Lottie Hellingman geloof ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje
Wie was die tafelgaste die tegenover Foppe de Haan zat bij de herhaling net?
Nooit van gehoordquote:
Maarten loopt zelf in zijn vrije tijd ook in jurken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef FlorentijnH het volgende:
Maarten 't Hart heeft groot gelijk![]()
paus![]()
![]()
![]()
hahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maarten loopt zelf in zijn vrije tijd ook in jurken.
Zeker zoveel energie en humor nogquote:
quote:
Heb net even gemaild, ben benieuwd naar reactie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef betting het volgende:
DWDD het grootse linkse PVDA knuffel programma van het land.
quote:Beste,
Ik vroeg me af waarom Felix nu weer 2 weken aan mag schuiven als politiek analist. Hij is zo objectief als Evert ten Napel bij Nederland-Duitsland. Is dit een soort natte droom van Felix en Mathijs, alsnog een beetje NOVA spelen?
Groetjes
Omni
Marc-Marie moet sowieso blijvenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:51 schreef Michie_ het volgende:
Ik denk eerder dat ze het succes van Nederland Kiest willen herhalen wat een paar jaar geleden erg succesvol was.
Ben overigens meer benieuwd of Marc-Marie Huijbregts volgend seizoen naar de maandag gaat en Jan Mulder naar de vrijdag of dat Marc-Marie Huijbregts er mee stopt.
quote:
En vervolgens blijven ze zeuren dat er te veel linkse gasten bij DWDD ziiten. Vind je het gek als je zelf niet op komt dagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |