Ik ga vandaag weer 4 of 5 doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:11 schreef JortK het volgende:
Gister 6km gelopen, in tijden niet zo kut gelopen
Killerlegs taking it easyquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:42 schreef Smart_ass het volgende:
Vanavond 1,5u gewandeld ipv hardgelopen. Voor de afwisseling.Morgen denk ik zwemmen, dus donderdag er weer tegenaan.
Edit: betere test is om te kijken of de bovenkant van je heup gelijk is links en rechts. Voelen waar bot eindigt met handen en dan in spiegel kijken of handen op gelijke hoogte zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef Repeat het volgende:
Als ik voor de spiegel sta hangt mn rechterschouder wel lager dan de linker. Als op met mn rechterbeen op een boekje van +/- 1cm dik ga staan is dit verschil er niet meer.
Maar of ik een beenlengteverschil heb? Dat is niet zo makkelijk te onderzoeken voor de spiegel volgens mij
Haha, ja. Vriendin kwam langs en die loopt nooit hard, dus dan schiet dat niet zo op natuurlijk. Vanavond ga ik zwemmen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Killerlegs taking it easy![]()
Vanochtend 7km gedaan, voelde me de afgelopen dagen wat zwak (griepje ofzo.. )
Geen wereld tijd, maar ik heb in ieder geval weer gelopen
Je kan ook op de grond gaan liggen en je enkels tegen elkaar leggen. Dan kan iemand anders kijken of je enkels goed naast elkaar staan. Althans dat is een van de technieken die mijn manueel therapeute gebruikt. Hoe langer je benen zijn hoe groter die afwijking kan zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Edit: betere test is om te kijken of de bovenkant van je heup gelijk is links en rechts. Voelen waar bot eindigt met handen en dan in spiegel kijken of handen op gelijke hoogte zijn.
ik zou even naar de fysio gaan als ik jou was. Huisarts kan het ook wel constateren maar fysio of sportarts kan beter uit de voeten met dit soort klachten & sport.
Dat zou best kunnen inderdaad. Naar de huisarts geweest en ws is het een verrekt of een kleine spierscheuring. Daar staat 4-6 weken voor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
zit een verband tussen
http://www.rugkliniek.nl/klacht_onderinrug.html
Jawel. Misschien zelfs sneller. Maar het is wel een grotere aanslag op je lichaam.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:57 schreef Repeat het volgende:
Met een hogere hartslag zou je conditie niet verbeteren?
2805m, door een eindsprint in de laatste 200m. Het gaat eindelijk weer lekker, dus ik durf langzaam hardop te zeggen dat ik 1.15 wil lopen bij de Dam tot Dam.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vanavond in het Olympisch Stadion een Coopertest lopen.. Ik mik op 2600m.
zo lekker fanatiekquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:58 schreef BB-Pieter het volgende:
Hallo!
Ik ben ook vervent hardloper en kom hier zojuist deze topic tegen. Leuk om te lezen, ga zo eens even wat topics terug lezen.
Ik loop vooral wegwedstrijden, beetje met wisselend succes. Afgelopen weekend wat mij betreft het mooiste hardloopevenement ever gelopen: de hardloop4daagse in Apeldoorn. Respectievelijk 60 of (zoals in mijn geval) 100 km in 4 dagen. Verdeeld over 6 etappes. Schitterend door de bossen heen lopen.
Doel voor dit jaar is met name de marathon van Berlijn (vorig jaar daar 3:42 gelopen). Verder ook de Damloop en over 3 weken een de Veluwezoom Trail (50km) op de planning.
Ik heb op de 10 miles een PR staan van 1:15.56, maar die is nog uit 2007. Daarna nooit meer een serieuze 10 miles gelopen. Op 30 juni nog een 10 miles op de planning, doel is dat 1:05. Lukt dat niet, dan wil ik dat met de Damloop doen. *crossed fingers*quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zo lekker fanatiekwat is je tijd met de Damloop?
Ai! Hopelijk valt de schade mee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:43 schreef The_Hives het volgende:
hier voorlopig geen hardlopen. Ben vanmiddag met mijn tenen onder een laadklep van een vrachtwagen gekomen met 6 geladen karren erop. Hopelijk kan ik over 2 weken wel aan mijn volgende loop meedoen
quote:
Garmin connect &mapmyrun.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:00 schreef knnth het volgende:
Gebruik jij Garmin Connect of SportTracks? Is wel even wennen, dat SportTracks ... hele berg aan informatie, kost even tijd om daar aan te wennen het die schermen goed te organiseren.
Ik gebruik Sporttracks voor de 305. Echt een superprogramma! Je kan bijhouden hoeveel je met bepaalde schoenen loopt, en per maand enzo. Ook is het leuk dat je op een lange run je km tijden kan zien. Dan zie je verval enzo, erg nuttig.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:00 schreef knnth het volgende:
Gebruik jij Garmin Connect of SportTracks? Is wel even wennen, dat SportTracks ... hele berg aan informatie, kost even tijd om daar aan te wennen het die schermen goed te organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |