Inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:08 schreef kutkabouter het volgende:
sowieso dat halve dagje maakt ook niet meer uit
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Toen zeiden ze: hey niet gaan schelden met fuck![]()
Was het helemaal verpest
Dat is nou nog maar 3876587665 keer gezegdquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
Zijn er nou winkels die hem dus al wel verkocht hebben of gaan verkopen vandaag?
Ik heb geen bericht van ze gehad dat dat zo is....quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:11 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar Bart Smit zegt net dat de LE niet geleverd kan worden omdat er een fout in zit.....
Klinkt als the italian man who went to malta!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zeiden ze fok jou maar! Toen moest ik wegZonder spel
ja dat was zeker een grappig filmpje:quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:19 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klinkt als the italian man who went to malta!
Ik belde ze net om er 1 te reserveren, LE heeft wel toegevoegde waarde deze keerquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb geen bericht van ze gehad dat dat zo is....
Zou niet weten hoequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:19 schreef Roces18 het volgende:
Heb je ze niet vastgebonden en op het spoor gelegd dan?
Ja ik heb die LE besteld, en tot nu toe nog niks gehoord over problemen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik belde ze net om er 1 te reserveren, LE heeft wel toegevoegde waarde deze keer![]()
Maar toen zeiden ze dat ze hem niet kregen.
Als je zo typt en zo'n verhaal ga ik er al vanuit dat je 11 jaar oud bentquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:28 schreef SkyChat het volgende:
Dus ik die winkel binnen struinen achter aan de rij aansluituh memuh stoere rayban, benk aan de beurd![]()
zegt tie chickie, we hebbuh nog 1 eksumplaai ligguh jaaa
dus ik muh geld laaien zien, zegt die zeldfuh chickie:
KIJK EM SWAAIUH MET BRIEFFIE VAN 200!!111!!EINZ!!!!11111
zegtie managur:
daar hebbuh we nie van terug nie .. doe maar volegenduh in de rei
![]()
Heb toch ook recht op een spelletje?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je zo typt en zo'n verhaal ga ik er al vanuit dat je 11 jaar oud bent
Heb nu 3 Bart Smits aan de lijn gehad en alle 3 zeggen ze dat ze een brief gekregen hebben van de uitgever dat er problemen zijn met de LE. Ik krijg nu de normale versie en de code voor de DLC wordt me toegestuurd via email.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik heb die LE besteld, en tot nu toe nog niks gehoord over problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |