Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
klinkt donders mooiquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Balance sheet (appeltje eitje ondertussen)
Income statement
Cash flow statement
zaterdagavond niet, zondag misschien en maandag sowiesoquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welke dagen ga jij naar Beckum?
quote:
Er zijn hier mensen die dat in een jaar nog niet is gelukt dus hij heeft nog evenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:22 schreef Redbaron het volgende:
wie de neuk ben jij?
Ik heb jou nog niet ene male een zinnige post zien maken
Hoiquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die dat in een jaar nog niet is gelukt dus hij heeft nog even
TVP!
Zelfs robin post zinnigerquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die dat in een jaar nog niet is gelukt dus hij heeft nog even
TVP!
Als je verder nergens voor leeft misschienquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt donders mooi
[..]
zaterdagavond niet, zondag misschien en maandag sowieso
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je verder nergens voor leeft misschien
Ik háát finance. Ik ga een accountant zoeken
Uiteraardquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
San, kom je een keertje bij mij op bezoek als ik straks in Amersfoort woon?
riep je?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je verder nergens voor leeft misschien
Ik háát finance. Ik ga een accountant zoeken
Tja, ik ben veel leuker dan Gielquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoi!, toch zonde dat je niet bij giel in huis komt te wonen
.
Ik geloof je directquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tja, ik ben veel leuker dan Giel
hij doet in ieder geval wel zijn signature eer aanquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wie de neuk ben jij?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wie de neuk ben jij?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Gaan er nog mensen dik vet veel bier zuipen vanavond?
Nee, morgen herkansingquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Zou ik kunnen doen... Maar ik denk het niet. M'n vrienden moeten morgenvroeg weer gewoon naar school, de stumpersquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Ie zuupt niet aj alleen bint? Hej groot geliek in. Da's geen ene flikker oan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen... Maar ik denk het niet. M'n vrienden moeten morgenvroeg weer gewoon naar school, de stumpers
Kunnen we btw ook de volgende 'meet' in je nieuwe 'hometown' houden, direct een rondleiding heb je dat ook weer gehadquote:
Hoi!quote:
Jij maakt wat mee!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heheh, m'n honda kan kats een power-wheelie![]()
schrok me de tyfus man
Bijna 7 kleuren in de onderbox zittenquote:
Tss ... je bent ook niets gewendquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Bijna 7 kleuren in de onderbox zitten
Ik ben trots op je dat je blijft zittenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:04 schreef Samzz het volgende:
Omg... er zitten echt drie van de grootste mongolen van de Uni naast me
Nog op de markt geweestquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey Martijnen Sander
Zo, ik ga ff naar de bakker en de apotheek.
/twittermodus
Ik moet wel. er zijn geen andere computers vrij. Damn, wat een nerdsquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ben trots op je dat je blijft zitten!
Vraag ze of ze WOW doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef Samzz het volgende:
Ik moet wel. er zijn geen andere computers vrij. Damn, wat een nerdsEn dan niet in de goede zin van het woord.
Durf ik niet... Het lijkt me besmettelijk.quote:
Vind het helemaal prima, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om helemaal naar Amersfoort af te reizen terwijl iedereen in het mooie Twente woontquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kunnen we btw ook de volgende 'meet' in je nieuwe 'hometown' houden, direct een rondleiding heb je dat ook weer gehad.
20 minuten met de trein voor mij ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het helemaal prima, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om helemaal naar Amersfoort af te reizen terwijl iedereen in het mooie Twente woont
Joah, maar niet iedereen heeft een OV-studentenkaart ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
20 minuten met de trein voor mij ofzo
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
Durf ik niet... Het lijkt me besmettelijk.
Oja dat is ook weer zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind het helemaal prima, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om helemaal naar Amersfoort af te reizen terwijl iedereen in het mooie Twente woont
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joah, maar niet iedereen heeft een OV-studentenkaart ofzo.
Hahaquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja dat is ook weer zo, toch maar wat dichter bij huis zoeken
.
Vanaf wanneer ga je er 'echt' wonen dan, ingang nieuwe schooljaar of al eerder (Vakantie enz.)?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha
Maar desondanks is iedereen welkom die wel richting Amersfoort wil komen hoor
+1quote:
Half juli krijg ik de sleutel, en per 1 augustus ga ik huur betalen. Ik hoop dat half augustus ik er toch wel helemaal inzitquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ga je er 'echt' wonen dan, ingang nieuwe schooljaar of al eerder (Vakantie enz.)?
Oke beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Half juli krijg ik de sleutel, en per 1 augustus ga ik huur betalen. Ik hoop dat half augustus ik er toch wel helemaal inzit
Hoi, al wat beter te pas?quote:
Nee want ik lag in bed.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tss ... je bent ook niets gewend!
[..]
Ik ben trots op je dat je blijft zitten!
[..]
Nog op de markt geweest?
Wat heeft iedereen toch met dat geslaapquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee want ik lag in bed.Balen want het is vandaag echt lekker weer, de dag is al bijna weer om.
quote:
He-le-maal naar Amersfoort, wat een wereldreis!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziek?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee want ik lag in bed.Balen want het is vandaag echt lekker weer, de dag is al bijna weer om.
Nouja, voor sommigen is dat wel een probleemquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He-le-maal naar Amersfoort, wat een wereldreis!![]()
Nee joh, ik stap in A'foort uit als ik een keer naar Beverwijk ga. En dat is zeer spoedig
Nee, moe en lui.quote:
Dat is de reden dat ik gestopt ben met de HIO, een klas vol van dat soort volkquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef Samzz het volgende:
Ik moet wel. er zijn geen andere computers vrij. Damn, wat een nerdsEn dan niet in de goede zin van het woord.
Op een zware schooldag na wel oké, beterschap!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:29 schreef Assiej het volgende:
Nu wel iets beter maar dat komt wellicht door de antibiotica en codeine die ik gisteravond
heb gekregen
al hoest ik nog steeds enorm maar het ziet er naar uit dat het beter gaat
En daar?
quote:
Das vervelend, misschien dropjes nemen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, moe en lui.Heb nog wel zo'n nare kriebelhoest juist als ik in bed lig en 's ochtends als ik opsta.
Aww, moet je nog lang ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Op een zware schooldag na wel oké, beterschap!
/// Pauze
vast niet ,quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
vast niet ,![]()
misschien iets van lasergame bij volgende TOF Meet?of paintball?
Maar eerst BBQen toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
vast niet ,![]()
Nee, da's te veel van het goede denk ik.quote:
Kloptquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als het morgen weer mooi weer is ga ik de schutting van mn dakterras eens grondig schoonmaken. Bah dat ding is zowat grijs geworden.Ook ff wat bloemetjes halen. Ja mooi weer maakt een mens blij.
Ja, heb je gelijk inquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, da's te veel van het goede denk ik.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
tralalala
*zet koptelefoon op, volume op zn hardst.
16:25quote:
Lasergamen doet me denken aan de brugklasquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
Vier kleine nerdjes die zaten voor de laptop, samen voor de laptop *zingt
Godkolere...
Is nog niets van bekend , en ga ook liever alleen BBQ dan al die andere dingenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef Robinhoo het volgende:
wanneer is die BBQ en waar? of is dat nog niet besprokenIk lees nooit ver terug.
Maar ik liever geen lasergamen of paintball iig.
Paintball is nog wel te doen maar lasergame'n vind ik nietsquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind Paintballen eigenlijk best leuk
Haha, oke.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Paintball is nog wel te doen maar lasergame'n vind ik niets.
Of een combo, volgens mij kan dat bijvoorbeeld in Nijverdal (Al ligt dat natuurlijk ook niet zo heel erg centraal en is met OV ook bijna niet te doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, oke.
Ik vind paintball echt supertof!![]()
We kunnen ook gaan karten ofzo
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat kan in Nijverdal. Maar ik ga niet karten of paintballen.
Karten durf ik niet en na paintballen eindig ik bont en blauw, dus liever nietquote:
Wie eindigt er niet bont en blauw na paintballen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Karten durf ik niet en na paintballen eindig ik bont en blauw, dus liever niet
Ik, maar dat is natuurlijk een understatementquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wie eindigt er niet bont en blauw na paintballen?
Maakt toch niet uit?!Gaat om de fun
Durf je wel in een auto te stappen of ook nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
Lasergamen, durf je dat dan wel?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die in Enschede is afgebrand.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
in enschede is volgens mij toch zo'n indoor paintball?
of hebben ze dat in nijverdal ook???
Dan bedank ik er ook voor. Liever geen dingen die eng zijn of pijn doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie eindigt er niet bont en blauw na paintballen?
Maakt toch niet uit?!Gaat om de fun
Paintbaal is niet Eng, doet een beetje pijn en is (best) leuk om te doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan bedank ik er ook voor. Liever geen dingen die eng zijn of pijn doen.
Bij mij is het dan tussen 10 en 20 augustus. Maar dat is afhankelijk van of mensen dit willen, etc.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef Mdrop het volgende:
Ja natuurlijk zit je met de vakantie en je moet ook nog zien wie er natuurlijk mee 'wil' doen en ook nog mee 'kan' doen.
Zou hier ook wel kunnen maar dat is qua bereikbaarheid weer klote.
Komende meet: 18 November 2010.
[..]
Paintbaal is niet Eng, doet een beetje pijn en is leuk om te doen.
Ach, paintball doet niet zoveel pijn, tenzij mensen het gemeen gaan spelen en van dichterbij gaan schieten dan is toegestaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen seks dus, want hij is nogal grootquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ach, paintball doet niet zoveel pijn, tenzij mensen het gemeen gaan spelen en van dichterbij gaan schieten dan is toegestaan.
Nee jij bent juist het best bereikbaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef Mdrop het volgende:
Ja natuurlijk zit je met de vakantie en je moet ook nog zien wie er natuurlijk mee 'wil' doen en ook nog mee 'kan' doen.
Zou hier ook wel kunnen maar dat is qua bereikbaarheid weer klote.
Komende meet: 18 November 2010.
[..]
Paintbaal is niet Eng, doet een beetje pijn en is (best) leuk om te doen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen seks dus, want hij is nogal groot
Terugdenkend aan streetview is jou tuin groter en kunnen we het dus beter bij jou houden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:03 schreef Robinhoo het volgende:
Nee jij bent juist het best bereikbaar!
Sorryquote:
quote:
Vooral niet waar de 2 dames bij zijn!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Terugdenkend aan streetview is jou tuin groter en kunnen we het dus beter bij jou houden.
[..]
Sorry.
Ik zou niet durven eigenlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vooral niet waar de 2 dames bij zijn! [ afbeelding ]
Als mijn ouders op vakantie zijn mag dat bestquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Terugdenkend aan streetview is jou tuin groter en kunnen we het dus beter bij jou houden.
[..]
Sorry.
Helaas dat je er niets aan hebt, na mij immense falcon-kick tussen jouw benen.quote:
Beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:12 schreef Robinhoo het volgende:
Als mijn ouders op vakantie zijn mag dat best
Oh hij werkt nog wel hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Helaas dat je er niets aan hebt, na mij immense falcon-kick tussen jouw benen.
Kan niet wachten!quote:
Eerst voorstellen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:54 schreef mindyourstep het volgende:
TVP voor Enschede
Hiiihihiihiquote:
Dat zijn meestal freelancers, dus het is maar de vraag of ze het opsturen naar RTV Oostquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Assiej het volgende:
Wat een sensatie net
Brandje aan de straatkant
(grenst aan de tuin van mijn overburen)
Er waren wel jongens met Spiegelreflex camera's dus wie weet komt het op rtv oost
I know, eentje daarvan zit zelf bij de brandweer en volgt alle meldingen altijd op.....quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zijn meestal freelancers, dus het is maar de vraag of ze het opsturen naar RTV Oost![]()
Heb je zelf geen pics gemaakt? En wat stond er precies in de hens?
M'n mailtje gezien?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, wat ben ik blij dat ik straks het huis uit ben
Ik ga even een andere plek zoeken voor vanavond
Waarom heet de visboer, de visboer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:59 schreef haakon het volgende:
jooow
hele dag bij de boer gewerkt, nu eem eten, straks helpen bij de tent
Ik stem voor Kartplaza!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
vast niet ,![]()
mooi dichtbij oniequote:
sexyquote:
quote:
Damn rightquote:
wordt d'r al gebatst?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendinnetje voor Ruiz
Nee, ze zijn aan het beslissen wie de baas isquote:
valt me wel tegen. ze lijken niet op 't baasjequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ze zijn aan het beslissen wie de baas isRuiz woont hier al eventjes, maar 't meisje is iets ouder, dus we moeten nog maar zien
quote:
Wat mooi appelgroenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendinnetje voor Ruiz
De ballenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga snookeren en biertjes drinken in Ballls 'n Brains.
Bij dezen groet ik u allen en een fijne lentedag gewenst!
Ik denk dat ze om geld komen bedelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
WTF? Een hele stoet door de straat.Compleet met kutkinderen en toeters.
Is het avondvierdaagse ofzo?
Nee ze zijn al weer voorbij gelopen. Ze droegen ook allemaal zo'n felgroen/geel vestje.quote:
O, die komen wel terug. Lieve kindertjes die geld inzamelen voor een speeltuinquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee ze zijn al weer voorbij gelopen. Ze droegen ook allemaal zo'n felgroen/geel vestje.
Nooit eerder gezien bij een kutkinderoptocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, die komen wel terug. Lieve kindertjes die geld inzamelen voor een speeltuin
Hebben ze mooi pech! Ik heb geen achtertuin, wel een dakterras en dat is verboden gebied voor kutkinderen. Tenzij ik ze er vanaf wil donderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hebben ze mooi pech! Ik heb geen achtertuin, wel een dakterras en dat is verboden gebied voor kutkinderen. Tenzij ik ze er vanaf wil donderen.
Nathquote:
er is nog niets bekend. ook niet wat we gaan doenquote:
De Wilders-jugend is aan het warmlopen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
WTF? Een hele stoet door de straat.Compleet met kutkinderen en toeters.
Is het avondvierdaagse ofzo?
Ehm. Nee. Naar groningen komen en hier stappen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er is nog niets bekend. ook niet wat we gaan doen
heb jij nog ideeën?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Fems, pik... alles goed? Lang niet gezien, jongen!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Fems, pik... alles goed? Lang niet gezien, jongen!
Ey, alles gaat hier goed in Goor swaquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Hey turkse bro! Hoe is het daar in Goor? Welke kant hangt 'ie' op?
Jazeker wel, heb Kim helemaal zelf gebaard. Ik hou alleen niet zo van andere kinderen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Assiej het volgende:
Selma, soms vraag ik me af of je daadwerkelijk moeder bent
'Kutkinderen'![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
Avond
Selma, ik heb precies hetzelfde als jij. Alleen zal ik kinderen van bekenden ook niet koesteren
Gewoon doorgaanquote:
Nath lieve schatquote:
No, I'm not.quote:
Ik voel zoveel liefde tussen ons, sinds we zo dicht bij elkaar komen te wonenquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
No, I'm not.
Ik deed eenin het algemeen, dus ook naar jou
moet ik het goedmaken?quote:
Oke, kom maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga voort denk k maar eens naar bed toe
Jaaquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
Wat een liefde hier
Daar wordt een mens vrolijk van
Ben ik zo slaapverwekkend?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Dit gaat echt helemaal goedkomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel zoveel liefde tussen ons, sinds we zo dicht bij elkaar komen te wonen
Gewoon een grouphugquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaa
Soms hebben mensen die liefde even nodig
Nodig je Nath ook uit als ik weer eens langskom?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal goedkomen![]()
Je onderschrift is toch Onmeunige gaspedoal emmer?quote:
quote:
Wat is zij dan raar geproportioneerd?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, maar dat zegt weer genoeg over mijquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Samzz het volgende:
Je onderschrift is toch Onmeunige gaspedoal emmer?
Maar, wat jij denkt mag ook
nee, maar ik zelf welquote:
je bedoelt dikke tett'n?quote:
tjah, daar kan ik niks aan doenquote:
Nee:quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt..
PHOTOSHOP!!!!
OP?quote:
Ten eerste, wat moet ik met plaatjes van meiden? En dan nog eens meiden met fake boobs ook nog.quote:
Fuck, motoren én opgespoten dames,quote:
das wel makkelijk. vooral in mijn auto, ik heb geen airbagsquote:
Dus jij te pletter en zij komt goed weg?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
das wel makkelijk. vooral in mijn auto, ik heb geen airbags
dan moet ze maar op me gaan zittenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus jij te pletter en zij komt goed weg?
Klinkt heel bekend, krijg het idee dat het uit een tekenfilm komt ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef Samzz het volgende:
Trouwens he, in die reclame van Heineken met die talenten, wordt er een liedje gefloten op bierflesjes.
Wie weet welk lied dit is?
Dan zie je toch niks!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
dan moet ze maar op me gaan zitten
dat zijn zorgen voor laterquote:
Gevonden in de reacties:quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef Samzz het volgende:
Trouwens he, in die reclame van Heineken met die talenten, wordt er een liedje gefloten op bierflesjes.
Wie weet welk lied dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |