quote:Een protestbijeenkomst tegen 'onverdraagzaamheid' van de 'anti-racisme-organisatie' Nederland Bekent Kleur volgende week zondag wordt gepresenteerd door Jihad Alariachi. Opvallend, aangezien zij zelf allesbehalve tolerant staat tegenover homo's.
Alariachi, bekend van onder meer het tv-programma Meiden van Halal, presenteert volgende week zondag Rhythm Against Racism in Amsterdam, een protestbijeenkomst van Nederland Bekent Kleur tegen ‘racisme’ en ‘onverdraagzaamheid’.
Dat de keuze is gevallen op Alariachi is opmerkelijk, omdat ze zich in het verleden hard heeft uitgesproken tegen homoseksualiteit. ‘Ik accepteer gewoon geen moslimhomo,’ zei ze in Meiden van Halal. Volgens haar gaan islam en homoseksualiteit niet samen.
Tolerantie
De organisatie, onder leiding van politiek activist René Danen, beroept zich in haar aankondigingen juist op de ‘eeuwenoude traditie van tolerantie’ die Nederland kent.
Danen wil tegenover elsevier.nl niet op de uitspraken van Alariachi ingaan. 'Nederland Bekent Kleur richt zich tegen alle vormen van discriminatie, ongeacht tegen wie of welke bevolkingsgroep dan ook. En dat gaan we volgende week zondag ook uitdragen,' aldus Danen.
dat mag niet van Linksch..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef zomaareennaam het volgende:
tja.. je kunt je er nu druk om maken - maar je kunt ook gewoon straks op Wilders stemmen.
De enige goede bron is de Volkskrant?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:02 schreef ouderejongere het volgende:
Elsevierlekker bron noem je ook
Je moet de woorden in verband zien, niet losse woorden eruit halen en dan met beschuldigingen komen.
Ja, dat zal de tolerantie ten goede komen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef zomaareennaam het volgende:
tja.. je kunt je er nu druk om maken - maar je kunt ook gewoon straks op Wilders stemmen.
Die meiden van Halal zijn echt 10x erger dan Wilders en Janmaat bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, dat zal de tolerantie ten goede komen.![]()
Ik wens Wilders en de Meiden van Halal een gezellig 10-jaar durend kwartetje toe in Siberië. Iedereen blij.
Leviticus 20:13 Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op henquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef Holograph het volgende:
Voor de mensen die beweren dat ze het niet zegt ze zegt: "Homo's en de Islam gaan niet samen, dat zeg ik ook. Ik accepteer ook geen moslimhomo".
Mag ik het een 7e eeuwse woestijnideologie noemen?
Doet dit iets af van het feit dat ze de dag van de respect gaat presenteren, terwijl ze zelf zegt dat ze iets tegen moslimhomo's heeft?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:52 schreef Izaag het volgende:
[..]
Leviticus 20:13 Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen
''Je moet even die doek weghalen bij je oren''quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef Holograph het volgende:
Voor de mensen die beweren dat ze het niet zegt ze zegt: "Homo's en de Islam gaan niet samen, dat zeg ik ook. Ik accepteer ook geen moslimhomo".
Mag ik het een 7e eeuwse woestijnideologie noemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |