abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:51:36 #251
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81970999
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:50 schreef KingOfMars het volgende:
Dat eerste biertje gaat me toch echt ff beter af dan les 14 van Evy hoor . Maar ik snap je punt, en ken de theorie. Ik heb altijd alleen zoiets van 'bij mij werkt dat vast niet zo' ofzo.
Dan wordt het tijd om jezelf versteld te doen staan
Ik ben van pindavlees
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 14:51:39 #252
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81971006
nog langer lopen dat is echt niet te doen hoor een half uur is al te saai voor woorden en waar haal ik die tijd vandaan

Misschien moet ik er maar gewoon mee stoppen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:53:20 #253
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81971089
En de juiste mentaliteit is een pre
Ik ben van pindavlees
pi_81971115
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
nog langer lopen dat is echt niet te doen hoor een half uur is al te saai voor woorden en waar haal ik die tijd vandaan

Graag of niet hey

Je kan gaan uitzoeken waar die saaiheid aan ligt, ligt het aan het rondje dat je doet of aan je muziek of misschien wel andere dingen (loopmaatje) etc.

Ik moet zeggen dat met muziek lopen mij makkelijker afgaat dan zonder
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_81971116
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

nee, van rennen word ik moe en dat vind ik een vervelend gevoel. Ik weet niet wat dat is ik denk dat er ergens iets mis gaat in mijn beloningcentrum ofzo of dat er wat endorfinen hun werk niet goed doen
Het is wel gek idd, dat je helemaal geen goed gevoel krijgt na het lopen, misschien voel jij je over het algemeen al heel goed? Zodat het verschil je minder opvalt? Wel knap dat je toch gewoon doorloopt al een jaar!

Ik vind hardlopen ook niet altijd leuk, zeker niet als ik echt moe ben tijdens de training, maar ik merk na afloop wel snel het verschil. Ik zit nu al een stuk beter in mijn vel dan een maand geleden. Ben ook productiever met mijn studie bezig, loop minder te hangen, voel me scherper, kan me beter concentreren... Ik weet niet of het allemaal met t hardlopen te maken heeft, maar het heeft er zeker verband mee. Door het lopen ga ik namelijk ook gezonder leven. In mijn geval: gezonder eten en minder zuipen, beter slapen. Al met al een gigantisch verschil.
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 14:54:35 #256
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81971141
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:53 schreef Flappekz het volgende:
En de juiste mentaliteit is een pre
Tja een half uur kan ik nog wel inplannen maar een uur nutteloos rondlopen dat is 3 uur per week weggooien.
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:55:03 #257
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81971163
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:54 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Graag of niet hey

Je kan gaan uitzoeken waar die saaiheid aan ligt, ligt het aan het rondje dat je doet of aan je muziek of misschien wel andere dingen (loopmaatje) etc.

Ik moet zeggen dat met muziek lopen mij makkelijker afgaat dan zonder
Calex, in welk deel van de stad loop jij meestal?
Ik ben van pindavlees
pi_81971191
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:

Stoppen doe ik zeker niet, wat ik zeg, als ik maar een duidelijk doel voor ogen heb (wat tegelijkertijd haalbaar maar wel uitdagend is) dan hou ik het vol. Dus eerst op naar de 5km, en dan door naar de 10km. Nog geen idee wat daarna komt, maar als ik er ooit kom zal het wel de halve m zijn ofzo. . Maar daar kan ik me nog niks bij voorstellen. Die doelen houden het uitdagend en zorgen ervoor dat ik 3x per week buiten dood ga ipv voor de tv te hangen.
  Redactie Sport donderdag 27 mei 2010 @ 14:56:01 #259
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81971216
Een slechte eigenschap van mij is ook dat ik veel te laat op bed ga. Ik denk dat ik de meeste tussendoortjes na 21:00u eet Dat moet vanaf augustus toch maar even veranderen, anders wordt die 4 Engelse Mijl ook niks.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:56:03 #260
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81971221
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja een half uur kan ik nog wel inplannen maar een uur nutteloos rondlopen dat is 3 uur per week weggooien.
Het ligt er maar net aan hoe je het ziet he..

Waarom ben je in eerste instantie begonnen met hardlopen? Is dat nog genoeg reden om er mee door te gaan?
Ik ben van pindavlees
  Redactie Sport donderdag 27 mei 2010 @ 14:56:44 #261
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81971255
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het is zeker niet nutteloos!
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 14:57:27 #262
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81971278
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:54 schreef Dwab het volgende:

[..]

Het is wel gek idd, dat je helemaal geen goed gevoel krijgt na het lopen, misschien voel jij je over het algemeen al heel goed? Zodat het verschil je minder opvalt? Wel knap dat je toch gewoon doorloopt al een jaar!
Haha ik voel me zeker in het algemeen niet goed, en een jaar volhouden is niet zo moeilijk, ik ben best wel goed in doorzetten in dingen die ik niet leuk vind

Ik denk dat ik echt neurologisch niet correct ben.
pi_81971355
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:55 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Calex, in welk deel van de stad loop jij meestal?
Mariahoeve/Leidschendam

En heel soms het Zuiderpark

Plan meestal een zo goed als autovrije route
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 14:59:29 #264
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81971357
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan hoe je het ziet he..

Waarom ben je in eerste instantie begonnen met hardlopen? Is dat nog genoeg reden om er mee door te gaan?
Ik ben begonnen met hardlopen om een beetje gewicht te verliezen, maar dat gewicht is er in de winterstop gewoon weer bij aangekomen. Dus ben ik maar weer begonnen.

Maar echt hard gaat het er nu ook niet meer af, dat vind ik ook zo irritant aan dit soort dingen ik merk dat mijn lijf veel beter tegen rennen kan tegenwoordig maarja dan val je dus minder af, en dan moet je langer gaan lopen of harder. Ik heb dan eigenlijk liever dat mijn conditie prut blijft zodat ik niet steeds meer moet doen.
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:00:47 #265
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81971405
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met hardlopen om een beetje gewicht te verliezen, maar dat gewicht is er in de winterstop gewoon weer bij aangekomen. Dus ben ik maar weer begonnen.
Dan is het aan jou om te bepalen hoe graag je van dat gewicht af wilt
Ik ben van pindavlees
pi_81971442
Vooral van baantjes zwemmen krijg ik zo'n zen-gevoel, net yoga: op je ademhaling letten en ontspannen tussen de slagen (ik zwem niet heel hard ). Bij lopen krijg ik dit ook steeds meer, vooral aan het eind van de les op de lange stukken, wanneer alles als een soort machine goed samenwerkt, het is gewoon meditatie .
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:02:28 #267
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81971473
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:59 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Mariahoeve/Leidschendam

En heel soms het Zuiderpark

Plan meestal een zo goed als autovrije route
Autovrij is altijd wel erg fijn ja. Ik loop eigenlijk altijd in het Zuiderpark. 2 rondjes achter elkaar is meestal nog wel oke, maar ik kan me voorstellen dat meerdere rondjes achter elkaar niet echt je van het is.
Zit eraan te denken om eens voor de gein in de duinen te gaan lopen
Ik ben van pindavlees
pi_81971497
Ohja, dat wou ik ook nog vragen aan alle - beginnende - Evy of ander-soort-intervallopers, hebben jullie nou ook dat die eerste paar intervallen zo verrot slecht gaan? Ik kom echt pas na de helft van de les lekker op gang, in het begin heb ik al moeite met 2 minuutjes ofzo.
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 15:03:21 #269
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81971516
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:00 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dan is het aan jou om te bepalen hoe graag je van dat gewicht af wilt
Ik heb iets aan de post toegevoegd dat is nogwel het meest irritante aan sporten eigenlijk dat je conditie erop vooruitgaat wat inhoud dat je meer moet gaan sporten.
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:04:13 #270
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81971552
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:03 schreef KingOfMars het volgende:
Ohja, dat wou ik ook nog vragen aan alle - beginnende - Evy of ander-soort-intervallopers, hebben jullie nou ook dat die eerste paar intervallen zo verrot slecht gaan? Ik kom echt pas na de helft van de les lekker op gang, in het begin heb ik al moeite met 2 minuutjes ofzo.
Dat niet zozeer. Maar wel altijd tijdens de eerste wandelpauze superstrakke kuiten. Dat verdwijnt dan altijd weer als ik weer ga lopen
Ik ben van pindavlees
pi_81971568
quote:
Ja!! Bij die eerste paar minuten gaat alles pijn doen en ben ik buiten adem. Terwijl het aan het eind super soepel gaat. Misschien toch een betere warming-up doen?
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_81971571
Als je het alleen doet om af te vallen en het verder totaal niet leuk vindt, zou ik je toch aanraden een andere sport te proberen. Misschien ligt een andere sport je beter, zoals een teamsport ofzo? Daar spelen sociale contacten ook een grote rol en ben je niet alleen individueel bezig. Dat vinden heel veel mensen te saai, het ligt eraan hoe je in elkaar steekt. Ik vind het persoonlijk juist prettig - die saaiheid
pi_81971588
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:02 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Autovrij is altijd wel erg fijn ja. Ik loop eigenlijk altijd in het Zuiderpark. 2 rondjes achter elkaar is meestal nog wel oke, maar ik kan me voorstellen dat meerdere rondjes achter elkaar niet echt je van het is.
Zit eraan te denken om eens voor de gein in de duinen te gaan lopen
Morgen 3.4km met een deel Zuiderpark.

De duinen lijken me leuk als mijn conditie nog iets beter is (als ik richting de 5min/km ga)
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:05:25 #274
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81971602
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik heb iets aan de post toegevoegd dat is nogwel het meest irritante aan sporten eigenlijk dat je conditie erop vooruitgaat wat inhoud dat je meer moet gaan sporten.
Ik krijg echt het gevoel dat je dat allemaal benadrukt omdat je gewoon niet meer wilt ...
Ik ben van pindavlees
pi_81971637
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:04 schreef Dwab het volgende:
Ik vind het persoonlijk juist prettig - die saaiheid
Juist even een paar keer die rust pakken in een drukke week.
pi_81971647
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:04 schreef lemonlime het volgende:

[..]

Ja!! Bij die eerste paar minuten gaat alles pijn doen en ben ik buiten adem. Terwijl het aan het eind super soepel gaat. Misschien toch een betere warming-up doen?
Ik weet het niet. Warming uppen is niet mijn sterkste kant, ik probeer het wel hoor, dan wandel ik naar m'n vertrekpunt en doe ik onderweg allemaal Heel Hippe Dingen zoals korte renstukjes, sprintjes, benen hoog optrekken, etc. . Ik had gisteren dus ook interval 1 en 2 van de volgende les erbij gepakt en dat ging eigenlijk beter dan alle intervallen in de eigenlijke les .
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:06:48 #277
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81971652
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:05 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Morgen 3.4km met een deel Zuiderpark.

De duinen lijken me leuk als mijn conditie nog iets beter is (als ik richting de 5min/km ga)
Da's wel rap, daar zit ik ook nog niet aan... Denk dat ik vanavond 5k ga lopen, waarbij mn tijd ondergeschikt zal zijn aan mn gevoel. Ik loop volgens mij veel te gespannen...
Ik ben van pindavlees
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 15:07:47 #278
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81971700
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:04 schreef Dwab het volgende:
Als je het alleen doet om af te vallen en het verder totaal niet leuk vindt, zou ik je toch aanraden een andere sport te proberen. Misschien ligt een andere sport je beter, zoals een teamsport ofzo? Daar spelen sociale contacten ook een grote rol en ben je niet alleen individueel bezig. Dat vinden heel veel mensen te saai, het ligt eraan hoe je in elkaar steekt. Ik vind het persoonlijk juist prettig - die saaiheid
haha tja als het kon zou ik dagelijks gaan windsurfen maar daar moet ik een uur voor rijden en ben ik afhankelijk van de wind voor. Dat is denk ik de enige sport die ik echt leuk vind en skiën maarja dat zijn geen sporten waar je van afvalt
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 15:09:26 #279
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81971776
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:05 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik krijg echt het gevoel dat je dat allemaal benadrukt omdat je gewoon niet meer wilt ...
nee hoor ik ga wel door maar ik zal het niet minder saai gaan vinden, leuk dat jullie er wel allemaal plezier aan beleven
pi_81971822
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:06 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Da's wel rap, daar zit ik ook nog niet aan... Denk dat ik vanavond 5k ga lopen, waarbij mn tijd ondergeschikt zal zijn aan mn gevoel. Ik loop volgens mij veel te gespannen...
Volgens myasics zit ik op een gemiddelde 10.8km/u, dus dat moet nog wat omhoog, maar daar werken we aan

train jij btw nog ergens voor Flap (wedstrijdje ofzo)?
  Redactie Sport donderdag 27 mei 2010 @ 15:10:36 #281
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81971824
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:01 schreef lemonlime het volgende:
Vooral van baantjes zwemmen krijg ik zo'n zen-gevoel, net yoga: op je ademhaling letten en ontspannen tussen de slagen (ik zwem niet heel hard ). Bij lopen krijg ik dit ook steeds meer, vooral aan het eind van de les op de lange stukken, wanneer alles als een soort machine goed samenwerkt, het is gewoon meditatie .
Zwemmen gaat bij mij al op de automatische piloot. Ik hou heel erg van de lactaatsetjes tijdens de trainingen. Lekker kapot gaan.
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 15:12:10 #282
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81971890
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:10 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Lekker kapot gaan.
hehe ik kan me daar echt helemaal niks bij voorstellen, wat is er precies zo lekker aan kapot gaan?
  Redactie Sport donderdag 27 mei 2010 @ 15:16:10 #283
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81972068
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

hehe ik kan me daar echt helemaal niks bij voorstellen, wat is er precies zo lekker aan kapot gaan?
Gewoon, dat gevoel dat je dat hele setje hebt volgehouden. Dat vind ik zo lekker.
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:21:55 #284
30252 Soempie
Procreating
pi_81972306
quote:
Dat is zo herkenbaar. De eerste 5 a tien minuten gaan bij mij altijd verschrikkelijk slecht. Ik moet ook echt in m'n achterhoofd houden: 'doorgaan! Je kunt het! Niet stoppen!', anders geef ik het op. Het is ook vervelend om mezelf in een grote ruit te zien rennen, dan zie ik er zo lomp uit. Net of ik totaal niet hard loop, terwijl ik toch ruim 5 km in een half uur doe.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_81972523
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:21 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat is zo herkenbaar. De eerste 5 a tien minuten gaan bij mij altijd verschrikkelijk slecht. Ik moet ook echt in m'n achterhoofd houden: 'doorgaan! Je kunt het! Niet stoppen!', anders geef ik het op. Het is ook vervelend om mezelf in een grote ruit te zien rennen, dan zie ik er zo lomp uit. Net of ik totaal niet hard loop, terwijl ik toch ruim 5 km in een half uur doe.
Heb ik ook hoor. Heb echt het idee dat er een olifant op z'n gemak voorbijkomt terwijl ik in Runkeeper toch echt bijna 11km/u zie staan soms.
  Redactie Sport donderdag 27 mei 2010 @ 15:27:56 #286
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81972559
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:21 schreef Soempie het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik dat niet zien
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 15:28:38 #287
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81972588
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:16 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Gewoon, dat gevoel dat je dat hele setje hebt volgehouden. Dat vind ik zo lekker.
Tja ik kan me er niks bij voorstellen zoals ik al zei. Als ik iets bepaalds vol houd dan denk ik na de tijd dat ik er toch wel erg moe van ben geworden en dat dat een kut gevoel is
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:38:23 #288
30252 Soempie
Procreating
pi_81973032
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:27 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Heb ik ook hoor. Heb echt het idee dat er een olifant op z'n gemak voorbijkomt terwijl ik in Runkeeper toch echt bijna 11km/u zie staan soms.
Precies dat.

Dit olifantje gaat een rondje rennen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_81973212
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef Soempie het volgende:

[..]

Precies dat.

Dit olifantje gaat een rondje rennen.
Zet 'm op!
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:48:27 #290
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81973495
gewoon vol houden en druk doen en 3 maal per week lopen, doe er nog 1 keer een anders sport bij en na een paar maanden ga je echt afvallen. Langzaam maar zeker....ik moet die dagelijkse 2 pilsen ook laten staan dan gaat het nog sneller maar het heeft bij mij 3 maanden geduurd voordat er op de schaal iets waarneembaar was. Nu weer 2 maanden later is het 3 kilo en een beetje. Als ik bijna 1 kilo per maand nu volhou dan duurt het al met al om een louzy 9 kilo af te vallen.
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_81973742
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja ik kan me er niks bij voorstellen zoals ik al zei. Als ik iets bepaalds vol houd dan denk ik na de tijd dat ik er toch wel erg moe van ben geworden en dat dat een kut gevoel is
Het is ook gewoon weer eens wat anders dan op je kont zitten. Ik word echt niet blij als ik alleen maar achter de computer zit, voor de tv hang, of over mijn studieboeken. Als je dan kapot gaat, dan is dat tóch ook fijn omdat je tenminste eens bezig bent, buiten bent, in de natuur en shit. Je voelt je lichaam eens een keer werken... Ik vind dat toch wel een positief gevoel, al met al
pi_81975587
ik vind de rust ook heerlijk! je bent nuttig bezig, want: je sport. maar toch hoef je niet na te denken en kun je lekker rennen.

en ik merk nu de stukjes langer worden (5+) dat ik op een gegeven moment wel in een soort vibe kom, waarin alles gaat samenwerken
de eerste interval valt altijd tegen. je voelt allerlei pijntjes en komt niet in een ritme. maar als ie langer duurt (mijn schema start met de lange stukken) gaat het steeds makkelijker.
pi_81976419
Zo net les 14 gelopen van Evy. De eerste 2 en 3 minuten lopen gingen makkelijk, maar na de eerste loop van 6 minuten dacht ik dat ik dood ging En ik moest daarna nog eens 6 en 7 minuten lopen.
Vreemd genoeg ging die 6 minuten al een stuk beter en na de 7 minuten dacht ik: "Is ie nu al weer afgelopen?"
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:20:56 #294
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81977445
leuk is dat he? opwarmen duurt echt langer dan je denkt....

net Les 25: een samenvatting:

Conditioneel:
Enkelbanden:
Tempo:
Onderrug:

Moest een paar stukjes echt wandelen van de zeurderige pijn in mn lage rugspieren......Heb ik eerder ook wel eens last van gehad maar ging weer over.....mischien van het karten van gisteren maar ik baalde wel want ik voelde me top....

We houden gewoon vol, met respect voor het lijf!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:21:38 #295
30252 Soempie
Procreating
pi_81977472
Ik heb die 11 km geprobeerd met intervallen, maar de laatste 3 km alleen maar gewandeld.
Ging eigenlijk wel prima en kon ook echt nog wel verder rennen als m'n spieren niet moeilijk waren gaan doen.

Rustdag en dan weer m'n normale rondje. Volgende week nog een poging.
pi_81977494
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 16:57 schreef Gesloten het volgende:
Zo net les 14 gelopen van Evy. De eerste 2 en 3 minuten lopen gingen makkelijk, maar na de eerste loop van 6 minuten dacht ik dat ik dood ging En ik moest daarna nog eens 6 en 7 minuten lopen.
Vreemd genoeg ging die 6 minuten al een stuk beter en na de 7 minuten dacht ik: "Is ie nu al weer afgelopen?"
Les 15 bedoel je?
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:23:15 #297
30252 Soempie
Procreating
pi_81977534
DaBuzzzz, jij had dus hetzelfde als ik! Echt enorm balen als je merkt dat je wat conditie betreft nog makkelijk door had kunnen gaan.
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:25:38 #298
30252 Soempie
Procreating
pi_81977627
pi_81977746
quote:
Dat is de bastaardreeks in . LIF .
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:30:30 #300
30252 Soempie
Procreating
pi_81977822
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:28 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dat is de bastaardreeks in . LIF .
Jij hebt hem geopend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')