klopt, ik had gehoopt op enige verwarring met de andere Supermarine kisten zoals de Swift, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef YorZor het volgende:
Supermarine scimitar meen ik... Al ben ik niet geheel zeker over de staart. Dacht dat die minder "puntig" was.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:58 schreef YorZor het volgende:
Mja er zit een andere antenne op maar dat maakt niet zo gek veel uit... Vond meer de staart verwarrend. Misschien was het de hoek, misschien ook niet en hebben ze meer veranderd in een prototype of iets dergelijks.
Enfin, de volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
quote:Wat is niet de bedoeling?
Plaatjes van een overdreven volledig gemodificeerd wapen, plaatjes van een russische gepantserde mijnenlegger uit de koude oorlog, prototype wapens of wapenschetsen.
Kortom, alleen plaatjes waarvan je weet dat het niet onmogelijk is om ze te raden.
quote:Only one aircraft was produced. Given serial number 56-9642, it is on display at the U.S. Army Transportation Museum located at Fort Eustis, VA.
Alleen al in het feit dat ding zo te zien ergens uit de jaren 50/60 stamt en niet recent overal in het nieuws is geweest.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:47 schreef YorZor het volgende:
Mja van de YF-23 zijn er ook maar 2 geproduceerd dus waar zit het verschil? Heb hem hier prominent in een aantal boeken staan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |