Tering, wat voor opvoeding/opleiding heb jij gehad zeg? Waarom moet jij altijd schelden als mensen er een andere mening dan jij op na houden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:28 schreef Salvad0R het volgende:
-geedit in vorige topic-
Dat andere bewijs heb je ook maar van sites die jouw verhaal ondersteunen. Zelfde laken en pak als de complot gelovers.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus kunnen we dan voor eens en altijd concluderen dat YouTube filmpjes niet betrouwbaar zijn?
Vind ik ook prima hoor.
Dan ga ik wel ander bewijs zoeken als de complotverhalen voortaan ook niet onderbouwd worden met YouTube.
Omdat er miljoenen mensenlevens zijn verloren aan de hand van de "mening" van o.a. VancouverFan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tering, wat voor opvoeding/opleiding heb jij gehad zeg? Waarom moet jij altijd schelden als mensen er een andere mening dan jij op na houden.
Heeft te maken met je leeftijd hoop ik.
Overigens ben ik wel klaar met deze discussie. Jullie kunnen mij niet overtuigen en ik jullie niet. Prima.
Hehe.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat er miljoenen mensenlevens zijn verloren aan de hand van de "mening" van o.a. VancouverFan.
Het gaat hier niet om jouw egocentrische perceptie, het gaat hier niet om "jou overtuigen".
Het gaat hier er om te zorgen dat fracties van overheden nooit meer dit soort kutgeintjes flikken.
Hier, een goede momentopname van de "volkomen normale" instorting van WTC toren:
[ afbeelding ]
Geen explosieven gebruikt, zeg je ?!!!
Komt die foto uit een youtube filmpje toevallig?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat er miljoenen mensenlevens zijn verloren aan de hand van de "mening" van o.a. VancouverFan.
Het gaat hier niet om jouw egocentrische perceptie, het gaat hier niet om "jou overtuigen".
Het gaat hier er om te zorgen dat fracties van overheden nooit meer dit soort kutgeintjes flikken.
Hier, een goede momentopname van de "volkomen normale" instorting van WTC toren:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:36 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Komt die foto uit een youtube filmpje toevallig?
Wat moet ik met dit plaatje? Hier was er al 300 meter toren ingestort. Nogal logisch dat er veel verpulverd wordt. Al het lichte spul wordt weggeblazen waardoor het er zo uit ziet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd geen explosieven gebruikt. heb je weleens gerekend aan hoeveel energie er vrij komt de massa van 20 verdiepingen in vrije val naar beneden stort en dan op de onderliggende verdiepingen klapt. daar heb je dan echt geen explosie voor nodig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die lui doen alsof het de normaalste zaak vd wereld was!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
goed plaatjes zeg!quote:
Heb je die foto dan ook vertaald naar berekeningen en tekst?quote:
Het niveau van deze discussie wordt steeds kinderachtiger.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je die foto dan ook vertaald naar berekeningen en tekst?
Want dit beeld zegt niets natuurlijk.
QFT, ik ben er ook klaar mee. Veel plezier in jullie droomwereld, arie_bc gaat terug naar zijn werkplek op het NWO hoofdkantoor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het niveau van deze discussie wordt steeds kinderachtiger.
Het heeft ook geen zin, een aantal mensen willen niks anders dan geloven dan dat de Bush regering achter de 9/11 aanslagen zaten.
Natuurkunde wetten, simpele logica, duidelijke onderzoeken. Alles wordt aan de kant gezet om maar te blijven gillen dat 9/11 een complot is.
En als dat niet overtuigend is, dan wordt er maar gescholden, zijn mensen een retard en achtergesteld. Bekijk het maar lekker als het zo moet.
Maar dan moet je niet gaan janken dat niemand met je in discussie wil en dat er zoveel vragen onbeantwoord blijven.
Gewoon je ogen in cominatie met gezond verstand gebruiken! = laaaaaag niveauquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
quote:Het heeft ook geen zin, een aantal mensen willen niks anders dan geloven dan dat de Bush regering achter de 9/11 aanslagen zaten.
Natuurkunde wetten, simpele logica, duidelijke onderzoeken. Alles wordt aan de kant gezet om maar te blijven gillen dat 9/11 een complot is.
En als dat niet overtuigend is, dan wordt er maar gescholden, zijn mensen een retard en achtergesteld. Bekijk het maar lekker als het zo moet.
Maar dan moet je niet gaan janken dat niemand met je in discussie wil en dat er zoveel vragen onbeantwoord blijven.
Kijk nou eens voor de grap naar deze link ---> http://doujibar.ganriki.net/english/e-7wtc2-howdiditclooapse.htmlquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het heeft ook geen zin, een aantal mensen willen niks anders dan geloven dan dat de Bush regering achter de 9/11 aanslagen zaten.
WoW !!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef arie_bc het volgende:
[..]
QFT, ik ben er ook klaar mee. Veel plezier in jullie droomwereld, arie_bc gaat terug naar zijn werkplek op het NWO hoofdkantoor.
FYI. Dit topic ging over CD van de Twintowers.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk nou eens voor de grap naar deze link ---> http://doujibar.ganriki.net/english/e-7wtc2-howdiditclooapse.html
Allemaal mooie en duidelijke plaatjes van het instorten van WTC 7. Als dat door brand komt, dan vreet ik mijn schoenen op.
De linker kant en de rechter kant gaan vrijwel gelijk naar beneden. Terwijl de rook impliceert dat alleen het linkerdeel in de brand zou staan. Als dat al geen rook is van de resten van 1 en 2.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk nou eens voor de grap naar deze link ---> http://doujibar.ganriki.net/english/e-7wtc2-howdiditclooapse.html
Allemaal mooie en duidelijke plaatjes van het instorten van WTC 7. Als dat door brand komt, dan vreet ik mijn schoenen op.
De linker kant en de rechter kant gaan vrijwel gelijk naar beneden. Terwijl de rook impliceert dat alleen het linkerdeel in de brand zou staan. Als dat al geen rook is van de resten van 1 en 2.
Ja, dus... moeten we toren 7 dan maar vergeten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
FYI. Dit topic ging over CD van de Twintowers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |