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef Numbie het volgende:
[..]
Oh don't worry, ze zullen op de radio ongetwijfeld de censured versie gaan draaien
Die is me toch wel fucking vet!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:41 schreef Ritmo het volgende:
Zo hadden ze hem moeten releasen, met Pharrell erbij is het nummer wat 'spannender'.
Misschien de nieuwe van bombaquote:Op zondag 23 mei 2010 02:49 schreef Kalebatz het volgende:
Zou dit nummer ook een kans hebben?
Ik vind van wel! Vooral met zo'n videoclip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |