Pics or it didnt happen! En vergeet et bonnetje er niet op te zetten!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef peleetje het volgende:
FRS op City Plazza in Nieuwegein verkoopt 'm ook!![]()
Zojuist daar even opgepikt.
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3778836&postcount=766quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:15 schreef Qunix het volgende:
Amsterdam: Osdorp, Sloterdijk (40-45), Bijlmer en Reijgersbos ook niet
Hmmz ik moet zo toch even langs school, kan even kijkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:20 schreef FireFoz het volgende:
[..]
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3778836&postcount=766
volgensmij wordt er veel gelult op internet...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Pics or it didnt happen! En vergeet et bonnetje er niet op te zetten!
(dan kan ik mijn lokale FRS ook even omhalen)
Niet op de mijnequote:
Iemand?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:32 schreef YOgamerYO het volgende:
Wel kutzooi dat de PS3 versie slecht is. Nu heb ik een vraagje, wat is het beste? RDR op de PS3 via HDMI of op de 360 via die 5 stekkertjes? Ik speel op een Sony Full HD tv van 40" en volgens mij scaled de 360 altijd alles op naar 1080p terwijl de PS3 alles op 720p zet. Maar ik weet niet of dit iets uitmaakten of HDMI beter is als het dus eigenlijk 640p is.
quote:Inmiddels is bekend dat de PlayStation 3 versie van Red Dead Redemption een zogenoemde 'port' is van de Xbox 360 versie van de game. Wat betekend dat de game oorspronkelijk voor de Xbox 360 is ontwikkeld en vervolgens is aangepast voor de PlayStation 3 console.
Op de Xbox 360 draait de game namelijk op een resolutie van 720p met twee keer anti-aliasing. De PlayStation 3 versie van de game ligt qua resolutie net wat lager op ongeveer 640p zonder anti-aliasing. Hierdoor is er toch wel een opmerkelijk grafisch verschil te zien tussen de twee versies.
geldt dat dan voor de hele posse of krijgt alleen degene die de posse begonnen is die achievement?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
Deze achievement is eitje!
Posse Up! - Create a posse and get the maximum number of members.
Die gaan we ook met de BC2 clan makkelijk binnenhalen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
dus tochquote:
Hell yesh bitch!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
Jesus, idioten bij rockstar. Ps3 draait ook 1080p ipv 644p. Hopen dat de volgende GTA wel 1080P is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dus toch
laat de console war maar beginnen
Mja de Ps3 versie is zeker wel slechter, subHD en meer aliassing. Check ook de vergelijkingspics op diverse websites! Betekend niet dat de Ps3 versie niet dope is om te spelen, maar als je de keuze hebt zou ik voor de 360 versie gaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dus toch
laat de console war maar beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |