You just Failed.quote:
Het is de combinatie van 'spelen in bed' en een vader die met zijn dochter in bed ligt. Vervolgens pakt hij haar speeltje af, gaat er zelf mee spelen en noemt zijn dochter 'Schatje'.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit incest noemen.![]()
Maar disturbing is het wel.
Die vader gaf haar een nachtzoen, zag het speeltje, werd boos en nam die mee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is de combinatie van 'spelen in bed' en een vader die met zijn dochter in bed ligt. Vervolgens pakt hij haar speeltje af, gaat er zelf mee spelen en noemt zijn dochter 'Schatje'.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:27 schreef wesp40 het volgende:
Waar maak je op uit dat het hier om incest gaat?
Ja dat vroeg ik mij ook al af, wat er tussen ik speel vaak en in bed stond.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:29 schreef WillFerrell het volgende:
Ja, TS en wat heb je weggestreept. Dit soort strapatsen.
Spuit 11.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb de Donald Duck ook en dit is de werkelijk brief:
Snaterige Donald. Ik speel vaak op mijn draagbare spelcomputer in bed. Op een avond kwam mijn vader mij een nachtzoen geven... En zo verder...
Ach geeft niet hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:38 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry Dago, ik edit je ipv dat ik je quote.![]()
![]()
Maar bedanmkt dus, ik kwam niet verder dan psp of ds maar dat leek niet te passen.
Dus probeerde de TS zijn sensatie-topic stukkie meer geloofwaardigheid te geven waar het niet eens bestond.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Snaterige Donald. Ik speel vaak op mijn draagbare spelcomputer in bed. Op een avond kwam mijn vader mij een nachtzoen geven... En zo verder...
APquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Noum jij maakt er helemaal wat moois van zeg.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef Wesker het volgende:
Wat zegt Donald duck als hij klaarkomt?
Kwak
wil je het weten wat ik zeg wanneer ik klaarkom?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef Wesker het volgende:
Wat zegt Donald duck als hij klaarkomt?
Kwak
Telefoonseks is zoooo 2002quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:40 schreef wesp40 het volgende:
[..]
wil je het weten wat ik zeg wanneer ik klaarkom?
je mag mij je telefoonnummer pm'en
Maar ikke welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:43 schreef wesp40 het volgende:
[..]
ik had het niet eens over telefoonseks![]()
![]()
Dat klopt niet, tenzij broer en zus met elkaar zijn gegaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:01 schreef n_uniet het volgende:
De dochter van de dochter van de vader van de broer van mijn moeder is mijn nichtje
Kan best kloppen, de vader van het nichtje van zijn moeder kan toch 2 zussen hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat klopt niet, tenzij broer en zus met elkaar zijn gegaan
ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:26 schreef zoefschildpad het volgende:
Incest is het niet, maar wel sneu voor het meisje dat pa haar vibrator in zijn reet heeft gestoken
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het een photoshop van de TS is.
Zomg O.o!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef Kubus. het volgende:
Daalijk is het een kind die het over een Nintendo DS heeft ofzo.... ik denk eerder aan een vibo
Wtfquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:21 schreef Panzermaus het volgende:
Dus ik zit lekker in de tuin met de laptop, literpak ijsthee en de nieuwe Donald Duck.![]()
Het betreft hier nr. 21-2010 en het is zaterdagmiddag omstreeks 16:00. Op de omslag staat Oom Dagobert die zijn neefjes een donkere ruimte binnenleidt, is dit alvast een hint voor wat komen gaat?
Ik open de Donald Duck en mijn ogen glijden naar het stukje 'Brief van de Week'. Dus ik lees die zekere Brief van de Week... Het is een bericht van ene --die niet ouder dan een jaar of 10 zal zijn.
De brief heeft de volgende ontluisterende inhoud. Ik heb zaken die van essentieel belang kunnen zijn met rood aangegeven.
[ afbeelding ]
Juist. Dat dacht ik dus ook. Een incest-brief-van-de-week in mijn Donald Duck. Hoe ga ik hier mij om? Hou bescherm ik mezelf tegen de onzedelijke gedachten van de Jezebel in mij?![]()
Klacht: incest-brief-van-de-week in de nieuwe Donald Duck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |