Ik moest hier aan denken:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Klinkt best goed, het komt me alleen wel wat bekend voor weet alleen niet wat.
Origineel sowieso niet, die emmert te saai doorquote:
Wat snap jij niet aan dit topic?quote:
want?quote:
Volgens mij doelt hij op 'hits'quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:59 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
want?
ja hij komt uit 2009, maar de zomer van 2009 is al geweest
Dit topic gaat over het tippen van een potentiële zomerhit voor 2010.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:59 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
want?
ja hij komt uit 2009, maar de zomer van 2009 is al geweest
zonnig nummertje iddquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef Asjen het volgende:
Wat denken jullie van deze? Als 'ie wat bekender wordt heeft dit nr best potentieel.
Dan ga ik toch voor Bonkers!quote:
Niet catchy genoeg voor een zomerhitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:41 schreef Ritmo het volgende:
Zo hadden ze hem moeten releasen, met Pharrell erbij is het nummer wat 'spannender'.
De albums van Drake, The Game en een paar die ik vergeten horen ook op die datum uit te komen. Beetje offtopic btw.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:21 schreef Ritmo het volgende:
Nieuwe CD ja? Met N*E*R*D/The Neptunes of solo? In my mind was erg goed, het album daarna (titel even kwijt) wat minder.
Zullen wel veel samenwerkingen met sterren op staan, Pharrell kennende. Welke hip-hop albums komen er nog meer?
yessquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:55 schreef Numbie het volgende:
Kwam laatst deze tegen:
Fijne zomerse poppy track; beetje Jason Mraz meets Gym Class Heroes...
Ik vind hem ook erg lekkerquote:
Zou het? Die plaat is van augustus vorig jaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:37 schreef Maartel het volgende:
Niet zijn sterkste, maar 't is Guetta dus 't zal allicht weer een zomerhitje worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |