20 ofzo?quote:
Nou, dat wisten we niet. Bovendien is hij nog erg jong.quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:18 schreef Paul het volgende:
Bad Boys zingen tot nu toe wel het beste van de avond
en Dony danquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:18 schreef Paul het volgende:
Bad Boys zingen tot nu toe wel het beste van de avond
quote:
Dony als tweedes danquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en Dony dan
Er kan maar 1 de beste zijn he
Dat laatste kun je al bijna weglaten, het is altijd zo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Ze deden het wel leuk, maar wat een ongeloofelijk baggernummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:
Dit heb ik nou ook. Verschrikkelijk maar ze waren niet super slecht vandaag.quote:
Ik wist het welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou, dat wisten we niet. Bovendien is hij nog erg jong.
dus badboyz zijn doorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:18 schreef eightone. het volgende:
[..]
20 ofzo?
Gaat wel lekker dan.
Geen studie.
Geen vriendin.
Geen talent.
Dochtertje van 3.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Deze show is tot nu toe te saai voor woorden. Hoop dat Jaap het kan upspicen.EenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Ja maar jij bent zelf paparazziquote:
Ze gaven hun eigen draaiquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Deze show is tot nu toe te saai voor woorden. Hoop dat Jaap het kan upspicen.Ik verveel me ook doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
JAAA MARLALALA, DAAR BEN JEquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Marlalala het volgende:
Halllooo!
quote:
en dony dan paul?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Paul het volgende:
Maaike was het slechtste tot nu toe
Badboys de beste tot nu toe
Ja verkrachting van het nummerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze gaven hun eigen draai![]()
Zij staan toch in de finale samen met Jaap...al die afleveringen slaan nergens op
Dat dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit heb ik nou ook. Verschrikkelijk maar ze waren niet super slecht vandaag.
Ah mooi, nog weer iemand met fatsoenlijke smaak.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Marlalala het volgende:
Halllooo!
Marlalalaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Ik hang half uit het raam en ben al bijna een uur aan het proberen om een verbinding te krijgen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Ik hang half uit het raam en ben al bijna een uur aan het proberen om een verbinding te krijgen
Sieneke ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Dizer het volgende:
Oh God.... iedereen heeft last van zijn stem vandaag
maar het lukt blijkbaar welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
dat was toch echt Dony, en daarna Kelvinquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Paul het volgende:
Maaike was het slechtste tot nu toe
Badboys de beste tot nu toe
Ik weet hoe het isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Maralalalalalalalalalalalaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Kijk je uit dat je niet valtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Dat.quote:
in het echt is ze echt heel leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Welk nummer deed ze?
Oh ik vind edsilia zo stom
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben niet heel gemotiveerd om te kijken
stiekemwil eigenlijk Grey's Anatomy kijken
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Net uit vertrouwde bron gehoord, SIENEKE IS SUPRISE ACT!!!
Red jezelf.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
senorita justin timberlakequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Welk nummer deed ze?
Oh ik vind edsilia zo stom
Ik zou het doen. Daar val je tenminste niet bij in slaap, dat verzeker ik jequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
IK OOKquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |