abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 mei 2010 @ 13:14:18 #276
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_81827491
Ik vind dat schrijvers die niet zo bekend zijn met scifi zich niet met elementen daarvan bezig moeten houden want dan krijg je halve gare dingen zoals die ALT tijdlijn die ineens in 1 dialoog halfbakken wordt uitgelegd.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:14:32 #277
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_81827503
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:07 schreef HiZ het volgende:

[..]

Jeez.. zie ALT gewoon als een soort kamer waar mensen bijkomen uit hun narcose. Een beetje in de war.
In de war ; maar ze hebben daar een heel leven? Ze herinneren zich juist dingen van the on-island tijd ( dan zijn ze dus niet in de war, ze worden juist rijker qua informatie ). Iedereen communiceert met mensen die niet eens in het vliegtuig zaten.....

Als je logisch nadenkt klopt er gewoon helemaal niks van. Als ze allemaal dood waren, hoe kunnen ze dan communiceren met andere mensen in die wereld?

Plus als iedereen die dood was , in die wereld kwam , zou Walt er ook zijn ; die gaat ook wel een keer dood....en Ben, waarom blijft hij buiten zitten, buiten die kerk?

Hoe meer ik over de finale nadenk, hoe slechter hij word.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_81827553
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:13 schreef keijz het volgende:
Ok, maar we weten nog steeds niks over de nummers van Hurley, Walt, en de ijsberen?
De nummers van Hurley is al een verklaring voor gegeven een paar afleveringen terug... "coincedence" , eigenlijk doet het er dus niet toe.
De andere 2 dingen zijn nooit verklaard maar zouden de verklaringen van die 2 mysteries bijdragen aan het grote geheel? Niet echt...
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:16:19 #279
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_81827570
Vind het daarnaast stom dat ze perse een kerk uitkiezen. Leuk dat je Sayid de moslim daar ziet lopen Een tuintje met een kekke shrubbery zou ook goed zijn.
When all else fails, you always have delusion.
pi_81827644
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:14 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

In de war ; maar ze hebben daar een heel leven? Ze herinneren zich juist dingen van the on-island tijd ( dan zijn ze dus niet in de war, ze worden juist rijker qua informatie ). Iedereen communiceert met mensen die niet eens in het vliegtuig zaten.....

Als je logisch nadenkt klopt er gewoon helemaal niks van. Als ze allemaal dood waren, hoe kunnen ze dan communiceren met andere mensen in die wereld?

Plus als iedereen die dood was , in die wereld kwam , zou Walt er ook zijn ; die gaat ook wel een keer dood....en Ben, waarom blijft hij buiten zitten, buiten die kerk?

Hoe meer ik over de finale nadenk, hoe slechter hij word.
Je moet het zien als een vorm van het "hiernamaals" waarin een alternatief leven wordt geleid dat eigenlijk helemaal niet bestaat en nooit heeft bestaan met als enige doel een goede afsluiting van hun echte leven om vervolgens verder te gaan.
Ook wordt duidelijk gemaakt dat de mensen in de kerk samen hun belangrijkste momenten en daden in het echte leven samen hebben doorgebracht, Walt is daar dus geen onderdeel van geweest.
En misschien was Ben nog niet aan afsluiting toe.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:18:49 #281
1234 HiZ
Istanbullu
pi_81827661
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:14 schreef Mirel het volgende:
Ik vind dat schrijvers die niet zo bekend zijn met scifi zich niet met elementen daarvan bezig moeten houden want dan krijg je halve gare dingen zoals die ALT tijdlijn die ineens in 1 dialoog halfbakken wordt uitgelegd.
Dat is onzin, er was aan ALT vanaf het begin van alles mis. Er klopte allerlei dingen niet in relaties tussen mensen en ook gebeurden er dingen tussen mensen in ALT die in het echte leven tussen andere combinaties waren gebeurd.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:19:29 #282
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_81827692
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:16 schreef Mirel het volgende:
Vind het daarnaast stom dat ze perse een kerk uitkiezen. Leuk dat je Sayid de moslim daar ziet lopen Een tuintje met een kekke shrubbery zou ook goed zijn.
Glas in lood raam niet opgevallen in de kamer waar de kist van Christian staat?
Op dat raam staan de 6 symbolen van de 6 grote religies in de wereld.
Daarbij zag je Buddha en Shiva naast de deur staan toen Jack binnenkwam.

Ofwel; wat je ook aanhangt je komt allemaal daar terecht
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 24 mei 2010 @ 13:19:49 #283
1234 HiZ
Istanbullu
pi_81827709
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:16 schreef Mirel het volgende:
Vind het daarnaast stom dat ze perse een kerk uitkiezen. Leuk dat je Sayid de moslim daar ziet lopen Een tuintje met een kekke shrubbery zou ook goed zijn.
Het is dan ook geen kerk, het is een ruimte met banken en allerlei symbolen van allerlei religies.
pi_81827750
Nee hoe meer ik er ook over nadenk hoe slechter ik de finale vind
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81827769
Hoewel niet alles is beantwoord (ging ik eigenlijk ook niet van uit) toch een heel mooi einde
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_81827782
Bijzonder einde, mooi einde, enigszins bevredigend einde. Maar wel jammer dat het nu voorbij is.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:25:30 #287
134538 chansadres
Black & White
pi_81827914
Het is voorbij
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 24 mei 2010 @ 13:25:43 #288
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_81827918
Matig einde, luie schrijvers. Het verhaal slaat echt nergens op hoor. Alle gebeurtenissen zijn random en vaag.
2000 light years from home
pi_81828077
Dan heb je niet goed opgelet als je alle gebeurtenissen random en vaag noemt.
pi_81828101
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:14 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

In de war ; maar ze hebben daar een heel leven? Ze herinneren zich juist dingen van the on-island tijd ( dan zijn ze dus niet in de war, ze worden juist rijker qua informatie ). Iedereen communiceert met mensen die niet eens in het vliegtuig zaten.....

Als je logisch nadenkt klopt er gewoon helemaal niks van. Als ze allemaal dood waren, hoe kunnen ze dan communiceren met andere mensen in die wereld?

Plus als iedereen die dood was , in die wereld kwam , zou Walt er ook zijn ; die gaat ook wel een keer dood....en Ben, waarom blijft hij buiten zitten, buiten die kerk?

Hoe meer ik over de finale nadenk, hoe slechter hij word.
Heb jij in je hoofd geen idee dan over hoe de perfecte wereld er volgens jou uit zou zien? De wereld waarin alles gebeurd wat jij wil? Figuranten zullen daar ook wel voorkomen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:31:21 #291
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_81828109
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:18 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Je moet het zien als een vorm van het "hiernamaals" waarin een alternatief leven wordt geleid dat eigenlijk helemaal niet bestaat en nooit heeft bestaan met als enige doel een goede afsluiting van hun echte leven om vervolgens verder te gaan.
Ook wordt duidelijk gemaakt dat de mensen in de kerk samen hun belangrijkste momenten en daden in het echte leven samen hebben doorgebracht, Walt is daar dus geen onderdeel van geweest.
En misschien was Ben nog niet aan afsluiting toe.


Zoals jij het zegt, is het inderdaad te snappen.
Maar Ben is dan wel dood dat hij daar buiten zit?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_81828152
Die is dood ja, alleen hij wil nog niet verder.
pi_81828153
Wat een finale...weinig antwoorden maar toch een bevredigend einde.

Jack
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 mei 2010 @ 13:35:14 #294
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_81828207
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:33 schreef DrowningMan het volgende:
Wat een finale...weinig antwoorden maar toch een bevredigend einde.

Jack
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek hem gewoon op megavideo.nl, was goed te doen, kun je meteen beginnen met kijken, geen download nodig
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 24 mei 2010 @ 13:43:00 #295
9859 crew  Karina
Woman
pi_81828434
Ik kan niet zeggen dat ik het helemaal snap, maar dat is ook niet echt de bedoeling denk ik, op het eind had ik wel een beetje Ghost Whisperer gevoel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_81828743
Prachtig einde, ik vond hem echt supergoed. Prachtig hoe ze het begin omgekeerd het eind maakten.

En Hurley is echt een held
pi_81828884
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:13 schreef keijz het volgende:
Ok, maar we weten nog steeds niks over de nummers van Hurley, Walt, en de ijsberen?
Die ijsberen kwamen uit de Dharma kooien waar sawyer en kate een tijd in zitten. Dat is een paar seizoenen geleden al duidelijk gemaakt
  maandag 24 mei 2010 @ 14:10:04 #298
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_81829354
voor mensen met trage download; even op andere site zelfde bestand opzoeken en die torrents ook inladen, door er gewoon op te klikken.

Wat is niet snapte. Waarom zijn de lui die met het vliegtuig weg zijn gevlogen ook in die 'kerk'?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_81829390
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 24 mei 2010 @ 14:11:12 #300
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_81829397
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:56 schreef zoefschildpad het volgende:

[..]

Die ijsberen kwamen uit de Dharma kooien waar sawyer en kate een tijd in zitten. Dat is een paar seizoenen geleden al duidelijk gemaakt
Mooi dat iemand vroeg hoe het kwam dat de explosieven al uit het vliegtuig waren
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')