Paintball is nog wel te doen maar lasergame'n vind ik nietsquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind Paintballen eigenlijk best leuk
Haha, oke.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Paintball is nog wel te doen maar lasergame'n vind ik niets.
Of een combo, volgens mij kan dat bijvoorbeeld in Nijverdal (Al ligt dat natuurlijk ook niet zo heel erg centraal en is met OV ook bijna niet te doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, oke.
Ik vind paintball echt supertof!![]()
We kunnen ook gaan karten ofzo
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat kan in Nijverdal. Maar ik ga niet karten of paintballen.
Karten durf ik niet en na paintballen eindig ik bont en blauw, dus liever nietquote:
Wie eindigt er niet bont en blauw na paintballen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Karten durf ik niet en na paintballen eindig ik bont en blauw, dus liever niet
Ik, maar dat is natuurlijk een understatementquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wie eindigt er niet bont en blauw na paintballen?
Maakt toch niet uit?!Gaat om de fun
Durf je wel in een auto te stappen of ook nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
Lasergamen, durf je dat dan wel?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die in Enschede is afgebrand.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
in enschede is volgens mij toch zo'n indoor paintball?
of hebben ze dat in nijverdal ook???
Dan bedank ik er ook voor. Liever geen dingen die eng zijn of pijn doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie eindigt er niet bont en blauw na paintballen?
Maakt toch niet uit?!Gaat om de fun
Paintbaal is niet Eng, doet een beetje pijn en is (best) leuk om te doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan bedank ik er ook voor. Liever geen dingen die eng zijn of pijn doen.
Bij mij is het dan tussen 10 en 20 augustus. Maar dat is afhankelijk van of mensen dit willen, etc.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef Mdrop het volgende:
Ja natuurlijk zit je met de vakantie en je moet ook nog zien wie er natuurlijk mee 'wil' doen en ook nog mee 'kan' doen.
Zou hier ook wel kunnen maar dat is qua bereikbaarheid weer klote.
Komende meet: 18 November 2010.
[..]
Paintbaal is niet Eng, doet een beetje pijn en is leuk om te doen.
Ach, paintball doet niet zoveel pijn, tenzij mensen het gemeen gaan spelen en van dichterbij gaan schieten dan is toegestaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen seks dus, want hij is nogal grootquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ach, paintball doet niet zoveel pijn, tenzij mensen het gemeen gaan spelen en van dichterbij gaan schieten dan is toegestaan.
Nee jij bent juist het best bereikbaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef Mdrop het volgende:
Ja natuurlijk zit je met de vakantie en je moet ook nog zien wie er natuurlijk mee 'wil' doen en ook nog mee 'kan' doen.
Zou hier ook wel kunnen maar dat is qua bereikbaarheid weer klote.
Komende meet: 18 November 2010.
[..]
Paintbaal is niet Eng, doet een beetje pijn en is (best) leuk om te doen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen seks dus, want hij is nogal groot
Terugdenkend aan streetview is jou tuin groter en kunnen we het dus beter bij jou houden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:03 schreef Robinhoo het volgende:
Nee jij bent juist het best bereikbaar!
Sorryquote:
quote:
Vooral niet waar de 2 dames bij zijn!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Terugdenkend aan streetview is jou tuin groter en kunnen we het dus beter bij jou houden.
[..]
Sorry.
Ik zou niet durven eigenlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vooral niet waar de 2 dames bij zijn! [ afbeelding ]
Als mijn ouders op vakantie zijn mag dat bestquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Terugdenkend aan streetview is jou tuin groter en kunnen we het dus beter bij jou houden.
[..]
Sorry.
Helaas dat je er niets aan hebt, na mij immense falcon-kick tussen jouw benen.quote:
Beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:12 schreef Robinhoo het volgende:
Als mijn ouders op vakantie zijn mag dat best
Oh hij werkt nog wel hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Helaas dat je er niets aan hebt, na mij immense falcon-kick tussen jouw benen.
Kan niet wachten!quote:
Eerst voorstellen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:54 schreef mindyourstep het volgende:
TVP voor Enschede
Hiiihihiihiquote:
Dat zijn meestal freelancers, dus het is maar de vraag of ze het opsturen naar RTV Oostquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Assiej het volgende:
Wat een sensatie net
Brandje aan de straatkant
(grenst aan de tuin van mijn overburen)
Er waren wel jongens met Spiegelreflex camera's dus wie weet komt het op rtv oost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |