Haarlemmer was dr gister ookal geweest, toen was ie nog in het magazijn gaan zoeken, redelijke jonge gast met oorbel in...hij had niet zoveel door dat het morgen uitkwam volgens mij :pquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Welke Dixons dan? V&D of Haarlemmer? Ik vertel alleen wat mij verteld is...
Gamemania verkoopt m al hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:34 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Nope kreeg em zo mee, en ben daarna naar game mania gegaan om mn maat de bon te laten zien, en die beginnen nu ws te verkopen aan mensen die ze kennen
mn gamertag is gutterblade als je me niet gelooft![]()
Ja omdat ik dr vannochtend langs ben geweest, hij heeft daarna het hoofd kantoor gebeld.. zielepoten alleen maar bashen op elkaarquote:
ja het komt inderdaad vast door jou persoonlijk dat heel de keten het spel nu verkooptquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:38 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Ja omdat ik dr vannochtend langs ben geweest, hij heeft daarna het hoofd kantoor gebeld.. zielepoten alleen maar bashen op elkaar
ik heb het gezien hier![]()
Gamemania verkoopt games 9/10 keer 1 dag voor de streetdate dus ik denk niet dat jouw actie dit veroorzaakt heeft.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:38 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Ja omdat ik dr vannochtend langs ben geweest, hij heeft daarna het hoofd kantoor gebeld.. zielepoten alleen maar bashen op elkaar
Turbo, turbo!quote:
morgen is dit topic helemaal leeg heel de dagquote:
Nee want dan gaat iedereen ervaringen delen. Wie/ wat ze op de rails gelegd hebben enz...quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
morgen is dit topic helemaal leeg heel de dag
dat komt na morgen welquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:43 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee want dan gaat iedereen ervaringen delen. Wie/ wat ze op de rails gelegd hebben enz...
keep us updatedquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:47 schreef Escape het volgende:
Net met gamemania in eindhoven gebeld, hoofdkantoor is nu met de publisher aan het belle. en hij wacht op een bevestiging van zijn baas, hij hoopt dat die vandaag in de verkoop kan.
Lache, maat van me heeft zijn exemplaar gewoon uit de schappen geplukt vanochtend in Sittard.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:47 schreef Escape het volgende:
Net met gamemania in eindhoven gebeld, hoofdkantoor is nu met de publisher aan het belle. en hij wacht op een bevestiging van zijn baas, hij hoopt dat die vandaag in de verkoop kan.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:35 schreef Dynd het volgende:
Voordat ik zo naar de FRS ga, vroeg ik me af. Wat zit er nou in de special edition? Alle 3 de dingen, (Paard,Guns,Outfit) of maar één zoals dat in de US het geval is?
Toen zeiden ze: hey niet gaan schelden met fuckquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:53 schreef Roces18 het volgende:
Dan moet je wel zeggen dat je fok idol bent -.-
Inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:08 schreef kutkabouter het volgende:
sowieso dat halve dagje maakt ook niet meer uit
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Toen zeiden ze: hey niet gaan schelden met fuck![]()
Was het helemaal verpest
Dat is nou nog maar 3876587665 keer gezegdquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
Zijn er nou winkels die hem dus al wel verkocht hebben of gaan verkopen vandaag?
Ik heb geen bericht van ze gehad dat dat zo is....quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:11 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar Bart Smit zegt net dat de LE niet geleverd kan worden omdat er een fout in zit.....
Klinkt als the italian man who went to malta!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zeiden ze fok jou maar! Toen moest ik wegZonder spel
ja dat was zeker een grappig filmpje:quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:19 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klinkt als the italian man who went to malta!
Ik belde ze net om er 1 te reserveren, LE heeft wel toegevoegde waarde deze keerquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb geen bericht van ze gehad dat dat zo is....
Zou niet weten hoequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:19 schreef Roces18 het volgende:
Heb je ze niet vastgebonden en op het spoor gelegd dan?
Ja ik heb die LE besteld, en tot nu toe nog niks gehoord over problemen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik belde ze net om er 1 te reserveren, LE heeft wel toegevoegde waarde deze keer![]()
Maar toen zeiden ze dat ze hem niet kregen.
Als je zo typt en zo'n verhaal ga ik er al vanuit dat je 11 jaar oud bentquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:28 schreef SkyChat het volgende:
Dus ik die winkel binnen struinen achter aan de rij aansluituh memuh stoere rayban, benk aan de beurd![]()
zegt tie chickie, we hebbuh nog 1 eksumplaai ligguh jaaa
dus ik muh geld laaien zien, zegt die zeldfuh chickie:
KIJK EM SWAAIUH MET BRIEFFIE VAN 200!!111!!EINZ!!!!11111
zegtie managur:
daar hebbuh we nie van terug nie .. doe maar volegenduh in de rei
![]()
Heb toch ook recht op een spelletje?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je zo typt en zo'n verhaal ga ik er al vanuit dat je 11 jaar oud bent
Heb nu 3 Bart Smits aan de lijn gehad en alle 3 zeggen ze dat ze een brief gekregen hebben van de uitgever dat er problemen zijn met de LE. Ik krijg nu de normale versie en de code voor de DLC wordt me toegestuurd via email.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik heb die LE besteld, en tot nu toe nog niks gehoord over problemen.
FUCKquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:53 schreef Escape het volgende:
Free record shop eindhoven verkoopt hem nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
wel irritant dat je overal leest, free record shop in tilburg, utrecht, arnhem wel verkopequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dan zullen ze hem in XL Woensel ook wel niet hebben. Morgen dan maar.
Neem dat bonnetje van de bart smit mee? Zijn er al een aantal gepost..quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Als iemand em bij een FRS heeft gekocht, post dan ff een knappe foto van een bonnetje. Was net bij de FRS in Maastricht en die dude wilde em alleen verkopen als ik met knap bewijs aan kon tonen dat andere zaken em al wel verkochten...
Op de 360 kan je ook HDMI doen he.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:32 schreef YOgamerYO het volgende:
Wel kutzooi dat de PS3 versie slecht is. Nu heb ik een vraagje, wat is het beste? RDR op de PS3 via HDMI of op de 360 via die 5 stekkertjes? Ik speel op een Sony Full HD tv van 40" en volgens mij scaled de 360 altijd alles op naar 1080p terwijl de PS3 alles op 720p zet. Maar ik weet niet of dit iets uitmaakten of HDMI beter is als het dus eigenlijk 640p is.
Wel respect trouwens voor AL die mensen die er voor zorgen dat ik zometeen mijn vraag in een topic dat op slot zit moet bekijken![]()
Waar is Edwinuss nou ineens?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Als iemand em bij een FRS heeft gekocht, post dan ff een knappe foto van een bonnetje. Was net bij de FRS in Maastricht en die dude wilde em alleen verkopen als ik met knap bewijs aan kon tonen dat andere zaken em al wel verkochten...
Vertel mij wat men.. Heb al diverse keren met de FRS gebeld maar die knaap daar wil hem niet verkopen ookal verkopen ze hem in andere fillialen al wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:01 schreef kutkabouter het volgende:
fucking hell, waarom wel in tilburg en niet in fucking den bosch
Inderdaad, grappige is ook dat hij ook nog eens in 3:10 to Yuma zit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:04 schreef Roces18 het volgende:
Achievement die je moet halen:
10. Fightin’ Around the World (5) – Knock someone out in melee in every saloon in the game in Single Player.
Dat is net zoiets als die aflevering van south park met russel crowe ''fighting around the world''
Filmje
http://flimmr.passagen.se(...)on_south_park.action
![]()
Tja same, Den Bosch > Tilburg is echt niet ver, maar als ik daar dadelijk kom en hij is uitverkocht fuck dat :pquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm zit maar 10 minuten van Tilburg af, maar om dan eerst de trein daar heen te pakken na het werk, gaat me iets te ver
Oh my god its Russell Crowe!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:04 schreef Roces18 het volgende:
Achievement die je moet halen:
10. Fightin’ Around the World (5) – Knock someone out in melee in every saloon in the game in Single Player.
Dat is net zoiets als die aflevering van south park met russel crowe ''fighting around the world''
Filmje
http://flimmr.passagen.se(...)on_south_park.action
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:52 schreef Griebus het volgende:
Ik kreeg het bericht van zavvi dat mijn special edition ook verstuurd was. Alleen stond er ineens bij: Free Frontier Guides terwijl ik gewoon de versie met de DLC had besteld.
Iemand een idee hoe dat zit?
Pics or it didnt happen! En vergeet et bonnetje er niet op te zetten!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef peleetje het volgende:
FRS op City Plazza in Nieuwegein verkoopt 'm ook!![]()
Zojuist daar even opgepikt.
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3778836&postcount=766quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:15 schreef Qunix het volgende:
Amsterdam: Osdorp, Sloterdijk (40-45), Bijlmer en Reijgersbos ook niet
Hmmz ik moet zo toch even langs school, kan even kijkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:20 schreef FireFoz het volgende:
[..]
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3778836&postcount=766
volgensmij wordt er veel gelult op internet...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Pics or it didnt happen! En vergeet et bonnetje er niet op te zetten!
(dan kan ik mijn lokale FRS ook even omhalen)
Niet op de mijnequote:
Iemand?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:32 schreef YOgamerYO het volgende:
Wel kutzooi dat de PS3 versie slecht is. Nu heb ik een vraagje, wat is het beste? RDR op de PS3 via HDMI of op de 360 via die 5 stekkertjes? Ik speel op een Sony Full HD tv van 40" en volgens mij scaled de 360 altijd alles op naar 1080p terwijl de PS3 alles op 720p zet. Maar ik weet niet of dit iets uitmaakten of HDMI beter is als het dus eigenlijk 640p is.
quote:Inmiddels is bekend dat de PlayStation 3 versie van Red Dead Redemption een zogenoemde 'port' is van de Xbox 360 versie van de game. Wat betekend dat de game oorspronkelijk voor de Xbox 360 is ontwikkeld en vervolgens is aangepast voor de PlayStation 3 console.
Op de Xbox 360 draait de game namelijk op een resolutie van 720p met twee keer anti-aliasing. De PlayStation 3 versie van de game ligt qua resolutie net wat lager op ongeveer 640p zonder anti-aliasing. Hierdoor is er toch wel een opmerkelijk grafisch verschil te zien tussen de twee versies.
geldt dat dan voor de hele posse of krijgt alleen degene die de posse begonnen is die achievement?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
Deze achievement is eitje!
Posse Up! - Create a posse and get the maximum number of members.
Die gaan we ook met de BC2 clan makkelijk binnenhalen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
dus tochquote:
Hell yesh bitch!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
Jesus, idioten bij rockstar. Ps3 draait ook 1080p ipv 644p. Hopen dat de volgende GTA wel 1080P is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dus toch
laat de console war maar beginnen
Mja de Ps3 versie is zeker wel slechter, subHD en meer aliassing. Check ook de vergelijkingspics op diverse websites! Betekend niet dat de Ps3 versie niet dope is om te spelen, maar als je de keuze hebt zou ik voor de 360 versie gaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dus toch
laat de console war maar beginnen
fixed.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:38 schreef Roces18 het volgende:
Daarentegen heeft de ps3 wel exclusieve content :
De content bevat een nieuwe schuilplaats genaamd 'Solomon's Folly Gang Hideout' en een 'Walton Gang Outfit'. Deze outfit zorgt ervoor dat hoofdrolspeler John Marston er blokkerig, maar wel trendy uiziet. Red Dead Redemption komt deze vrijdag uit voor zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360.
Daar is helemaal niks sad aan, want Game Mania heeft dit topic gezien en gaat em nu ook verkopenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef J.Clarkson het volgende:
Sad fuckers met hun bonnetjes scannen.....
even mijn maten bellenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
BART SMIT BELDE ME WMAUHAUAHAUHA ZE MOGEN VERKOPEN IN DEN BOSCH KOMOP KUTKABOUTER GAAN MET DIE BANAAN
quote:...Hij had het ook over een winkel die hem gister verkocht en dat die nu een boete van 50k per spel moeten betalen, beniewd of dat waar is... Hopelijk niet want ze hadden er 4 verkocht. Was rotterdam of Amsterdam en dan bij netgames/nedgames (weet niet hoe je het schrijft)...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks sad aan, want Game Mania heeft dit topic gezien en gaat em nu ook verkopenIk belde ze net
mag je de fok-review schrijven?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja mooi, toch vanavond maar even de stad in dan om op kosten van Danny RDR te kaufen
EDIT 34 Xquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Roces18 het volgende:
Nog 38 keer trollen jongens en dan hebben we een nieuw topic!
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
EDIT 34 X
EDIT Verkeerd ge-edit ? Moet ik nu een topic openen in klaagbaak?
ja weetikveel, waarom krijg je hem anders op kosten van dannyquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Review? Ik ben toch al lang geen FOK!games-crew meer?
examens zijn voor mietjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef kutkabouter het volgende:
oke, ik stuurde dus net een paar smsjes naar mijn vrienden dat ze in den bosch kunnen kopen, maar ze sturen allemaal terug dat ik moet gaan leren voor examen morgen![]()
Yep. Hier ook. Gister was het nog iets van 19 maar nu voelt het toch al gauw 22 a 23 graden aan. Maar goed, morgen RDR op de deurmat! En wat er ook gebeurd, ik ga 'm spelen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
velen wonen in het geweldige brabant, waar nu een heerlijk zonnetje met een temperatuur van zo'n 19 graden staat, nu al
ja en ik weet dat die zin niet klopt, maar schijt, jullie begrijpen het vast wel![]()
heb je hem in leiden meegekregen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:34 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Nope kreeg em zo mee, en ben daarna naar game mania gegaan om mn maat de bon te laten zien, en die beginnen nu ws te verkopen aan mensen die ze kennen
mn gamertag is gutterblade als je me niet gelooft![]()
Dankzij een dikke cheque bij mijn afscheid natuurlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja weetikveel, waarom krijg je hem anders op kosten van danny
Vanuit het hoofdkantoor hebben ze een seintje gekregen of is dit weer een lokale shop die eraan meedoet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks sad aan, want Game Mania heeft dit topic gezien en gaat em nu ook verkopenIk belde ze net
Ze kunnen wel boetes en uitsluiting van toekomstige levering gaan uitdelen maar wie snijden ze dan het meest in de vingers?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef nattermann het volgende:
Ik denk zo dat dat verhaal van die boetes wel meevalt allemaal
Ik zal laten weten wanneer GM in Leiden hem released. Krijg een SMS zogauw hij er is. Let wel! Je moet hem wel preorderen, aangezien ze maar een paar extra hebben...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef leeell het volgende:
[..]
heb je hem in leiden meegekregen?
ook zonder bonnetje denk je?
DIe had je verdiend?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dankzij een dikke cheque bij mijn afscheid natuurlijk
De verkopers aangezien de game bij meerdere shops te koop is en alle klanten dan daar wel heen gaan. Rockstar verdient er geen stuiver minder door hoor. En aangezien Rockstar zelfs embargo's heeft op de release van trailers (tot op de minuut nauwkeurig) kun je je wel voorstellen dat ze hier zeer strikt in zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:12 schreef SkyChat het volgende:
Ze kunnen wel boetes en uitsluiting van toekomstige levering gaan uitdelen maar wie snijden ze dan het meest in de vingers?
Verdiend weet ik niet, gekregen welquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
DIe had je verdiend?
Grootste fout van je was weggaan daar! sindsdien hebben we nooit meer een party gedeeld met jou en sommy. Good ol' days
En toch hebben concerns als FRS en MM er gewoon maling aanquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De verkopers aangezien de game bij meerdere shops te koop is en alle klanten dan daar wel heen gaan. Rockstar verdient er geen stuiver minder door hoor. En aangezien Rockstar zelfs embargo's heeft op de release van trailers (tot op de minuut nauwkeurig) kun je je wel voorstellen dat ze hier zeer strikt in zijn.
Ben niet geweest, kom net van Kijkduin, dus ik wacht wel tot morgen gewoonquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:59 schreef ufopiloot het volgende:
Komop Hagenaars, wie is er al lang de winkels geweest en heeft hem kunnen kopen?!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:21 schreef Wells.p het volgende:
MENSEN DE DIXONS VERKOOPT RDR VANDAAG!!!!
Vriend van mij werkt er en heeft een mail gekregen van het hoofdkantoor dat ze ze mogen verkopen:)
Wat nou NU , wachten tot vrijdag
Als iemand hem niet verdiende was ik het wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verdiend weet ik niet, gekregen wel
En nee man, dat kwam allemaal omdat jullie overstapten op zo'n lauwe game
BC2 is een topgame...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:26 schreef Rossdale het volgende:
Je moet zoiets natuurlijk ook bewaren voor een echte topgameEn aangezien Mafia 2 nu toch echt te lang duurt is RDR een mooie tweede
Okequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:31 schreef Torrio het volgende:
Voor de Hagenezen zal ik Dixons en E-Plaza even bellen.
Updatequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:31 schreef Torrio het volgende:
Voor de Hagenezen zal ik Dixons en E-Plaza even bellen.
Hahahaha, maar iig heb je de op 1 na beste game van 2010 :-)quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:33 schreef jogy het volgende:
Dixons heeft hem inderdaad. Hoofddorp HAD hem, ze hadden er maar 1 binnen gekregen en die heb ik nu.. Nooit van dit spel gehoord tot een paar dagen geleden en door deze reeks ben ik mee gehyped
. Ik heb nog niet eens een Xbox waar ik nu zit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |