Daar haakte ik af. Scheer je weg hier!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:43 schreef debeterebob het volgende:
Dit is een kansloos topic, maar toch![]()
Ik weet bar weinig van muziek af
quote:
Welke nummers speciaalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
Deadmau5.
Faithless
Linkin Park
Drowning Pool
David Guetta
SOil
Soilwork
Tuurlijk ben je welkom, maar besef je wel dat het voor ons heel moeilijk is te beslissen wat jij leuk vindtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:48 schreef debeterebob het volgende:
Ik deed ook wel zo weinig mogelijk om backfire te voorkomen in dit topic![]()
Trouwens als je weinig van muziek weet, ben je toch welkom als het je interesseert?
Pfff.quote:
Mee eens. Prutsers hierboven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:48 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens als je weinig van muziek weet, ben je toch welkom als het je interesseert?
Waar slaat dat nou weer op. Moet je soms goed kunnen spellen om van rap te kunnen genieten?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je 'ik vindt' typt ben je nog niet toe aan deze muziek.
Nee, je moet enige vorm van intelligentie bezitten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:03 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Moet je soms goed kunnen spellen om van rap te kunnen genieten?
Onzin.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je moet enige vorm van intelligentie bezitten.
Oke een poging.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je welkom, maar besef je wel dat het voor ons heel moeilijk is te beslissen wat jij leuk vindt
Kun je niet een beetje rchtlijnen geven?
Hou je van harde muziek, of liever wat rustiger? Gierende gitaren, pingelende piano, of stoempende bassen?
Moet het dansbaar zijn?
Is er iets waarvan je zelf wel weet dat je het leuk vindt?
Nee, jij presenteert pas mooie argumenten. In rap muziek heb je vaak een lekkere beat. Als je die beat lekker vindt, dan vind je 'm lekker, klaar. Niks intelligentie. Om de teksten te waarderen moet je natuurlijk die woordjes begrijpen, maar om nou te zeggen dat je daarvoor intelligent moet zijn... nee. Je moet gewoon opletten.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oke een poging.
Ik word misselijk van die populaire meuk als David Guetta, en dat soort muziek.
Wat ik wel leuk vind zijn:
Daniel Lohues- Hier kom ik weg
Sum41 (iemand liet me dat een keer horen, Fat Lip geloof ik)
Meat Loaf - Paradise by the Dashboard Light
Als je een goede koptelefoon bezit waarbij de buitenkant isoleert hoef je hem maar heel zacht te zetten en dan hoor je het al goed, lijkt me (doe ik iig).quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:10 schreef Wii-Style het volgende:
Als je tevens met koptelefoons luistert en graag de volume lekker hoog zet, mag je dit eens lezen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Loudness_War
Is ook slecht met speakers natuurlijk, maar vooral met koptelefoons kan je er gek van worden.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:13 schreef cafca het volgende:
Om wat voorbeeldjes te geven:
[...]
Zoek maar wat uit.
Ah, vandaar dat rap voornamelijk populair is in de getto's/buitenwijken. Ja joh.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je moet enige vorm van intelligentie bezitten.
Bevalt me wel, eerste en laatste nummer het mooist, 2e en 3e heb ik wel eens eerder gehoordquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:06 schreef drumminggod het volgende:
MUSE?
![]()
![]()
en rustige kant:
ja... ik weet.. ze hebben rustiger...
en hun nieuwe nummer
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Hebben jullie ook internationalare muziek in de aanbieding; ik bedoel met exotische instrumenten e.d.
Ik vind nirvana het best, gevolgd door SP en daar een stuk achter Deep purple. De rest is uit te houden, al that's the way I like it, behoorlijk lelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:13 schreef cafca het volgende:
Om wat voorbeeldjes te geven:
Jazz:
Klassiek:
Folk:
Hardrock:
Glamrock:
Welke muziek vind ik leuk?
Disco:
Punk:
New Wave:
Grunge:
Zoek maar wat uit.
Begin dan met het beluisteren van Nirvana's album Nevermind. Een beetje kloten met youtube filmpjes kom je nergens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind nirvana het best, gevolgd door SP en daar een stuk achter Deep purple. De rest is uit te houden, al that's the way I like it, behoorlijk lelijk
Kijk, zo komen we ergensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind nirvana het best, gevolgd door SP en daar een stuk achter Deep purple. De rest is uit te houden, al that's the way I like it, behoorlijk lelijk
wie houdt nou niet van Muse?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bevalt me wel, eerste en laatste nummer het mooist, 2e en 3e heb ik wel eens eerder gehoord
Inkoppertje dan maar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:48 schreef debeterebob het volgende:
Ik deed ook wel zo weinig mogelijk om backfire te voorkomen in dit topic![]()
[..]
Aanvullend:quote:Op zondag 23 mei 2010 07:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we ergens
Verder zoals al gezegd: kies de leukste er uit en ga complete albums van deze bands luisteren.
Daarnaast kun je op bijvoorbeeld www.last.fm naar vergelijkbare bands zoeken en ook stukjes muziek luisteren.
nicequote:Op maandag 24 mei 2010 22:52 schreef trustychords het volgende:
[..]
Inkoppertje dan maar.
Eurocore godverdomme!
Emo.. Heb je het nu over jezelf?quote:Op zondag 23 mei 2010 08:10 schreef Schenkstroop het volgende:
open maar een ander topic ts. je hebt de beatles/queen/rollingstones en emo volk aangetrokken. mischien ligt het ook aan t tijdstip
Rodrigo Y Gabrielaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Hebben jullie ook internationalare muziek in de aanbieding; ik bedoel met exotische instrumenten e.d.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:27 schreef debeterebob het volgende:
ff tvp, ben op moment ff druk; zal komende maand ff rustig doornemen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:41 schreef neskwik het volgende:
Jammer van de rotte appels die er schijnbaar alles aandoen om de TS te demotiveren, maar gelukkig wordt dat weer gecompenseerd door paar mensen die wel hun best doen om anderen te bevruchten met mooie muziek! Respect voor die mensen dan!
Maar, on topic, Ik denk dat je punk nogal kan waarderen? Probeer ander eens the clash uit!
En als je dit niet leuk vindt, dan stuur ik nog meer op je af en stop ik pas als er iets tussenzit wat jou wel aanspreekt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |