Zij zegt dat een moslimhomo niet kan, en dat is natuurlijk een open deur. En als jij moslims afkeurt en ze verder met rust laat, dan ben je tolerant ja. Je verdraagt ze immers, ondanks dat je ze afkeurt.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow dus als ik zeg dat ik moslims afkeur en liever zie gaan dan komen dan ben ik tolerant... want dat zegt zij dus over homo's.
Nee, nou heb je het over persoonlijke acceptatie en een al dan niet geforceerd enthousiasme. Maar dan is er niks te verdragen.quote:voor mij is tolerantie dat je iets accepteert waar je het nog niet perse mee eens bent; als jij die mensen links laat liggen om hetgeen wat jij zgn tolereert, dan tolereer je het eigenlijk helemaal niet imo.
ik heb moslim vrienden. die zullen ongetwijfeld een wat andere kijk hebben op zaken (wo homo's) dan ik. dat tolereer ik, maar ik ben het er niet mee eens. dat is dus wat ik tolereren vind; ondanks bepaalde zaken waar je het niet mee eens bent toch iets accepteren (in dit geval een persoon).quote:Op zondag 23 mei 2010 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zij zegt dat een moslimhomo niet kan, en dat is natuurlijk een open deur. En als jij moslims afkeurt en ze verder met rust laat, dan ben je tolerant ja. Je verdraagt ze immers, ondanks dat je ze afkeurt.
Ik keur elk geloof af, maar dat maakt mij niet intolerant. Ik verdraag het namelijk, ze zijn er nou eenmaal. Ik ga ze niet in elkaar slaan of anderzins bestrijden. Ik bestrijd het geloof wel, maar ik laat de gelovigen met rust. Dat maakt niet een gewaardeerde enthousiasteling die geloof allemaal prachtig vindt, maar wel tolerant.
[..]
Nee, nou heb je het over persoonlijke acceptatie en een al dan niet geforceerd enthousiasme. Maar dan is er niks te verdragen.
Yepquote:Op zondag 23 mei 2010 14:34 schreef Farang het volgende:
[..]
Dieren doden elkaar zonder dat ze daarvoor vervolgd worden. Is dat ook normaal?
Nee, het zijn je vrienden dus accepteer je het. Het is actief in tegenstelling tot tolereren, wat passief is.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb moslim vrienden. die zullen ongetwijfeld een wat andere kijk hebben op zaken (wo homo's) dan ik. dat tolereer ik, maar ik ben het er niet mee eens. dat is dus wat ik tolereren vind; ondanks bepaalde zaken waar je het niet mee eens bent toch iets accepteren (in dit geval een persoon).
bron? Ik zie niks staan op de site van het CPB.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:52 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Die meiden van Halal zijn echt 10x erger dan Wilders en Janmaat bij elkaar.
Tja, die hebben nu eenmaal geen wetgevende en rechterlijke macht.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:34 schreef Farang het volgende:
[..]
Dieren doden elkaar zonder dat ze daarvoor vervolgd worden. Is dat ook normaal?
Precies. Maar dat moet ook gelden voor islamitische homo's. En ja, die zijn er gewoon ook, en moet ook gewoon getolereerd worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Homo's hebben aan tolerantie genoeg. Door tolerantie kan iedereen het leven leiden wat hij wil.
Kun je niet lezen?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies. Maar dat moet ook gelden voor islamitische homo's. En ja, die zijn er gewoon ook, en moet ook gewoon getolereerd worden.
Een griet die zegt het niet te tolereren als een moslim homo is, moet niet een dag gaan presenteren tegen intolerantie. Ze is zelf namelijk ook intolerant.
Jawel, hoezo, zeg ik iets verkeerds? Of wat niet klopt?quote:
Er werd iets gevraagd Einstein.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:38 schreef Farang het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik neem dieren niet als mijn voorbeeld van hoe ik me moet gedragen.
Ja, tuurlijjk. Ik ben namelijk tolerant, als mensen in de bijbel of in de koran geloven dat laat ik hen daarin met rust. Daar staat 100% kraakhelder in dat homoseksualiteit niet deugt, dus in een geloofsgemeenschap hoef je daarmee strijdige opvattingen en gedragingen niet te accepteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, hoezo, zeg ik iets verkeerds? Of wat niet klopt?
Of vind jij het wel okay dan, dat moslims homofilie onder hun geledingen niet tolereren?
Als jij zegt dat men moslims moet tolereren, dan moeten moslims ook homo's tolereren.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, tuurlijjk. Ik ben namelijk tolerant, als mensen in de bijbel of in de koran geloven dat laat ik hen daarin met rust. Daar staat 100% kraakhelder in dat homoseksualiteit niet deugt, dus in een geloofsgemeenschap hoef je daarmee strijdige opvattingen en gedragingen niet te accepteren.
Dat heeft niks met tolerantie te maken, alleen met acceptatie van alleen gelijkgestemden in een geloofsgemeenschap. Het COC hoeft ook geen moslims of christenen te accepteren als ze dat niet willen.
Als je nou moslims of andere gelovigen wil gaan vertellen wat zij moeten doen en laten, dan ben jij intolerant, want je kunt ze niet met rust laten terwijl ze een andere opvatting hebben dan jij.
Ja, tolereren dus. Dat is wat anders dan in je geloofsgemeenschap accepteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Als jij zegt dat men moslims moet tolereren, dan moeten moslims ook homo's tolereren.
Wel dat hij ophoudt met praktizerend homoseksueel zijn. Het is het een of het ander.quote:Ze hoeven het niet leuk te vinden, maar om nou een moslim te verbieden homo te zijn, of anders geen moslim meer, dat kan gewoon niet. Je kunt van een homo niet verwachten dat hij niet meer gelooft, vanaf het moment dat hij ontdekt dat hij homo is.
Vind eigenlijk dat je dat ook niet van iemand kan verwachten. Is toch iets persoonlijks, en iets wat je doet uit eigen overtuiging, niet omdat het van de omgeving moet. Lijkt me.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel dat hij ophoudt met praktizerend homoseksueel zijn. Het is het een of het ander.
Misschien moet je dan niks met die omgeving te maken willen hebben. Met tolerantie heeft het in ieder geval niks te maken. Dit is een vraagstuk van acceptatie, en dan nog binnen een geloofsgemeenschap ook. Dus het is maatschappelijk niet relevant, en het staat niet in de weg aan mensen om hun eigen leven te leiden zoals zij dat willen.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat je dat ook niet van iemand kan verwachten. Is toch iets persoonlijks, en iets wat je doet uit eigen overtuiging, niet omdat het van de omgeving moet. Lijkt me.
En hiermee laat je dus zien hoe dom je bent en blind voor de realiteit. Je bevestigd homohaat van de moslims, tegelijkertijd zeg je ook tolerant tegen hen te zijn die haat en geweld tegen een bepaalde bevolkingsgroep (homo's in dit geval) oproepen. Wat een droeftoeter ben je dan, homogeweld verheerlijken omdat je 'tolerant' wilt zijn tegen gelovigen.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, tuurlijjk. Ik ben namelijk tolerant, als mensen in de bijbel of in de koran geloven dat laat ik hen daarin met rust. Daar staat 100% kraakhelder in dat homoseksualiteit niet deugt, dus in een geloofsgemeenschap hoef je daarmee strijdige opvattingen en gedragingen niet te accepteren.
Dat heeft niks met tolerantie te maken, alleen met acceptatie van alleen gelijkgestemden in een geloofsgemeenschap. Het COC hoeft ook geen moslims of christenen te accepteren als ze dat niet willen.
Als je nou moslims of andere gelovigen wil gaan vertellen wat zij moeten doen en laten, dan ben jij intolerant, want je kunt ze niet met rust laten terwijl ze een andere opvatting hebben dan jij.
Zoals de intelligente lezer al was opgevallen had ik het over acceptatie in die geloofsgemeenschap, dat ze homo's met rust moeten laten zodat die daarbuiten hun leven kunnen leiden stond er ook al.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:35 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
En hiermee laat je dus zien hoe dom je bent en blind voor de realiteit. Je bevestigd homohaat van de moslims, tegelijkertijd zeg je ook tolerant tegen hen te zijn die haat en geweld tegen een bepaalde bevolkingsgroep (homo's in dit geval) oproepen. Wat een droeftoeter ben je dan, homogeweld verheerlijken omdat je 'tolerant' wilt zijn tegen gelovigen.
Tijd voor zindelijkheidstrainging, concentreer je op het onderwerp...quote:Job zou trots op je zijn....
Tijd voor zindelijkheidstrainging, concentreer je op het onderwerp...quote:Op zondag 23 mei 2010 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zoals de intelligente lezer al was opgevallen had ik het over acceptatie in die geloofsgemeenschap, dat ze homo's met rust moeten laten zodat die daarbuiten hun leven kunnen leiden stond er ook al.
Wereld op zn kop: jij die een andere user dom noemt. Snap je het punt dat Weltschmerz probeert te maken echt niet of loop je gewoon te trollen?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:35 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
En hiermee laat je dus zien hoe dom je bent en blind voor de realiteit. Je bevestigd homohaat van de moslims, tegelijkertijd zeg je ook tolerant tegen hen te zijn die haat en geweld tegen een bepaalde bevolkingsgroep (homo's in dit geval) oproepen. Wat een droeftoeter ben je dan, homogeweld verheerlijken omdat je 'tolerant' wilt zijn tegen gelovigen.
Job zou trots op je zijn....
Ik snap dat jij graag wilt zien dat je linkse vriendje een punt probeert te maken, maar dat maakt ie niet. Dat is nou het hele punt.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wereld op zn kop: jij die een andere user dom noemt. Snap je het punt dat Weltschmerz probeert te maken echt niet of loop je gewoon te trollen?
Ben jij een kloon van SCH?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wereld op zn kop: jij die een andere user dom noemt. Snap je het punt dat Weltschmerz probeert te maken echt niet of loop je gewoon te trollen?
René is de absolute opper-dhimmi en laat zich ongevraagd hoereren door de moslimgemeenschap.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:48 schreef Halcon het volgende:
Rene DanenIk vind dat zo'n misselijkmakende klootzak.
Het punt is dat je zelf niet moet gaan zeuren om tolerantie als je zelf intolerant bent.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geweldig. Intolerantie beantwoorden met intolerantie en vervolgens ook nog je vingertje blijven wijzen. Het Wilders-publiek blijft mij verbazen![]()
Overigens is schijnheiligheid weer de norm in dit topic. Een gemiddelde chirsten zal ook zeggen dat het christelijke geloof en homozijn niet samen gaan.
Elsevier: kankerblad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |