fixed.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:38 schreef Roces18 het volgende:
Daarentegen heeft de ps3 wel exclusieve content :
De content bevat een nieuwe schuilplaats genaamd 'Solomon's Folly Gang Hideout' en een 'Walton Gang Outfit'. Deze outfit zorgt ervoor dat hoofdrolspeler John Marston er blokkerig, maar wel trendy uiziet. Red Dead Redemption komt deze vrijdag uit voor zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360.
Daar is helemaal niks sad aan, want Game Mania heeft dit topic gezien en gaat em nu ook verkopenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef J.Clarkson het volgende:
Sad fuckers met hun bonnetjes scannen.....
even mijn maten bellenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
BART SMIT BELDE ME WMAUHAUAHAUHA ZE MOGEN VERKOPEN IN DEN BOSCH KOMOP KUTKABOUTER GAAN MET DIE BANAAN
quote:...Hij had het ook over een winkel die hem gister verkocht en dat die nu een boete van 50k per spel moeten betalen, beniewd of dat waar is... Hopelijk niet want ze hadden er 4 verkocht. Was rotterdam of Amsterdam en dan bij netgames/nedgames (weet niet hoe je het schrijft)...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks sad aan, want Game Mania heeft dit topic gezien en gaat em nu ook verkopenIk belde ze net
mag je de fok-review schrijven?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja mooi, toch vanavond maar even de stad in dan om op kosten van Danny RDR te kaufen
EDIT 34 Xquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Roces18 het volgende:
Nog 38 keer trollen jongens en dan hebben we een nieuw topic!
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
EDIT 34 X
EDIT Verkeerd ge-edit ? Moet ik nu een topic openen in klaagbaak?
ja weetikveel, waarom krijg je hem anders op kosten van dannyquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Review? Ik ben toch al lang geen FOK!games-crew meer?
examens zijn voor mietjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef kutkabouter het volgende:
oke, ik stuurde dus net een paar smsjes naar mijn vrienden dat ze in den bosch kunnen kopen, maar ze sturen allemaal terug dat ik moet gaan leren voor examen morgen![]()
Yep. Hier ook. Gister was het nog iets van 19 maar nu voelt het toch al gauw 22 a 23 graden aan. Maar goed, morgen RDR op de deurmat! En wat er ook gebeurd, ik ga 'm spelen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
velen wonen in het geweldige brabant, waar nu een heerlijk zonnetje met een temperatuur van zo'n 19 graden staat, nu al
ja en ik weet dat die zin niet klopt, maar schijt, jullie begrijpen het vast wel![]()
heb je hem in leiden meegekregen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:34 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Nope kreeg em zo mee, en ben daarna naar game mania gegaan om mn maat de bon te laten zien, en die beginnen nu ws te verkopen aan mensen die ze kennen
mn gamertag is gutterblade als je me niet gelooft![]()
Dankzij een dikke cheque bij mijn afscheid natuurlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja weetikveel, waarom krijg je hem anders op kosten van danny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |