Maralalalalalalalalalalalaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Ik hang half uit het raam en ben al bijna een uur aan het proberen om een verbinding te krijgen
Kijk je uit dat je niet valtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Ik hang half uit het raam en ben al bijna een uur aan het proberen om een verbinding te krijgen
Dat.quote:
in het echt is ze echt heel leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Welk nummer deed ze?
Oh ik vind edsilia zo stom
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben niet heel gemotiveerd om te kijken
stiekemwil eigenlijk Grey's Anatomy kijken
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Net uit vertrouwde bron gehoord, SIENEKE IS SUPRISE ACT!!!
Red jezelf.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
senorita justin timberlakequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Welk nummer deed ze?
Oh ik vind edsilia zo stom
Ik zou het doen. Daar val je tenminste niet bij in slaap, dat verzeker ik jequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
IK OOKquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
hier vliegt de internetverbinding er ook om de haverklap uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha ja I know
EN mijn mobiel doet ook raar
Ik heb dat nummer nou nog geen een keer helemaal gehoord. Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Oké, daar komen de stemmen voor BB, vanwege schattige dochter
Sumera had m'n felle favoriet kunnen zijn als ze meer personality had gehad, Kelvin zou m'n felle favoriet zijn als hij gewoon eens lekker zong, zonder al die ongein eromheen.quote:
Het familieprogramma waar HEEL NEDERLAND VOOR THUIS BLIJFT.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:24 schreef Dizer het volgende:
WTF is dit voor programma... sentimentele stemmen ivm familieproblemen en stemproblemen.
die zit in Oslo....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik nietquote:
JONGE JAAAquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef catzencut het volgende:
[..]
Het familieprogramma waar HEEL NEDERLAND VOOR THUIS BLIJFT.
Leuk!quote:
Moeten we dan niet naar de Tros overschakelen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef catzencut het volgende:
[..]
Het familieprogramma waar HEEL NEDERLAND VOOR THUIS BLIJFT.
Deadline voor deze ronde: Zondag 23 mei, 14:00 uurquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh shit ik moet het tournament nog invullen, helemaal vergetren.
Ik heb ze gedownload, maar wil ze vanavond lekker in bed kijken, omdat ik gesnotter voorziequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb de streams al laten ladendus zou zo kunnen beginnen
![]()
!
BVOquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Sumera had m'n felle favoriet kunnen zijn als ze meer personality had gehad, Kelvin zou m'n felle favoriet zijn als hij gewoon eens lekker zong, zonder al die ongein eromheen.
Nu.. ik vind Kelvin het tofst, maar zie bij deze 5 geen enkele act met echte starquality... die had alleen Sumera in potentie
ze hebben jamie tochquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Vochtige tienermeisjes (bakvissen) vinden dat niet leuk, zo'n dochter erbij
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |