dat was toch echt Dony, en daarna Kelvinquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Paul het volgende:
Maaike was het slechtste tot nu toe
Badboys de beste tot nu toe
Ik weet hoe het isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Ik hang half uit het raam en ben al bijna een uur aan het proberen om een verbinding te krijgen
Maralalalalalalalalalalalaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Ik hang half uit het raam en ben al bijna een uur aan het proberen om een verbinding te krijgen
Kijk je uit dat je niet valtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Dat.quote:
in het echt is ze echt heel leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Welk nummer deed ze?
Oh ik vind edsilia zo stom
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben niet heel gemotiveerd om te kijken
stiekemwil eigenlijk Grey's Anatomy kijken
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Net uit vertrouwde bron gehoord, SIENEKE IS SUPRISE ACT!!!
Red jezelf.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
senorita justin timberlakequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Welk nummer deed ze?
Oh ik vind edsilia zo stom
Ik zou het doen. Daar val je tenminste niet bij in slaap, dat verzeker ik jequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
IK OOKquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
hier vliegt de internetverbinding er ook om de haverklap uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha ja I know
EN mijn mobiel doet ook raar
Ik heb dat nummer nou nog geen een keer helemaal gehoord. Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Net uit vertrouwde bron gehoord, SIENEKE IS SUPRISE ACT!!!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Oké, daar komen de stemmen voor BB, vanwege schattige dochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |