quote:
Van Lost.S06E17.HDTV.Xvid? Die staat namelijk ook als drie verschillende torrents. Wellicht de verkeerde gepakt?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tering, het geluid van de HD versie is focked, had gewoon de 720P moeten downloaden
Nah, ik zit niet op van die wazige torrent sitesquote:Op maandag 24 mei 2010 10:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Van Lost.S06E17.HDTV.Xvid? Die staat namelijk ook als drie verschillende torrents. Wellicht de verkeerde gepakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:37 schreef Treveo het volgende:Vanwaar in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OT: nee, niet gezien
De enige echte.
Ik heb hetzelfde en nu is het 2e deel eerder klaar dan het eerstequote:Op maandag 24 mei 2010 11:09 schreef UncleErnie het volgende:
Mijn link is trager dan stront door een trechter. Heeft iemand een goede downloadlink verkoopadres? PM
Zoals?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:40 schreef sali het volgende:
ik had toch een andere open einde gehoopt/verwacht...
Zoiets blijft toch in je hoofd hangen; ik denk inmiddels dat ik er wel tevreden mee ben. Niet alles is verklaard, maar het verhaal is klaar: alle conflicten zijn opgelost, iedereen heeft rust, en wat alles nou eigenlijk betekende is niet aan Darlton om te verklaren, maar aan onszelf.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:58 schreef Breuls het volgende:
Mooi einde, maar ik heb wat afterthoughts nodig om er iets van te maken. De alternatieve lijn is wel mooi verklaard, maar wat het eiland zelf precies is, dat is me echt nog niet duidelijk.
Best kans dat Walt nog leeft, en dat daarom Michael nog niet verder kan inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:36 schreef IV_Xample het volgende:
iedereen die dood is gegaan zou nou verder kunnen vanuit die kerk, maar waar zijn michael en walt dan?
michael is zeker dood (met die explosie op die boot) maar walt is wel terug naar het vasteland gegaan en niet meer terug gekomen, dus dat kan wel kloppen...
maar toch vond ik het een 'apart' einde...
Micheal zit vast op het eiland. (whispers)quote:Op maandag 24 mei 2010 12:36 schreef IV_Xample het volgende:
iedereen die dood is gegaan zou nou verder kunnen vanuit die kerk, maar waar zijn michael en walt dan?
michael is zeker dood (met die explosie op die boot) maar walt is wel terug naar het vasteland gegaan en niet meer terug gekomen, dus dat kan wel kloppen...
maar toch vond ik het een 'apart' einde...
Dat heb ik dus ook! Maar misschien moet ik seizoen 1 tot en met 6 maar eens opnieuw gaan kijkenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
2 zeer mooie afleveringen ; maar ik had meer sensatie verwacht ; maar achteraf toch leuke afleveringen.
Enige wat ik niet snap ; is nog steeds de ALT. Je ziet iedereen daar...en die kerk binnenkomen , maar in de ALT leven ze toch gewoon? Ze communiceerden ook met andere mensen daar namelijk, en hadden hun leven ( Jack heeft een zoon en Juliet is de moeder ). Dus wat was de ALT nou precies? Hemel oid is het niet, en als het het is, snap ik er niks van ; want Kate,Sawyer en Claire wisten in de eilandtijdslijn nog van het eiland af te komen....dus die zijn niet eens dood.
Slecht verklaard dus , maar wel mooi gefilmd einde
Maar bij verre dus niet de beste series finale ooit ; die staat nog op naam van Charmed![]()
Het klopt gewoon allemaal nietquote:Op maandag 24 mei 2010 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook! Maar misschien moet ik seizoen 1 tot en met 6 maar eens opnieuw gaan kijken
Zoals ik begrijp is dat niet zo. De vader van Jack zegt op een gegeven moment tegen Jack dat iedereen dood is, een aantal voordat Jack dood ging, sommige pas veel later. Zoals ik het zie heeft Hurley en Ben dus zijn hele leven doorgebracht op het eiland. Zijn diegene in het vliegtuig hun leven verder gaan leven in de normale wereld.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:49 schreef chroestjov het volgende:
Apart en origineel einde, dat is iig 1 conclusie die getrokken kan worden.
Wat ik niet begrijp is het volgende;
Als de ALT universe het universe is waar de overledenen heengaan waarom zijn er dan ook personen die in de ALT universe aanwezig zijn maar in de originele timeline nog gewoon leven?
Rose, Bernard, Hurley en Ben?
Hoe kunnen ze in de ALT nou dood zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 12:49 schreef martinlam het volgende:
Die ALT universe is een plek wat bedacht is door de losties gezamelijk om zo verder te gaan met hun bestaan. Papa sheppard zei dat het niet uit maakt wanneer en waar die ALT is. Ze zijn in de ALT al namelijk allemaal dood en komen dan samen om zo verder te kunnen, (naar het hiernamaals?)
Die heb je niet dood zien gaan, en zoals Christian Shephard zei, in de alt-tijdlijn is geen tijd, dus hebben die waarschijnlijk nog een leven gehad en zijn daarna gestorven, om daarna uiteraard in de kerk te komen.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
2 zeer mooie afleveringen ; maar ik had meer sensatie verwacht ; maar achteraf toch leuke afleveringen.
Hemel oid is het niet, en als het het is, snap ik er niks van ; want Kate,Sawyer en Claire wisten in de eilandtijdslijn nog van het eiland af te komen....dus die zijn niet eens dood.
Dat snap ik nog wel ; maar ik snap het nut van de ALT dan niet; die we het hele seizoen gezien hebben. Jack had een zoon, Kate die vluchtte voor de politie, Charlie aan de drugs etc...mensen gingen naar het ziekenhuis, dus ze waren niet eens dood.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die heb je niet dood zien gaan, en zoals Christian Shephard zei, in de alt-tijdlijn is geen tijd, dus hebben die waarschijnlijk nog een leven gehad en zijn daarna gestorven, om daarna uiteraard in de kerk te komen.
Alt is geen tijd of plek, het is het leven dat had kunnen zijn. Het zit tussen het eiland (echt) en het hiernamaals.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze in de ALT nou dood zijnKate, Hurley, Ben, Claire die leven gewoon allemaal nog.
Als het dus de hemel is of iets dergelijks klopt het niet ; want iedereen heeft hun eigen leven ( ze zijn niet dood ), en dan herinneren ze het allemaal ( de on island tijdslijn ). Dan komen ze samen....en dan is iedereen opeens dood?
Ik had het gesnapt als het gewoon een tijdslijn was, die ze verdiend hadden nadat ze het eiland beschermd hadden ; en door die bom eind seizoen 5. Maar de dood? Nee, daar zitten te veel vraagtekens bij ; klopt gewoon niet.
Dat is mogelijk, maar die uitleg betekent dat hun hele leven in de ALT nooit heeft bestaan, dus precies wat Locke ook tegen Jack zei; "You dont have a son Jack"quote:Op maandag 24 mei 2010 12:52 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Zoals ik begrijp is dat niet zo. De vader van Jack zegt op een gegeven moment tegen Jack dat iedereen dood is, een aantal voordat Jack dood ging, sommige pas veel later. Zoals ik het zie heeft Hurley en Ben dus zijn hele leven doorgebracht op het eiland. Zijn diegene in het vliegtuig hun leven verder gaan leven in de normale wereld.
\quote:Op maandag 24 mei 2010 13:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is mogelijk, maar die uitleg betekent dat hun hele leven in de ALT nooit heeft bestaan, dus precies wat Locke ook tegen Jack zei; "You dont have a son Jack"
Je begrijpt het niet echt heh haha.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
\
Als die tijdslijn nooit heeft bestaan ; hoe kunnen ze dan samenkomen ( door middel van herinneringen die ze in de ALT hebben opgedaan ).
Ik snap het niet nee; ben volgens mij de enige die de logische vragen vraagt...vind dit zo'n slap einde..quote:Op maandag 24 mei 2010 13:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet echt heh haha.
Jeez.. zie ALT gewoon als een soort kamer waar mensen bijkomen uit hun narcose. Een beetje in de war.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
\
Als die tijdslijn nooit heeft bestaan ; hoe kunnen ze dan samenkomen ( door middel van herinneringen die ze in de ALT hebben opgedaan ).
Het kenmerk van ALT is juist dat het geen tijd heeft. MAAR als je oplet dan zie je dat er in ALT een hele hoop niet klopt aan de verhoudingen tussen mensen. Niet alleen dat Jack een zoon heeft met Juliet.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:10 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ja inderdaad, het is geen andere tijdslijn.
In de war ; maar ze hebben daar een heel leven? Ze herinneren zich juist dingen van the on-island tijd ( dan zijn ze dus niet in de war, ze worden juist rijker qua informatie ). Iedereen communiceert met mensen die niet eens in het vliegtuig zaten.....quote:Op maandag 24 mei 2010 13:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Jeez.. zie ALT gewoon als een soort kamer waar mensen bijkomen uit hun narcose. Een beetje in de war.
De nummers van Hurley is al een verklaring voor gegeven een paar afleveringen terug... "coincedence" , eigenlijk doet het er dus niet toe.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:13 schreef keijz het volgende:
Ok, maar we weten nog steeds niks over de nummers van Hurley, Walt, en de ijsberen?
Je moet het zien als een vorm van het "hiernamaals" waarin een alternatief leven wordt geleid dat eigenlijk helemaal niet bestaat en nooit heeft bestaan met als enige doel een goede afsluiting van hun echte leven om vervolgens verder te gaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In de war ; maar ze hebben daar een heel leven? Ze herinneren zich juist dingen van the on-island tijd ( dan zijn ze dus niet in de war, ze worden juist rijker qua informatie ). Iedereen communiceert met mensen die niet eens in het vliegtuig zaten.....
Als je logisch nadenkt klopt er gewoon helemaal niks van. Als ze allemaal dood waren, hoe kunnen ze dan communiceren met andere mensen in die wereld?
Plus als iedereen die dood was , in die wereld kwam , zou Walt er ook zijn ; die gaat ook wel een keer dood....en Ben, waarom blijft hij buiten zitten, buiten die kerk?
Hoe meer ik over de finale nadenk, hoe slechter hij word.
Dat is onzin, er was aan ALT vanaf het begin van alles mis. Er klopte allerlei dingen niet in relaties tussen mensen en ook gebeurden er dingen tussen mensen in ALT die in het echte leven tussen andere combinaties waren gebeurd.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:14 schreef Mirel het volgende:
Ik vind dat schrijvers die niet zo bekend zijn met scifi zich niet met elementen daarvan bezig moeten houden want dan krijg je halve gare dingen zoals die ALT tijdlijn die ineens in 1 dialoog halfbakken wordt uitgelegd.
Glas in lood raam niet opgevallen in de kamer waar de kist van Christian staat?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:16 schreef Mirel het volgende:
Vind het daarnaast stom dat ze perse een kerk uitkiezen. Leuk dat je Sayid de moslim daar ziet lopenEen tuintje met een kekke shrubbery zou ook goed zijn.
Het is dan ook geen kerk, het is een ruimte met banken en allerlei symbolen van allerlei religies.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:16 schreef Mirel het volgende:
Vind het daarnaast stom dat ze perse een kerk uitkiezen. Leuk dat je Sayid de moslim daar ziet lopenEen tuintje met een kekke shrubbery zou ook goed zijn.
Heb jij in je hoofd geen idee dan over hoe de perfecte wereld er volgens jou uit zou zien? De wereld waarin alles gebeurd wat jij wil? Figuranten zullen daar ook wel voorkomen.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In de war ; maar ze hebben daar een heel leven? Ze herinneren zich juist dingen van the on-island tijd ( dan zijn ze dus niet in de war, ze worden juist rijker qua informatie ). Iedereen communiceert met mensen die niet eens in het vliegtuig zaten.....
Als je logisch nadenkt klopt er gewoon helemaal niks van. Als ze allemaal dood waren, hoe kunnen ze dan communiceren met andere mensen in die wereld?
Plus als iedereen die dood was , in die wereld kwam , zou Walt er ook zijn ; die gaat ook wel een keer dood....en Ben, waarom blijft hij buiten zitten, buiten die kerk?
Hoe meer ik over de finale nadenk, hoe slechter hij word.
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je moet het zien als een vorm van het "hiernamaals" waarin een alternatief leven wordt geleid dat eigenlijk helemaal niet bestaat en nooit heeft bestaan met als enige doel een goede afsluiting van hun echte leven om vervolgens verder te gaan.
Ook wordt duidelijk gemaakt dat de mensen in de kerk samen hun belangrijkste momenten en daden in het echte leven samen hebben doorgebracht, Walt is daar dus geen onderdeel van geweest.
En misschien was Ben nog niet aan afsluiting toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:33 schreef DrowningMan het volgende:
Wat een finale...weinig antwoorden maar toch een bevredigend einde.
Jack![]()
![]()
Ik keek hem gewoon op megavideo.nl, was goed te doen, kun je meteen beginnen met kijken, geen download nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ijsberen kwamen uit de Dharma kooien waar sawyer en kate een tijd in zitten. Dat is een paar seizoenen geleden al duidelijk gemaaktquote:Op maandag 24 mei 2010 13:13 schreef keijz het volgende:
Ok, maar we weten nog steeds niks over de nummers van Hurley, Walt, en de ijsberen?
Mooi dat iemand vroeg hoe het kwam dat de explosieven al uit het vliegtuig warenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:56 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Die ijsberen kwamen uit de Dharma kooien waar sawyer en kate een tijd in zitten. Dat is een paar seizoenen geleden al duidelijk gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |