abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81670859
De 9/11 discussie is nog steeds niet afgelopen???? ! It's a never ending sto-ho-rie tada da tada die!!

Dit is het vervolg van 9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen of niet?

Muziekje voor de verandering luitjes?

Yet Another "9/11 Was An Inside Job" Song

Kan iemand even Radio 538 bellen?

Tis un hit!!!!

[ Bericht 10% gewijzigd door mediacurator op 20-05-2010 16:46:12 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:32:24 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81670899
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:28 schreef Salvad0R het volgende:
-geedit in vorige topic-
Tering, wat voor opvoeding/opleiding heb jij gehad zeg? Waarom moet jij altijd schelden als mensen er een andere mening dan jij op na houden.

Heeft te maken met je leeftijd hoop ik.

Overigens ben ik wel klaar met deze discussie. Jullie kunnen mij niet overtuigen en ik jullie niet. Prima.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lavenderr op 20-05-2010 13:34:55 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:32:32 #3
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_81670909
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:30 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dus kunnen we dan voor eens en altijd concluderen dat YouTube filmpjes niet betrouwbaar zijn?
Vind ik ook prima hoor.
Dan ga ik wel ander bewijs zoeken als de complotverhalen voortaan ook niet onderbouwd worden met YouTube.
Dat andere bewijs heb je ook maar van sites die jouw verhaal ondersteunen. Zelfde laken en pak als de complot gelovers.

Dus bij voorbaat al een fail. En dat op basis van je eigen kwalificering van het internet natuurlijk.
pi_81670967
Terugvind pancake-theorie.
pi_81670977
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Tering, wat voor opvoeding/opleiding heb jij gehad zeg? Waarom moet jij altijd schelden als mensen er een andere mening dan jij op na houden.

Heeft te maken met je leeftijd hoop ik.

Overigens ben ik wel klaar met deze discussie. Jullie kunnen mij niet overtuigen en ik jullie niet. Prima.
Omdat er miljoenen mensenlevens zijn verloren aan de hand van de "mening" van o.a. VancouverFan.

Het gaat hier niet om jouw egocentrische perceptie, het gaat hier niet om "jou overtuigen".

Het gaat hier er om te zorgen dat fracties van overheden nooit meer dit soort kutgeintjes flikken.

Hier, een goede momentopname van de "volkomen normale" instorting van WTC toren:

Geen explosieven gebruikt, zeg je ? !!!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:35:37 #6
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81671031
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Omdat er miljoenen mensenlevens zijn verloren aan de hand van de "mening" van o.a. VancouverFan.

Het gaat hier niet om jouw egocentrische perceptie, het gaat hier niet om "jou overtuigen".

Het gaat hier er om te zorgen dat fracties van overheden nooit meer dit soort kutgeintjes flikken.

Hier, een goede momentopname van de "volkomen normale" instorting van WTC toren:

[ afbeelding ]

Hehe.
Ja probeer inderdaad die maar eens te verklaren.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_81671037
Het wordt te serieus hierrrrr

Meerrr muziek!!!

10 Second FreeFall 9-11 Truther Reggae

pi_81671065
Salvador, normaal reageren nu. Schelden is niet toegestaan zoals je weet.
pi_81671082
You don't wanna Know

What your Government's Done

donderdag 20 mei 2010 @ 13:36:46 #11
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_81671085
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Komt die foto uit een youtube filmpje toevallig?

pi_81671124
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:36 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Komt die foto uit een youtube filmpje toevallig?

Nope.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:37:42 #13
68638 Zwansen
pi_81671132
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Wat moet ik met dit plaatje? Hier was er al 300 meter toren ingestort. Nogal logisch dat er veel verpulverd wordt. Al het lichte spul wordt weggeblazen waardoor het er zo uit ziet.

Maar goed, ik waag me niet meer aan deze discussie. Succes met het voorkomen van deze kutgeintjes. Mensen uitschelden op een forum is dan idd een goede 1e stap.
pi_81671140
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Idd geen explosieven gebruikt. heb je weleens gerekend aan hoeveel energie er vrij komt de massa van 20 verdiepingen in vrije val naar beneden stort en dan op de onderliggende verdiepingen klapt. daar heb je dan echt geen explosie voor nodig.

Bij demolition worden explosieven gebruikt om steunkolommen weg te blazen. Als vervolgens de hele flikkerse boel instort ontstaat pas de stofwolk.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_81671214
quote:

[..]

die lui doen alsof het de normaalste zaak vd wereld was!
quote:
[ afbeelding ]

goed plaatjes zeg!

Enne, explosieven?? neee!

[ Bericht 3% gewijzigd door mediacurator op 20-05-2010 13:47:36 ]
pi_81671315
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nope.
Heb je die foto dan ook vertaald naar berekeningen en tekst?

Want dit beeld zegt niets natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 13:42:05 ]
pi_81671453
tvp
pi_81671601
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb je die foto dan ook vertaald naar berekeningen en tekst?

Want dit beeld zegt niets natuurlijk.
Het niveau van deze discussie wordt steeds kinderachtiger.

Het heeft ook geen zin, een aantal mensen willen niks anders dan geloven dan dat de Bush regering achter de 9/11 aanslagen zaten.

Natuurkunde wetten, simpele logica, duidelijke onderzoeken. Alles wordt aan de kant gezet om maar te blijven gillen dat 9/11 een complot is.

En als dat niet overtuigend is, dan wordt er maar gescholden, zijn mensen een retard en achtergesteld. Bekijk het maar lekker als het zo moet.
Maar dan moet je niet gaan janken dat niemand met je in discussie wil en dat er zoveel vragen onbeantwoord blijven.
Leaf
pi_81671775
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het heeft ook geen zin, een aantal mensen willen niks anders dan geloven dan dat de Bush regering achter de 9/11 aanslagen zaten.

Natuurkunde wetten, simpele logica, duidelijke onderzoeken. Alles wordt aan de kant gezet om maar te blijven gillen dat 9/11 een complot is.

En als dat niet overtuigend is, dan wordt er maar gescholden, zijn mensen een retard en achtergesteld. Bekijk het maar lekker als het zo moet.
Maar dan moet je niet gaan janken dat niemand met je in discussie wil en dat er zoveel vragen onbeantwoord blijven.
QFT, ik ben er ook klaar mee. Veel plezier in jullie droomwereld, arie_bc gaat terug naar zijn werkplek op het NWO hoofdkantoor.
pi_81671832
quote:

[..]

Gewoon je ogen in cominatie met gezond verstand gebruiken! = laaaaaag niveau

Dus ga maar weer een reken machientje halen! Casio?

quote:

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 20-05-2010 14:02:25 ]
pi_81671855
quote:

[..]

Kijk nou eens voor de grap naar deze link ---> http://doujibar.ganriki.net/english/e-7wtc2-howdiditclooapse.html

Allemaal mooie en duidelijke plaatjes van het instorten van WTC 7. Als dat door brand komt, dan vreet ik mijn schoenen op.

De linker kant en de rechter kant gaan vrijwel gelijk naar beneden. Terwijl de rook impliceert dat alleen het linkerdeel in de brand zou staan. Als dat al geen rook is van de resten van 1 en 2.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 13:54:55 ]
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 13:55:59 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_81671943
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef arie_bc het volgende:

[..]

QFT, ik ben er ook klaar mee. Veel plezier in jullie droomwereld, arie_bc gaat terug naar zijn werkplek op het NWO hoofdkantoor.
WoW !!!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:59:09 #23
68638 Zwansen
pi_81672084
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk nou eens voor de grap naar deze link ---> http://doujibar.ganriki.net/english/e-7wtc2-howdiditclooapse.html

Allemaal mooie en duidelijke plaatjes van het instorten van WTC 7. Als dat door brand komt, dan vreet ik mijn schoenen op.

De linker kant en de rechter kant gaan vrijwel gelijk naar beneden. Terwijl de rook impliceert dat alleen het linkerdeel in de brand zou staan. Als dat al geen rook is van de resten van 1 en 2.
FYI. Dit topic ging over CD van de Twintowers.
pi_81672114
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Damn! dat was n goeie link!
pi_81672215
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:59 schreef Zwansen het volgende:

[..]

FYI. Dit topic ging over CD van de Twintowers.
Ja, dus... moeten we toren 7 dan maar vergeten?

Overigens suggereert de topic titel dat het over geheel 9/11 gaat. iig over controlled demolition. Daar valt WTC 7 ook onder imho.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2010 14:03:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')