Haarlemmer was dr gister ookal geweest, toen was ie nog in het magazijn gaan zoeken, redelijke jonge gast met oorbel in...hij had niet zoveel door dat het morgen uitkwam volgens mij :pquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Welke Dixons dan? V&D of Haarlemmer? Ik vertel alleen wat mij verteld is...
Gamemania verkoopt m al hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:34 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Nope kreeg em zo mee, en ben daarna naar game mania gegaan om mn maat de bon te laten zien, en die beginnen nu ws te verkopen aan mensen die ze kennen
mn gamertag is gutterblade als je me niet gelooft![]()
Ja omdat ik dr vannochtend langs ben geweest, hij heeft daarna het hoofd kantoor gebeld.. zielepoten alleen maar bashen op elkaarquote:
ja het komt inderdaad vast door jou persoonlijk dat heel de keten het spel nu verkooptquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:38 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Ja omdat ik dr vannochtend langs ben geweest, hij heeft daarna het hoofd kantoor gebeld.. zielepoten alleen maar bashen op elkaar
ik heb het gezien hier![]()
Gamemania verkoopt games 9/10 keer 1 dag voor de streetdate dus ik denk niet dat jouw actie dit veroorzaakt heeft.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:38 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Ja omdat ik dr vannochtend langs ben geweest, hij heeft daarna het hoofd kantoor gebeld.. zielepoten alleen maar bashen op elkaar
Turbo, turbo!quote:
morgen is dit topic helemaal leeg heel de dagquote:
Nee want dan gaat iedereen ervaringen delen. Wie/ wat ze op de rails gelegd hebben enz...quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
morgen is dit topic helemaal leeg heel de dag
dat komt na morgen welquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:43 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee want dan gaat iedereen ervaringen delen. Wie/ wat ze op de rails gelegd hebben enz...
keep us updatedquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:47 schreef Escape het volgende:
Net met gamemania in eindhoven gebeld, hoofdkantoor is nu met de publisher aan het belle. en hij wacht op een bevestiging van zijn baas, hij hoopt dat die vandaag in de verkoop kan.
Lache, maat van me heeft zijn exemplaar gewoon uit de schappen geplukt vanochtend in Sittard.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:47 schreef Escape het volgende:
Net met gamemania in eindhoven gebeld, hoofdkantoor is nu met de publisher aan het belle. en hij wacht op een bevestiging van zijn baas, hij hoopt dat die vandaag in de verkoop kan.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:35 schreef Dynd het volgende:
Voordat ik zo naar de FRS ga, vroeg ik me af. Wat zit er nou in de special edition? Alle 3 de dingen, (Paard,Guns,Outfit) of maar één zoals dat in de US het geval is?
Toen zeiden ze: hey niet gaan schelden met fuckquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:53 schreef Roces18 het volgende:
Dan moet je wel zeggen dat je fok idol bent -.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |