Rottenbergquote:Gasten in DWDD De Toegift van maandag 31 mei: Femke Halsema, Maurice de Hond, Felix Rottenberg, Pia Dijkstra, Jetta Klijnsma, Renske Leijten, Jeanine Hennis-Plasschaert en Nico Dijkshoorn. Muziek is er van The Souldiers en tafelheer is Felix Rottenberg
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:22 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jeanine Hennis-Plasschaert.
Flauw van d'r.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Femke wil niet bij Boulevard aan tafel zitten maar wel bij dwdd
Hoezo dat nou weer? Moet je dan maar overal gaan zitten waar je gevraagd wordt? RTL Boulevard is toch gewoon een inhoudloos programma... Bij DWDD de toegift gaat het tenslotte om de verkiezingen, bij RTL boulevard gaan ze over Yolanthe of weet ik wat lopen ouwehoeren...quote:
Je bereikt alleen maar een groter publiek bij RTL Boulevard.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Moet je dan maar overal gaan zitten waar je gevraagd wordt? RTL Boulevard is toch gewoon een inhoudloos programma... Bij DWDD de toegift gaat het tenslotte om de verkiezingen, bij RTL boulevard gaan ze over Yolanthe of weet ik wat lopen ouwehoeren...
Tja, wat ik niet snap is dat zij samen met Fred Teeven het privacy- en burgerrechtenbeleid van de VVD gaat vormen. Die man heeft helemaal niets met burgerrechtenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
"If the US administration would do something similar as this [...] we all know what the US Congress would say, don't we?"
Leuk - maar een hoop stemmers haken af als Cohen/Halsema bij RTL Boulevard of Jensen aanschuiven.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bereikt alleen maar een groter publiek bij RTL Boulevard.
Niet stemmen op een partij omdat de lijstrekker bij een programma komt, dat niet in je straatje pastquote:Op maandag 31 mei 2010 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Leuk - maar een hoop stemmers haken af als Cohen/Halsema bij RTL Boulevard of Jensen aanschuiven.
True.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet stemmen op een partij omdat de lijstrekker bij een programma komt, dat niet in je straatje pastDat is echt te zielig voor woorden, dan sta je blijkbaar sowieso niet achter de standpunten maar alleen achter het imago van de partij.
Lijkt me logisch.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Femke wil niet bij Boulevard aan tafel zitten maar wel bij dwdd
Elke dag, tot aan de verkiezingen. Berg je dus maar.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:16 schreef Maravilla het volgende:
Gatverdamme, weer die Rottenberg. Had gehoopt dat we daar nu wel even van af zouden zijn..
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:17 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Elke dag, tot aan de verkiezingen. Berg je dus maar.
Hijs net als ik een sluizer, ja raak me maar even aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:14 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
hahamaar wat hij ook zegt, de rooms-katholieke kerk is een grote misdaad!
Het CDA ook.quote:
Vergeet de opgespoten lipjes nietquote:
Idd, en nu zegt hij opeens weer je tegen haarquote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
Sinds wanneer zegt Matthijs 'u' tegen Halsema
Dat was verrassend. Die zag ik niet aankomen.quote:
Ja echt bizar.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was verrassend. Die zag ik niet aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |