Het is nog geen weekendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:30 schreef OmniRocket het volgende:
TS heeft ruzie met Kwiwi
En je antiklacht is onterecht.. is hier bewolkt
Helaas waren het geen 2 lekkere zusjes maar één of ander zuur wijf met een kort pittig kapsel, dus geen lemming.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:30 schreef OmniRocket het volgende:
TS heeft ruzie met Kwiwi
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:28 schreef Kper_Norci het volgende:
waarom laat je je vent het dan niet gewoon doen, kut!
Situatieschets: Gisteren na het werk maar weer eens gaan tanken, zo lullig anders als je zonder benzine komt te staan. Kom ik daar aan, zijn er van de 5 pompen 2 bezet, dus ik kon gelijk tanken, mooi. Ik dus uitstappen, dopje open, slang erin, en gaan. Terwijl ik sta te tanken, komt er een vrouw met een stationwagon achter mij staan. Ik denknaja, zal wel, er waren nog steeds pompen vrij, maar goed.
Ik klaar met tanken, loop naar de kassa, moest ik ff wachten want er waren nog 3 klanten voor mij. Geen probleem, ik had toch alle tijd. Paar minuten wachten, betalen, en ik loop terug naar de auto. Inmiddels was het hele pompstation vrij, alleen mijn auto stond nog bij de pomp, maar dat wijf stond nog steeds met d'r stationbak achter mijn auto, terwijl heel het tankstation vrij was. En terwijl ik op mijn gemakje terug naar mijn auto loop, zit zij naar mij te gebaren dat ik op moet schieten!!!Vuile kankerkut dat je me d'r bent, wtf is je probleem?? Kan je alleen maar tanken als het tankdopje aan de kant van de pomp zit ofzo, of ben je te beroerd om die slang uit te rollen??? En dan naar mij gaan zitten gebaren dat ik op moet schieten terwijl het hele pompstation vrij is! Dacht het niet!
![]()
Na het welbekende middelvingertje enop mijn gezicht ben ik rustig ingestapt, heel erg op mijn gemak de auto gestart, en heel langzaam weg gereden, in de hoop dat er een klein vonkje heel die kuthoer in de fik zet als ze staat te tanken. Aangezien ik gister verder geen explosies heb gehoord, vermoed ik dat het helaas goed is gegaan.
Klacht 1: Ongeduldig wijf bij tankstation dat of te beroerd is om de tankslang uit te rollen, of gewoon niet kan tanken.
Klacht 2: Ongeduldige mensen in het algemeen.
Klacht 3: Jakkerhomo's in leasebakken die je met een rotvaart inhalen op binnenweggetjes, terwijl ze d'r geen flikker mee opschieten, aangezien ik 5 km verder gewoon achter hem sta bij de verkeerslichten (ook al meegemaakt gisteren, wat een dag was het toch)
Antiklacht: Lang weekend en mooi weer.
Ik ben het met je eensquote:
ik heb een alibi! had geen auto gisteren!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:30 schreef OmniRocket het volgende:
TS heeft ruzie met Kwiwi
Heb even een aanvraag gedaan bij de FA's.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:33 schreef mstx het volgende:
Antiklacht = slotje + permban.
Die staat bij een autoschadeherstelbedrijf?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik heb een alibi! had geen auto gisteren!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die staat bij een autoschadeherstelbedrijf?
*Checkt fobo*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik heb een alibi! had geen auto gisteren!
Schat, je weet toch dat ik alles goed vind. Zolang het maar niet mijn Bentley is.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
*Checkt fobo*
Jij was het niet, of je moet toch toevallig een kort pittig kapsel hebben, en een verschrikkelijk verzuurde kutkop. Maar dat is niet aan je foto's te zien, dus alibi geaccepteerd.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:47 schreef ukga het volgende:
TS had sjans van een milf (zie stationwagen), maar vatte het verkeerd op
Ik verlaag me niet tot wijven met een grafkop waar de honden nog jankend van weglopen, dus zo neukbaar was ze niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:47 schreef ukga het volgende:
TS had sjans van een milf (zie stationwagen), maar vatte het verkeerd op
TS is Raymond van Loverboys, die zelf een kutbek heeft, maagd is, maar wel alleen met top-modellen wil daten en neukenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot wijven met een grafkop waar de honden nog jankend van weglopen, dus zo neukbaar was ze niet.
Ken ik niet, en ben ik niet.quote:
Valt wel mee als ik de dames moet gelovenquote:die zelf een kutbek heeft,
Mijn eerste keer was met je moederquote:maagd is,
Dat dan weer wel.quote:maar wel alleen met top-modellen wil daten en neuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |