I know, eentje daarvan zit zelf bij de brandweer en volgt alle meldingen altijd op.....quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zijn meestal freelancers, dus het is maar de vraag of ze het opsturen naar RTV Oost![]()
Heb je zelf geen pics gemaakt? En wat stond er precies in de hens?
M'n mailtje gezien?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, wat ben ik blij dat ik straks het huis uit ben
Ik ga even een andere plek zoeken voor vanavond
Waarom heet de visboer, de visboer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:59 schreef haakon het volgende:
jooow
hele dag bij de boer gewerkt, nu eem eten, straks helpen bij de tent
Ik stem voor Kartplaza!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
vast niet ,![]()
misschien iets van lasergame bij volgende TOF Meet?of paintball?
mooi dichtbij oniequote:
sexyquote:
quote:
Damn rightquote:
wordt d'r al gebatst?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendinnetje voor Ruiz
Nee, ze zijn aan het beslissen wie de baas isquote:
valt me wel tegen. ze lijken niet op 't baasjequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ze zijn aan het beslissen wie de baas isRuiz woont hier al eventjes, maar 't meisje is iets ouder, dus we moeten nog maar zien
quote:
Wat mooi appelgroenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendinnetje voor Ruiz
De ballenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga snookeren en biertjes drinken in Ballls 'n Brains.
Bij dezen groet ik u allen en een fijne lentedag gewenst!
Ik denk dat ze om geld komen bedelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
WTF? Een hele stoet door de straat.Compleet met kutkinderen en toeters.
Is het avondvierdaagse ofzo?
Nee ze zijn al weer voorbij gelopen. Ze droegen ook allemaal zo'n felgroen/geel vestje.quote:
O, die komen wel terug. Lieve kindertjes die geld inzamelen voor een speeltuinquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee ze zijn al weer voorbij gelopen. Ze droegen ook allemaal zo'n felgroen/geel vestje.
Nooit eerder gezien bij een kutkinderoptocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, die komen wel terug. Lieve kindertjes die geld inzamelen voor een speeltuin
Hebben ze mooi pech! Ik heb geen achtertuin, wel een dakterras en dat is verboden gebied voor kutkinderen. Tenzij ik ze er vanaf wil donderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hebben ze mooi pech! Ik heb geen achtertuin, wel een dakterras en dat is verboden gebied voor kutkinderen. Tenzij ik ze er vanaf wil donderen.
Nathquote:
er is nog niets bekend. ook niet wat we gaan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |