abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81700006
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:25 schreef Ticker het volgende:

[..]

Zwak hoor, echt zwak, maargoed dit is juist wat ik bedoelde.
Wel mooi, wapperen met je rapport, maar inhoudelijk terug reageren is dan teveel gevraagd.

"een theorie is juist totdat bewezen is dat het niet juist is"
Ja.. de bijbel is bijvoorbeeld ook een theorie..

Mja.. dit topic kan wel dicht wat mij betreft. Gooi er maar een slotje op Lavender
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:29:29 #252
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81700097
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:25 schreef Ticker het volgende:

[..]

Zwak hoor, echt zwak, maargoed dit is juist wat ik bedoelde.
Wel mooi, wapperen met je rapport, maar inhoudelijk terug reageren is dan teveel gevraagd.

"een theorie is juist totdat bewezen is dat het niet juist is"
Ja.. de bijbel is bijvoorbeeld ook een theorie..
Wat bedoel je in hemelsnaam?

De wet van behoud van energie is ook een theorie. Het is geen feit, maar totdat nooit het tegendeel bewezen is nemen we het voor waar aan.

Jij mag nu proberen om deze 'foute' theorie te weerleggen. Moet niet zo moeilijk zijn als je zo overtuigd bent?
pi_81700184
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hey brand/bouw/sloop/vliegtuig expert, leg eens even uit waarom deze mensen het allemaal fout hebben.

Jij moet met je boerenverstand toch wel kunnen uitleggen waarom Amerikaanse sloop experts die ter plaatse zijn geweest slechter op de hoogte zijn dan Jowenko die maar 1 filmpje heeft gezien.
Leaf
pi_81700257
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mja.. dit topic kan wel dicht wat mij betreft. Gooi er maar een slotje op Lavender
Goh. Ene moment moeten mensen maar weg, andere moment moet de discussie maar gesloten worden.

Het is voor jou echt onacceptabel dat mensen iets anders geloven dan dat 9/11 een overheids complot is.
Leaf
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:33:50 #255
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81700288
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]

De wet van behoud van energie is ook een theorie. Het is geen feit, maar totdat nooit het tegendeel bewezen is nemen we het voor waar aan.

Jij mag nu proberen om deze 'foute' theorie te weerleggen. Moet niet zo moeilijk zijn als je zo overtuigd bent?
Heb je wel in de gaten dat je het nu hebt over twee hele andere theorieën. Een theorie over wat er gebeurt kan zijn in deze situatie.. ofwel situatie verheldering (theorie voor jou dus) en een theorie over een wetenschappelijk aspect van ons universum.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_81700308
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Is dat niet wat de hele tijd wordt geprobeerd? Weerleggen van die theorie?

"Nee, dat kan niet, want wie zegt?...." of "Wie ben jij om te zeggen dat..." of "Nee, want er staat in het NIST rapport dat... "

Als de overheid in een rapport zou schrijven dat de hele bovenverdieping vol stront lag en dat dat werd aangezien voor gesmolten staal, dan geloven jullie sheeple dat blindelings.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 23:37:32 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:36:22 #257
68638 Zwansen
pi_81700410
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Heb je wel in de gaten dat je het nu hebt over twee hele andere theorieën. Een theorie over wat er gebeurt kan zijn in deze situatie.. ofwel situatie verheldering (theorie voor jou dus) en een theorie over een wetenschappelijk aspect van ons universum.
Jij begint over een feit toen ik dat artikel aanhaalde.

Ik zeg alleen dat als je je niet kan conformeren met het officiële onderzoek je op zijn minst het officiële onderzoek gelezen moet hebben om het er niet mee eens te zijn toch? Ik neem aan dat we het daar wel over eens zijn.

Dus dan vraag ik aan jou wat er volgens jou dan niet aan klopt en of je het überhaupt helemaal begrepen hebt.
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:42:20 #258
68638 Zwansen
pi_81700673
ok, ik ben Seinfeld kijken. Ik hou erover op. Weltrusten alvast iedereen.
pi_81700707
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is dat niet wat de hele tijd wordt geprobeerd? Weerleggen van die theorie?

"Nee, dat kan niet, want wie zegt?...." of "Wie ben jij om te zeggen dat..." of "Nee, want er staat in het NIST rapport dat... "

Als de overheid in een rapport zou schrijven dat de hele bovenverdieping vol stront lag en dat dat werd aangezien voor gesmolten staal, dan geloven jullie sheeple dat blindelings.
Wat een hypocrisie weer. Jij gelooft alles wat ver van het officiële verhaal ligt.
Bij jou is geen ruimte voor een kritische blik, alles wat officieel is of van de overheid komt is een leugen en kan nooit zo gegaan zijn.
Leaf
pi_81700836
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:33 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Goh. Ene moment moeten mensen maar weg, andere moment moet de discussie maar gesloten worden.

Het is voor jou echt onacceptabel dat mensen iets anders geloven dan dat 9/11 een overheids complot is.
Goh... ben je bezig aan een persoonlijke vete?

[9/11] College mechanica 101
[9/11] College mechanica 101, deel 2

Lees die topics maar eens door. Daar zul je zien dat het discussiëren met mij (op enkele uitzonderingetjes na) heel wat relaxter ging. Of ik nou ongelijk heb of niet...

Met jou valt iig niet normaal te discussiëren.

Nog even voor jou:

Brand vanaf afstand goed zichtbaar. Gebouwen bleven ook overeind:

Meridian Plaza

FBI Los Angeles

Closeup

Windsor Building

Hotel Mandarin

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 23:51:18 ]
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 23:47:52 #261
249559 crew  Lavenderr
pi_81700908
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:42 schreef Zwansen het volgende:
ok, ik ben Seinfeld kijken. Ik hou erover op. Weltrusten alvast iedereen.
Trusten Zwansen
Ik ga ook zo dus wens jullie allemaal nog een fijne avond en een goede nacht
pi_81701059
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Trusten Zwansen
Ik ga ook zo dus wens jullie allemaal nog een fijne avond en een goede nacht
Ah.. nu kunnen we rellen!!

Slaap lekker.
pi_81701065
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lees die topics maar eens door. Daar zul je zien dat het discussiëren met mij (op enkele uitzonderingetjes na) heel wat relaxter ging. Of ik nou ongelijk heb of niet...

Veegde je in die discussie ook duidelijke onderbouwde onderzoeken van tafel met vage argumenten als "er komt niet genoeg vuur uit de ramen en de schade is niet groot genoeg"?

En met mij valt prima te discussiëren. Als je tenminste open staat voor een andere mening. Dat is bij jouw overduidelijk niet het geval.
Leaf
pi_81701216

Ook bizar. Als de toren begint te vallen zie je dikke rookpluimen (explosisies) uit de vele verdiepingen lager liggende etages komen. Ook zie je platen (beton?) van zo'n 20 a 30 m2 gelanceerd worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2010 00:01:12 ]
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 23:56:56 #265
249559 crew  Lavenderr
pi_81701240
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.. nu kunnen we rellen!!

Slaap lekker.
Mmmm, denk dat ik nog maar heel even blijf

Oh nee, toch maar niet ben moe, dus
pi_81701255
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:52 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Veegde je in die discussie ook duidelijke onderbouwde onderzoeken van tafel met vage argumenten als "er komt niet genoeg vuur uit de ramen en de schade is niet groot genoeg"?

En met mij valt prima te discussiëren. Als je tenminste open staat voor een andere mening. Dat is bij jouw overduidelijk niet het geval.
Waar staat in dat onderzoek dat het volkomen normaal was dat het gebouw geen tekenen van een grote brand vertoonde dan?
pi_81701288
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nog even voor jou:

Brand vanaf afstand goed zichtbaar. Gebouwen bleven ook overeind:

[ afbeelding ]
Meridian Plaza
[ afbeelding ]
FBI Los Angeles
[ afbeelding ]
Closeup
[ afbeelding ]
Windsor Building
[ afbeelding ]
Hotel Mandarin

TU Delft, stortte deels in.

Of is dat ook een complot van Bush?

En nogmaals, dat iets voor het eerste gebeurd wil nog niet zeggen dat het niet mogelijk is. Zo was er ook een eerste keer dat er een vliegtuig vloog, dat was toch echt waar.
Leaf
pi_81701346
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waar staat in dat onderzoek dat het volkomen normaal was dat het gebouw geen tekenen van een grote brand vertoonde dan?
Waaruit blijkt dat er nooit sprake is geweest van een grote brand?
Jij komt maar met 1 foto waar een brand op staat.
Leaf
pi_81701391
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ook bizar. Als de toren begint te vallen zie je dikke rookpluimen (explosisies) uit de vele verdiepingen lager liggende etages komen.
Bullshit.

Zet jij maar eens een plastic bekertje op z'n kop op de tafel. Strooi er wat poeder omheen, sla het bekertje hard in elkaar en zie wat er met de poeder is gebeurd
Leaf
pi_81701473
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:58 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

TU Delft, stortte deels in.
[ afbeelding ]

Of is dat ook een complot van Bush?

En nogmaals, dat iets voor het eerste gebeurd wil nog niet zeggen dat het niet mogelijk is. Zo was er ook een eerste keer dat er een vliegtuig vloog, dat was toch echt waar.
Ja, maar daar is duidelijk te zien dat er brand was. Wat snap je daar niet aan?
pi_81701512
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, maar daar is duidelijk te zien dat er brand was. Wat snap je daar niet aan?
Dus omdat jij iets niet kunt zien, bestaat het niet. Wat een briljante logica weer
Leaf
pi_81701519
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:59 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat er nooit sprake is geweest van een grote brand?
Jij komt maar met 1 foto waar een brand op staat.
Dat zie je toch. Je ziet een gebouw dat vrijwel intact is als een kaartenhuis in elkaar storten. Wat is er met jouw ogen?
pi_81701560
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 00:00 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Bullshit.

Zet jij maar eens een plastic bekertje op z'n kop op de tafel. Strooi er wat poeder omheen, sla het bekertje hard in elkaar en zie wat er met de poeder is gebeurd
Klopt... maar het boek wat er naast ligt blijft liggen.

Kijk dat filmpje nou eens goed. Hoe verklaar jij de vele verdiepingen lager gelegen rookpluimen?
pi_81701605
Geen brand?

Leaf
pi_81701617
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 00:03 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dus omdat jij iets niet kunt zien, bestaat het niet. Wat een briljante logica weer
Is dit normaal discussieren?

Waarom zie je de grote brand in WTC 7 niet op de beelden? Waarom lijkt het gebouw dan intact?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')