FUCKquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:53 schreef Escape het volgende:
Free record shop eindhoven verkoopt hem nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
wel irritant dat je overal leest, free record shop in tilburg, utrecht, arnhem wel verkopequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dan zullen ze hem in XL Woensel ook wel niet hebben. Morgen dan maar.
Neem dat bonnetje van de bart smit mee? Zijn er al een aantal gepost..quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Als iemand em bij een FRS heeft gekocht, post dan ff een knappe foto van een bonnetje. Was net bij de FRS in Maastricht en die dude wilde em alleen verkopen als ik met knap bewijs aan kon tonen dat andere zaken em al wel verkochten...
Op de 360 kan je ook HDMI doen he.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:32 schreef YOgamerYO het volgende:
Wel kutzooi dat de PS3 versie slecht is. Nu heb ik een vraagje, wat is het beste? RDR op de PS3 via HDMI of op de 360 via die 5 stekkertjes? Ik speel op een Sony Full HD tv van 40" en volgens mij scaled de 360 altijd alles op naar 1080p terwijl de PS3 alles op 720p zet. Maar ik weet niet of dit iets uitmaakten of HDMI beter is als het dus eigenlijk 640p is.
Wel respect trouwens voor AL die mensen die er voor zorgen dat ik zometeen mijn vraag in een topic dat op slot zit moet bekijken![]()
Waar is Edwinuss nou ineens?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Als iemand em bij een FRS heeft gekocht, post dan ff een knappe foto van een bonnetje. Was net bij de FRS in Maastricht en die dude wilde em alleen verkopen als ik met knap bewijs aan kon tonen dat andere zaken em al wel verkochten...
Vertel mij wat men.. Heb al diverse keren met de FRS gebeld maar die knaap daar wil hem niet verkopen ookal verkopen ze hem in andere fillialen al wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:01 schreef kutkabouter het volgende:
fucking hell, waarom wel in tilburg en niet in fucking den bosch
Inderdaad, grappige is ook dat hij ook nog eens in 3:10 to Yuma zit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:04 schreef Roces18 het volgende:
Achievement die je moet halen:
10. Fightin’ Around the World (5) – Knock someone out in melee in every saloon in the game in Single Player.
Dat is net zoiets als die aflevering van south park met russel crowe ''fighting around the world''
Filmje
http://flimmr.passagen.se(...)on_south_park.action
![]()
Tja same, Den Bosch > Tilburg is echt niet ver, maar als ik daar dadelijk kom en hij is uitverkocht fuck dat :pquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm zit maar 10 minuten van Tilburg af, maar om dan eerst de trein daar heen te pakken na het werk, gaat me iets te ver
Oh my god its Russell Crowe!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:04 schreef Roces18 het volgende:
Achievement die je moet halen:
10. Fightin’ Around the World (5) – Knock someone out in melee in every saloon in the game in Single Player.
Dat is net zoiets als die aflevering van south park met russel crowe ''fighting around the world''
Filmje
http://flimmr.passagen.se(...)on_south_park.action
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:52 schreef Griebus het volgende:
Ik kreeg het bericht van zavvi dat mijn special edition ook verstuurd was. Alleen stond er ineens bij: Free Frontier Guides terwijl ik gewoon de versie met de DLC had besteld.
Iemand een idee hoe dat zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |