Oh ja de zaterdagmiddag uitwedstrijdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ik speelde in het eerste en bij een uitwedstriijd luisterden we in de radio naar Dik Voormekaar.
Heb het meegemaakt dat we vlak voor half twee aankwamen en Dik Voormekaar nog niet was afgelopen.
Bleven we in de auto zitten luisteren
Zo populair was dat programma destijds.
vroeger voor of na, nu voor en naquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:17 schreef tong80 het volgende:
Wolkers wat een held.
Hoe ie sprak over Gerard van Velden.
Vreselijke polieke standpunten, maar leuke man. Heeft een flipperkast in zijn slaapkamer.quote:
Ik heb 'm nog een paar keer in de bioscoop gezien. Interessante filmsmaak heeft die man.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijke polieke standpunten, maar leuke man. Heeft een flipperkast in zijn slaapkamer.
Welke ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:08 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog een paar keer in de bioscoop gezien. Interessante filmsmaak heeft die man.
Was iets van Lord of the Rings en Bruce Almighty, al zou Lord of the Rings ook Matrix Reloaded kunnen zijnquote:
Denk dat ie niet meer kijktquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Hey leuk Yvon .. is tong al uit zijn raam gesprongen?
Was idd gelukkig al weg naar Oranje.quote:
Iets met Foppe de Haan. Ik heb niks met voetbal en ook niet met Foppe dus ik heb niet echt goed gekekenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef P.F het volgende:
waren de eerste 10 minuten de moeite waard?
zo ja ga ik kijken op BVN ipv nl3 ,
BVN loopt altijd 15 minuten achter.....
Ik vond haar eerst ook niks.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Modus het volgende:
Bestaan er echt mannen die Halina lekker vinden?
Lottie Hellingman geloof ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje
Wie was die tafelgaste die tegenover Foppe de Haan zat bij de herhaling net?
Nooit van gehoordquote:
Maarten loopt zelf in zijn vrije tijd ook in jurken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef FlorentijnH het volgende:
Maarten 't Hart heeft groot gelijk![]()
paus![]()
![]()
![]()
hahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maarten loopt zelf in zijn vrije tijd ook in jurken.
Zeker zoveel energie en humor nogquote:
quote:
Heb net even gemaild, ben benieuwd naar reactie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef betting het volgende:
DWDD het grootse linkse PVDA knuffel programma van het land.
quote:Beste,
Ik vroeg me af waarom Felix nu weer 2 weken aan mag schuiven als politiek analist. Hij is zo objectief als Evert ten Napel bij Nederland-Duitsland. Is dit een soort natte droom van Felix en Mathijs, alsnog een beetje NOVA spelen?
Groetjes
Omni
Marc-Marie moet sowieso blijvenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:51 schreef Michie_ het volgende:
Ik denk eerder dat ze het succes van Nederland Kiest willen herhalen wat een paar jaar geleden erg succesvol was.
Ben overigens meer benieuwd of Marc-Marie Huijbregts volgend seizoen naar de maandag gaat en Jan Mulder naar de vrijdag of dat Marc-Marie Huijbregts er mee stopt.
quote:
En vervolgens blijven ze zeuren dat er te veel linkse gasten bij DWDD ziiten. Vind je het gek als je zelf niet op komt dagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |