Doe maar niet, dat is beter voor iedereenquote:Op donderdag 20 mei 2010 03:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
daar kan men zo veel ambiguous comments op maken Nem
Sometimes you've got to take one for the teamquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:53 schreef TradeMarkie het volgende:
MoguhWederom waardeloos geslapen
en Nem, ik wilde die grap gister gewoon niet maken omdat ie zo slecht was
Spannendquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:01 schreef Soempie het volgende:
Ik zou niet durven.
De bovenstequote:Op donderdag 20 mei 2010 11:15 schreef Diaan73 het volgende:![]()
welke zijn het leukst:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
voor Lennon...
Nee, ik had een verkennend gesprek over het coördineren van de beveiligingswerkzaamheden rondom de thuiswedstrijden bij de amateurclub bij mij in de buurt. Op zich leek het me wel leuk maar ze willen geen vergoeding betalen. 2 consumptiebonnetjes voor drinken en 2 voor eten vind ik nou niet echt een geweldige vergoeding voor het opofferen van een heel weekend..... En een goed team samenstellen op basis van die vergoeding lukt me denk ik ook niet......quote:
Ik zei vaak dat ik roken een vieze gewoonte vond maar rookte wel 2 pakjes gemiddeld op een dag.....quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:26 schreef Etcetera het volgende:Ik zie de hand van m'n stagebegeleider steeds naar een zakje cola-winegums gaan - hij beweerde gisteren nog dat dat vieze chemische snoepjes waren
Ik mis de nadelige gevolgen van roken niet. (rooklucht in huis en kleren enz.) maar het roken op zich mis ik af en toe nog wel. Als het gezellig is en ik heb wat op zondig ik daarom soms nog wel eens.....quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind roken ook een vieze gewoonte, maar heb gisteren nog wel een sigaretje gedraaid voor 'm
Als ze dan ook allemaal massaal stoppen met drinken en met het openbaar vervoer gaan reizen......quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is de grootste nachtmerrie van de regering zo'n beetje dat alle rokers stoppen met roken
Zou dat ook zo met Griekenland gebeurt zijn?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Dan is Nederland volgens mij snoeihard failliet
Nah, daar deed 90% van de bevolking aan belastingontduiking en was de pensioenleeftijd 50, denk dat dat een groter probleem was/isquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou dat ook zo met Griekenland gebeurt zijn?
Ah dus de mentaliteit die hier in achterstandswijken heerst was daar dus algemeen geaccepteerd?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nah, daar deed 90% van de bevolking aan belastingontduiking en was de pensioenleeftijd 50, denk dat dat een groter probleem was/is
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dus de mentaliteit die hier in achterstandswijken heerst was daar dus algemeen geaccepteerd?
quote:ATHENS — In the wealthy, northern suburbs of this city, where summer temperatures often hit the high 90s, just 324 residents checked the box on their tax returns admitting that they owned pools.
So tax investigators studied satellite photos of the area — a sprawling collection of expensive villas tucked behind tall gates — and came back with a decidedly different number: 16,974 pools.
That kind of wholesale lying about assets, and other eye-popping cases that are surfacing in the news media here, points to the staggering breadth of tax dodging that has long been a way of life here.
Wat een low lives! En de rest Europa maar dokken voor die oplichters!quote:
Zie dat maar weer eens goed te makenquote:
Misschien door de bovenste voor jou kopen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zie dat maar weer eens goed te maken
Ik ben weer toe aan een stel van dezequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien door de bovenste voor jou kopen?
Run DMC Steelo!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben weer toe aan een stel van deze
[ afbeelding ]
Oeh die zien er tof uitquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ze zijn niet van Lacoste maar van Adidas.....quote:
DIe zijn gaaf zeg!! Dat is ook Adidas hè? Peace kan zulke schoenen niet dragen, loopt hij niet goed op. HIj heeft altijd Adidas Superstars.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga er over nadenken..... ik denk dat Lennon ze later alsnog wel een keer krijgt!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zie dat maar weer eens goed te maken
Ik spreek helaas geen Grunings.....quote:
Ze lopen ook heerlijkquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik spreek helaas geen Grunings.....
Nou, vooruit dan maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga er over nadenken..... ik denk dat Lennon ze later alsnog wel een keer krijgt!!
Gelukkig maar!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Ik denk niet dat wij het over het zelfde boek hebben. Ik dacht aan het boek Exodus van Leon Uris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ha Cobraquote:
Ja, ik dacht vannacht toen ik lag te slapen laat ik die film nu eens zien, wanneer ik er helemaal niks van meekrijg, verrekte handig jeweettogquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga Lennon brood geven en dan naar het tuincentrum![]()
Heey Cobra!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |