hij doet in ieder geval wel zijn signature eer aanquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wie de neuk ben jij?
Ik heb jou nog niet ene male een zinnige post zien maken
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wie de neuk ben jij?
Ik heb jou nog niet ene male een zinnige post zien maken
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Gaan er nog mensen dik vet veel bier zuipen vanavond?
Nee, morgen herkansingquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Zou ik kunnen doen... Maar ik denk het niet. M'n vrienden moeten morgenvroeg weer gewoon naar school, de stumpersquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Ie zuupt niet aj alleen bint? Hej groot geliek in. Da's geen ene flikker oan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen... Maar ik denk het niet. M'n vrienden moeten morgenvroeg weer gewoon naar school, de stumpers
Kunnen we btw ook de volgende 'meet' in je nieuwe 'hometown' houden, direct een rondleiding heb je dat ook weer gehadquote:
Hoi!quote:
Jij maakt wat mee!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heheh, m'n honda kan kats een power-wheelie![]()
schrok me de tyfus man
Bijna 7 kleuren in de onderbox zittenquote:
Tss ... je bent ook niets gewendquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Bijna 7 kleuren in de onderbox zitten
Ik ben trots op je dat je blijft zittenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:04 schreef Samzz het volgende:
Omg... er zitten echt drie van de grootste mongolen van de Uni naast me
Nog op de markt geweestquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey Martijnen Sander
Zo, ik ga ff naar de bakker en de apotheek.
/twittermodus
Ik moet wel. er zijn geen andere computers vrij. Damn, wat een nerdsquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ben trots op je dat je blijft zitten!
Vraag ze of ze WOW doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef Samzz het volgende:
Ik moet wel. er zijn geen andere computers vrij. Damn, wat een nerdsEn dan niet in de goede zin van het woord.
Durf ik niet... Het lijkt me besmettelijk.quote:
Vind het helemaal prima, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om helemaal naar Amersfoort af te reizen terwijl iedereen in het mooie Twente woontquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kunnen we btw ook de volgende 'meet' in je nieuwe 'hometown' houden, direct een rondleiding heb je dat ook weer gehad.
20 minuten met de trein voor mij ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind het helemaal prima, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zin heeft om helemaal naar Amersfoort af te reizen terwijl iedereen in het mooie Twente woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |