quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Deze show is tot nu toe te saai voor woorden. Hoop dat Jaap het kan upspicen.Ik verveel me ook doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
JAAA MARLALALA, DAAR BEN JEquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Marlalala het volgende:
Halllooo!
quote:
en dony dan paul?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Paul het volgende:
Maaike was het slechtste tot nu toe
Badboys de beste tot nu toe
Ja verkrachting van het nummerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze gaven hun eigen draai![]()
Zij staan toch in de finale samen met Jaap...al die afleveringen slaan nergens op
Dat dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit heb ik nou ook. Verschrikkelijk maar ze waren niet super slecht vandaag.
Ah mooi, nog weer iemand met fatsoenlijke smaak.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef Marlalala het volgende:
Halllooo!
Marlalalaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Ik hang half uit het raam en ben al bijna een uur aan het proberen om een verbinding te krijgen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Ik hang half uit het raam en ben al bijna een uur aan het proberen om een verbinding te krijgen
Sieneke ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Dizer het volgende:
Oh God.... iedereen heeft last van zijn stem vandaag
maar het lukt blijkbaar welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |