abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 mei 2010 @ 23:41:28 #51
292348 neskwik
bruin en korrelig
pi_82083185
Jammer van de rotte appels die er schijnbaar alles aandoen om de TS te demotiveren, maar gelukkig wordt dat weer gecompenseerd door paar mensen die wel hun best doen om anderen te bevruchten met mooie muziek! Respect voor die mensen dan!
Maar, on topic, Ik denk dat je punk nogal kan waarderen? Probeer ander eens the clash uit!

En als je dit niet leuk vindt, dan stuur ik nog meer op je af en stop ik pas als er iets tussenzit wat jou wel aanspreekt!
wel goed roeren
pi_82084247

Ongelofelijk sterke muziek.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_83069033
ff tvp, ben op moment ff druk; zal komende maand ff rustig doornemen
pi_83078544
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:27 schreef debeterebob het volgende:
ff tvp, ben op moment ff druk; zal komende maand ff rustig doornemen
Je hebt het topic zelf geopend, dus een tvp is niet nodig lijkt me. Dan is het meer een kick.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_83172987
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 23:41 schreef neskwik het volgende:
Jammer van de rotte appels die er schijnbaar alles aandoen om de TS te demotiveren, maar gelukkig wordt dat weer gecompenseerd door paar mensen die wel hun best doen om anderen te bevruchten met mooie muziek! Respect voor die mensen dan!
Maar, on topic, Ik denk dat je punk nogal kan waarderen? Probeer ander eens the clash uit!

En als je dit niet leuk vindt, dan stuur ik nog meer op je af en stop ik pas als er iets tussenzit wat jou wel aanspreekt!

Of

of Ska

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')