quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:13 schreef cafca het volgende:
Om wat voorbeeldjes te geven:
[...]
Zoek maar wat uit.
Ah, vandaar dat rap voornamelijk populair is in de getto's/buitenwijken. Ja joh.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je moet enige vorm van intelligentie bezitten.
Bevalt me wel, eerste en laatste nummer het mooist, 2e en 3e heb ik wel eens eerder gehoordquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:06 schreef drumminggod het volgende:
MUSE?
![]()
![]()
en rustige kant:
ja... ik weet.. ze hebben rustiger...
en hun nieuwe nummer
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Hebben jullie ook internationalare muziek in de aanbieding; ik bedoel met exotische instrumenten e.d.
Ik vind nirvana het best, gevolgd door SP en daar een stuk achter Deep purple. De rest is uit te houden, al that's the way I like it, behoorlijk lelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:13 schreef cafca het volgende:
Om wat voorbeeldjes te geven:
Jazz:
Klassiek:
Folk:
Hardrock:
Glamrock:
Welke muziek vind ik leuk?
Disco:
Punk:
New Wave:
Grunge:
Zoek maar wat uit.
Begin dan met het beluisteren van Nirvana's album Nevermind. Een beetje kloten met youtube filmpjes kom je nergens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind nirvana het best, gevolgd door SP en daar een stuk achter Deep purple. De rest is uit te houden, al that's the way I like it, behoorlijk lelijk
Kijk, zo komen we ergensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind nirvana het best, gevolgd door SP en daar een stuk achter Deep purple. De rest is uit te houden, al that's the way I like it, behoorlijk lelijk
wie houdt nou niet van Muse?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bevalt me wel, eerste en laatste nummer het mooist, 2e en 3e heb ik wel eens eerder gehoord
Inkoppertje dan maar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:48 schreef debeterebob het volgende:
Ik deed ook wel zo weinig mogelijk om backfire te voorkomen in dit topic![]()
[..]
Aanvullend:quote:Op zondag 23 mei 2010 07:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we ergens
Verder zoals al gezegd: kies de leukste er uit en ga complete albums van deze bands luisteren.
Daarnaast kun je op bijvoorbeeld www.last.fm naar vergelijkbare bands zoeken en ook stukjes muziek luisteren.
nicequote:Op maandag 24 mei 2010 22:52 schreef trustychords het volgende:
[..]
Inkoppertje dan maar.
Eurocore godverdomme!
Emo.. Heb je het nu over jezelf?quote:Op zondag 23 mei 2010 08:10 schreef Schenkstroop het volgende:
open maar een ander topic ts. je hebt de beatles/queen/rollingstones en emo volk aangetrokken. mischien ligt het ook aan t tijdstip
Rodrigo Y Gabrielaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:40 schreef debeterebob het volgende:
Hebben jullie ook internationalare muziek in de aanbieding; ik bedoel met exotische instrumenten e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |