Oke, kom maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga voort denk k maar eens naar bed toe
Jaaquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
Wat een liefde hier
Daar wordt een mens vrolijk van
Ben ik zo slaapverwekkend?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Dit gaat echt helemaal goedkomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel zoveel liefde tussen ons, sinds we zo dicht bij elkaar komen te wonen
Gewoon een grouphugquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaa
Soms hebben mensen die liefde even nodig
Nodig je Nath ook uit als ik weer eens langskom?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal goedkomen![]()
Je onderschrift is toch Onmeunige gaspedoal emmer?quote:
quote:
Wat is zij dan raar geproportioneerd?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, maar dat zegt weer genoeg over mijquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Samzz het volgende:
Je onderschrift is toch Onmeunige gaspedoal emmer?
Maar, wat jij denkt mag ook
nee, maar ik zelf welquote:
je bedoelt dikke tett'n?quote:
tjah, daar kan ik niks aan doenquote:
Nee:quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt..
PHOTOSHOP!!!!
OP?quote:
Ten eerste, wat moet ik met plaatjes van meiden? En dan nog eens meiden met fake boobs ook nog.quote:
Fuck, motoren én opgespoten dames,quote:
das wel makkelijk. vooral in mijn auto, ik heb geen airbagsquote:
Dus jij te pletter en zij komt goed weg?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
das wel makkelijk. vooral in mijn auto, ik heb geen airbags
dan moet ze maar op me gaan zittenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus jij te pletter en zij komt goed weg?
Klinkt heel bekend, krijg het idee dat het uit een tekenfilm komt ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef Samzz het volgende:
Trouwens he, in die reclame van Heineken met die talenten, wordt er een liedje gefloten op bierflesjes.
Wie weet welk lied dit is?
Dan zie je toch niks!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
dan moet ze maar op me gaan zitten
dat zijn zorgen voor laterquote:
Gevonden in de reacties:quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef Samzz het volgende:
Trouwens he, in die reclame van Heineken met die talenten, wordt er een liedje gefloten op bierflesjes.
Wie weet welk lied dit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |