klopt, ik had gehoopt op enige verwarring met de andere Supermarine kisten zoals de Swift, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef YorZor het volgende:
Supermarine scimitar meen ik... Al ben ik niet geheel zeker over de staart. Dacht dat die minder "puntig" was.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:58 schreef YorZor het volgende:
Mja er zit een andere antenne op maar dat maakt niet zo gek veel uit... Vond meer de staart verwarrend. Misschien was het de hoek, misschien ook niet en hebben ze meer veranderd in een prototype of iets dergelijks.
Enfin, de volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
quote:Wat is niet de bedoeling?
Plaatjes van een overdreven volledig gemodificeerd wapen, plaatjes van een russische gepantserde mijnenlegger uit de koude oorlog, prototype wapens of wapenschetsen.
Kortom, alleen plaatjes waarvan je weet dat het niet onmogelijk is om ze te raden.
quote:Only one aircraft was produced. Given serial number 56-9642, it is on display at the U.S. Army Transportation Museum located at Fort Eustis, VA.
Alleen al in het feit dat ding zo te zien ergens uit de jaren 50/60 stamt en niet recent overal in het nieuws is geweest.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef YorZor het volgende:
Mja van de YF-23 zijn er ook maar 2 geproduceerd dus waar zit het verschil? Heb hem hier prominent in een aantal boeken staan hoor.
Precies, we willen toch ook onze kennis een beetje uitbreiden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:04 schreef Karrs het volgende:
Niet zo chagrijnig, direct. Ik vond 'm wel goed eigenlijk.
Vertel nog even wat 't precies is en waarom.
Zoeken (google enz) is niet de bedoeling in dit topic, vandaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:15 schreef YorZor het volgende:
Oh zo is het helemaal niet bedoeld. Ik zoek een uitdaging die m'n kennis test. Doe dit spel ook op een ander forum dus kom echt hele leuke dingen tegen. Van vliegtuigen waarvan je werkelijk denkt dat het niet mogelijk is tot echt de oudste beestjes. En soms moet je gewoon uren zoeken voordat je wat vindt dat ook maar in de buurt komt. Zo zijn er vliegtuig in afrika gemaakt waar echt NIETS over te vinden is en good luck finding thatJe leert enorm veel van dit soort vliegtuigen aangezien je echt de ontwikkeling in de luchtvaart ziet. Het vliegtuig dat ik toonde was een belangrijk toestel voor de progressie van VTOL aircraft.
quote:Eerlijk spel
Het spreekt voor zich dat er geen gebruik gemaakt wordt van hulpmiddelen als Google, Wikipedia en dergelijke. Zou het wel erg makkelijk maken. We letten hier goed op, dus kijk uit wat je hier doet.
Dat is hem welquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef Andyy het volgende:
Dacht ik ook al aan, maar dat is 'm niet volgens mij
Tong, puntje. Maar net niet. Mooi ding wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef Nobu het volgende:
Centurion
Mooi ding trouwens, nog nooit gezienquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:42 schreef Sine_Pari het volgende:
Pilatus PC21?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef Nobu het volgende:
De Havilland Hornet
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:42 schreef Karrs het volgende:
Westland Whirlwind?
350 mmquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Rave_NL het volgende:
De mortiertiger! Maar ik kan niet meer op de duitse benaming komen
schoot iig een belachelijk groot kaliber af, 350mm oid..
heb hem op wiki opgezocht, 380mmquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:41 schreef fathank het volgende:
[..]
350 mm. Schoot dat ding bowlingballen ofzo?
.
Ja dus eeh +1 denk k.quote:
Alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:59 schreef Remco026 het volgende:
Welk systeem? de MB of de AB9600? of dat aggegraatje
Nope, MB klopt natuurlijk. Maar het is geen AB3600\quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:19 schreef Remco026 het volgende:
Ok dan is het een MB waarvan een radio aangesloten zit op een AB3600 (Lange mast)
Dat weet ik niet voor de Sturmtiger - hoewel het me raar lijkt dat je in de zwaarst gepantserde tank rondrijdt, niets kan je wat maken - en dan moet uitstappen om een raket voor in de loop te schuivenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:31 schreef Internetheld het volgende:
[quote]Op vrijdag 28 mei 2010 14:18 schreef Rave_NL het volgende:
Sturmmöser Tiger, dus een stormmortier tijger
En een plaatje compleet met kaliber:
[ afbeelding ]
[/qoute]
die moest toch van voor het voertuih geladen worden dat ze de granaat van voren erin deden?
Het hele systeem is bloednieuw, het is gewoon inderdaad een 290GD verlengde uitvoering. Als het morgen nog niet is geraden post ik het antwoord wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:35 schreef thesystem het volgende:
de MB is gewoon een MB290GD hoor....
't voertuig is niet nieuw maar de uitrusting erin...of is dat weer typisch defensie....geef t wat andere uitrusting en noem het nieuw...?
Waarom die uitlaatpijp in de open lucht???quote:Op zondag 30 mei 2010 20:12 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Het hele systeem is bloednieuw, het is gewoon inderdaad een 290GD verlengde uitvoering. Als het morgen nog niet is geraden post ik het antwoord wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |