Gisteren op mn werk te horen gekregen dat diezelfde middag nog een potentiële klant van ons geïntresseerd was in wat wij hem te bieden hebben. Omdat wij service hoog in het vaandel hebben staan betekend het dan meteen direct die kant op om persoonlijk tot een deal te komen. Enfin, ik stap dus in mijn leasebak (stationwagen

máár achterin kunnen wél heul veul kratten bier!) maar ik ben het bedrijventerrein nog niet af of ik merk al dat mijn benzinemeter tegen het nulpunt aantikt, dus snel nog ff tanken!
Aangezien ik op een redelijk nieuw bedrijventerrein werk hebben ze zo'n modern tankstation, met een stuk of 5 pompen, waarvan er maar 2 euro95/diesel zijn, en de andere gas of zelfs waterstof, enfin, u snapt het wel.
Op dat moment waren allebei de gewone pompen bezet, dus ik zet mijn wagen achter een of andere sjonnie in een fiat multipla en wacht tot hij klaar is. Op het moment dat hij me aan ziet rijden veranderd zijn gezichtsuitdrukking alsof ie door een hamer is geslagen, maar goed hij kan het ook niet helpen, sommige mensen zijn gewoon gezegend met een extra chromosoompje..
Is hij eindelijk klaar met tanken, gaat hij op zijn dooie gemakje naar de kassa toe, en blijft de hele tijd naar mij grijnzen met die vage kutkop van hem. Zal wel de eerste keer zijn dat hij een knappe man ziet waarschijnlijk, maar ik begon toch al aardig op mijn horloge te kijken.
Die auto bij de andere pomp reed op dat moment al weg, maar met een stationwagen van mijn formaat is die slang simpelweg te kort om te kunnen tanken, dus ik bleef staan waar ik stond. Nog steeds die pauper in de gaten houdend.
Is hij klaar met betalen, gaat hij expres provocerend nog even uitgebreid zijn veters strikken, dus ik begin te gebaren dat ik het wel zou waarderen als hij even tempo zou maken, want ik heb niet de hele dag te tijd.
Is hij eindelijk bij die multipla van hem aangekomen, geeft hij me nog de middelvinger ook..

Start vervolgens zijn wagen, zonder de koppeling ingedrukt te hebben, waardoor hij een meter naar voren vliegt..

Start hij weer zijn wagen, laat hij hem afslaan...
Start hij voor de derde keer zijn wagen , tuft hij eindelijk van mijn tankplaats af...

Dus ik binnen recordtime tanken, afspraak gehaald en dus bonus binnengeharkt..
Klacht: Onsuccesvolle paupers die succesvolle ondernemers in de weg staan en uit jalozie lopen te neten bij een tankstation..
Cobra4: "
Twijfelen aan de kennis van Rave. :')EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip