Terugdenkend aan streetview is jou tuin groter en kunnen we het dus beter bij jou houden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:03 schreef Robinhoo het volgende:
Nee jij bent juist het best bereikbaar!
Sorryquote:
quote:
Vooral niet waar de 2 dames bij zijn!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Terugdenkend aan streetview is jou tuin groter en kunnen we het dus beter bij jou houden.
[..]
Sorry.
Ik zou niet durven eigenlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vooral niet waar de 2 dames bij zijn! [ afbeelding ]
Als mijn ouders op vakantie zijn mag dat bestquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Terugdenkend aan streetview is jou tuin groter en kunnen we het dus beter bij jou houden.
[..]
Sorry.
Helaas dat je er niets aan hebt, na mij immense falcon-kick tussen jouw benen.quote:
Beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:12 schreef Robinhoo het volgende:
Als mijn ouders op vakantie zijn mag dat best
Oh hij werkt nog wel hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Helaas dat je er niets aan hebt, na mij immense falcon-kick tussen jouw benen.
Kan niet wachten!quote:
Eerst voorstellen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:54 schreef mindyourstep het volgende:
TVP voor Enschede
Hiiihihiihiquote:
Dat zijn meestal freelancers, dus het is maar de vraag of ze het opsturen naar RTV Oostquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Assiej het volgende:
Wat een sensatie net
Brandje aan de straatkant
(grenst aan de tuin van mijn overburen)
Er waren wel jongens met Spiegelreflex camera's dus wie weet komt het op rtv oost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |