Die komen zeker uit het Voetbal International topic?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef Veerboot het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoop hetquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Wordt leuk vanavond
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:13 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja. (Alle creaties voor de geïnteresseerden: http://sigaarsnor.blogspo(...)ten-uit-voetbal.html)quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die komen zeker uit het Voetbal International topic?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja. (Alle creaties voor de geïnteresseerden: http://sigaarsnor.blogspo(...)ten-uit-voetbal.html)
Nee, ik geloof dat-ie Pantelic daar nadeed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was volgens mij net voor het 'Arno Pijpertje' van Hansie
Ik denk dat ze inmiddels God gevonden heeft. Ofzo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Taurus het volgende:
Waarom is dat sterrenkind in godsnaam actueel? Bedoelen ze daar dat getattooeerde meisje mee? Gaan we daar nou weer van horen hoe die sterren daar zijn gekomen? Dat ze sliep en dat soort onzin?
Ow!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat-ie Pantelic daar nadeed.
Het sterrenmeisje heeft een boek geschreven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Taurus het volgende:
Waarom is dat sterrenkind in godsnaam actueel? Bedoelen ze daar dat getattooeerde meisje mee? Gaan we daar nou weer van horen hoe die sterren daar zijn gekomen? Dat ze sliep en dat soort onzin?
Hij is iig niet de enige 'mr big star' aan tafelquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
HAHA ze hebben gewoon het sterrenmeisje
wat zou johan er van vinden?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is iig niet de enige 'mr big star' aan tafel
Boeiend? Iets wat een jaar terug in het nieuws was..quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
HAHA ze hebben gewoon het sterrenmeisje
wat zou johan er van vinden?
Het schijnt dat nabije familieleden regelmatig aan/in haar sterretje hebben gezeten.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Het schijnt dat nabije familieleden regelmatig aan/in haar sterretje hebben gezeten.
serieus?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Het schijnt dat nabije familieleden regelmatig aan/in haar sterretje hebben gezeten.
quote:
idd, dit kan echt niet volgens de joods-christelijke cultuur!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan het niet op een zaterdag
Bromsnor houdt zijn toeter inderdaad niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Derksen komt er vast nog wel tussen tetteren
Foto van Wilders in je borstzakjequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef golfer het volgende:
PVV-jongeren. Soort padvinderij-club met uniformtjes?
Ze hadden er een Islamiet met een baard naast moeten zetten.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Het sterrenmeisje kijjt alsof ze net per ongeluk een puppy heeft doodgetrapt.
962 vrienden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef Q.E.D. het volgende:
http://jacky-inthehouse.hyves.nl/
Gefunden!
Waarschijnlijk de enige op haar school die elke week op tv komt.quote:
Nog even en...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, die stiekeme glimlach van die christen.
LOL, in het land van het sterrenmeisje hebben ze al meer dan 20 jaar zo'n schreeuwerd in het parlementquote:
Als hij ongelijk heeft blijft hij net zo hard roepen hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef marcodej het volgende:
Haarfijne analyse van Johan. Zoals altijd.
ze heeft een boekquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze daar aandacht aan gaan schenken.
juist niet, johan schopt altijd tegen de PVV aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
Derksen heeft ook wel aanzien bij de achterban van de PVV
Meer inspraak en jeugdafdeling.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat heeft die Brinkman ook alweer gedaan/gezegt
Johan heeft altijd gelijk. Period.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als hij ongelijk heeft blijft hij net zo hard roepen hoor
Daarvan ben ik me bewust, maar ik vind dat je dergelijke mensen gewoon zo min mogelijk aandacht moet geven.quote:
Dat is niet zo verstandig als ze die jongerenafdeling nog van de grond willen krijgen. Zo'n groot licht lijkt me dat meisje niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom niet die Jacky in the house aan tafel over de jeugdbeweging?
Omdat Wilders pro-Israel is. Ofzo. Ik snap die extreem-rechtse redenaties nooit. Gelukkig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel extreem rechts is antiwilders
klopt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
juist niet, johan schopt altijd tegen de PVV aan
dat klopt, Wilders is pro-joodsquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel extreem rechts is antiwilders
Heeft 'ie jaren op geoefend aan de keukentafel, bakje wijwater ernaast voor de sporadisch noodzakelijke gezichtsverfrissing.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef eriksd het volgende:
Elke keer die quasi schampere houding van Knevel met die bolle kop. Zucht.
+1quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Breng eens wat respect op voor Bas van der Vlies.
Tv was altijd ten strengste verboden door de here God.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Horloge het volgende:
Je merkt duidelijk dat deze man geen mediatraining heeft gehad.
Klopt, een echte echtreem-rechtse stemt niet op Wilders. Had Brinkman ook wel kunnen zeggen, failde hij misschien minder hard..quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat Wilders pro-Israel is. Ofzo. Ik snap die extreem-rechtse redenaties nooit. Gelukkig.
Waarom?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Breng eens wat respect op voor Bas van der Vlies.
Heeft 'ie ook niet nodig. Blijft authentiek en altijd zeer correct.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Horloge het volgende:
dat klopt, orthodoxe Joden zijn net zo erg als nazi's en moslimfundamentalistenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
er bestaan ook extreem-rechtse joden.
Herof Bas?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Horloge het volgende:
Ik begrijp je niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop dat Jack de Vries hoofd van de jeugdafdeling van de PVV wordt.
De Vries is een keurige vent overigens.
Hij heeft wel humor hoor, maar hij is wel heel subtiel altijd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Horloge het volgende:
Sjees, wat een humorloos figuur zeg.
Daarom ook zo geniaal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft wel humor hoor, maar hij is wel heel subtiel altijd.
Ik hoor hem liever spreken dan verschillende nieuwe politici die alleen weten te schreeuwen. Je hoeft het niet eens zijn met zijn standpunten, dat ben ik ook niet maar hij is een erg goede debater en gerespecteerd politicus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom?
ben blij dat die zemelaar na 30 jaar eindelijk eens oprot.
Nu de rest van z'n enge gristelijke ondemocratische clubje nog.
Ik meen dat zijn opvolger als nestor minder dan vijftien jaar ervaring in de Kamer heeft?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:31 schreef freako het volgende:
Wat gaat de Kamer een hoop historie verliezen met Van der Vlies. Toch jammer.
Logisch, die man heeft een religieuze plaat voor z'n hoofd van Urk tot Staphorst.:')quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kijk hoe Bas Johan Derksen weet te counteren. Zijn argumenten raken hem niet.
Ja, was bij de VARA niet gebeurd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:33 schreef Jac0bus het volgende:
Snel eronder uitglippen. Van der Vlies saved by Knevel dus.
Bas:quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kijk hoe Bas Johan Derksen weet te counteren. Zijn argumenten raken hem niet.
Die zal nooit weggaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Logisch, die man heeft een religieuze plaat voor z'n hoofd van Urk tot Staphorst.:')
Omdat je het niet met hem eens bent is het een stumperquote:
en Maartensdijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Logisch, die man heeft een religieuze plaat voor z'n hoofd van Urk tot Staphorst.:')
Knevel hoort je, hij heeft het licht gezien! Fok! sprak tot hem!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef Dichtpiet. het volgende:
Die vraag van Johan wordt nu niet beantwoord he ...
Rustig aan. Knevel is geen Witteman.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef Dichtpiet. het volgende:
Die vraag van Johan wordt nu niet beantwoord he ...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:36 schreef fratsman het volgende:
Die dochters.Welke gezonde Hollandse knul wil daar in Gods (moehaha!
) naam overheen?!?
gelovigen moet je niet willen begrijpenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:36 schreef Arcee het volgende:
Ik vind het altijd onbegrijpelijk hoe dergelijke strenggelovigen als ze om zich heen kijken kunnen denken dat hoe zij leven is hoe hun opperwezen het bedoeld heeft en de rest het blijkbaar niet heeft begrepen.
Dat is niet alleen aan aanhangers van een godsdienst voorbehouden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:36 schreef Arcee het volgende:
Ik vind het altijd onbegrijpelijk hoe dergelijke strenggelovigen als ze om zich heen kijken kunnen denken dat hoe zij leven is hoe hun opperwezen het bedoeld heeft en de rest het blijkbaar niet heeft begrepen.
Knevel kwam er juist weer op terug.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef deepart het volgende:
Haha de tafelheren probeerde de vraag van derksen weg te moffelen
quote:
Van der Vlies begon er toch over dat hij derksen een antwoord schuldig was?quote:
Nadat Knevel weer erop terug kwam.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Van der Vlies begon er toch over dat hij derksen een antwoord schuldig was?
dat heet leedvermaakquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sterrenmeisje. Dat is gewoon tuig en die moet je geen aandacht geven.
Oké dan heb ik niet opgeletquote:
Er zit een vertraging in van 2 seconden met België. Sattelieten he.quote:
Als Verhagen, Dijksma en Rouvoet straks weer Kamerlid zijn, zijn zij de meest ervaren volgens mij. In de Kamer sinds 1994, met een uitstapje naar het Kabinet sinds 2007. In totaal een kleine 13 jaar ervaring dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik meen dat zijn opvolger als nestor minder dan vijftien jaar ervaring in de Kamer heeft?
Die man bestaat toch niet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Zo'n rariteiten kabinet heeft zelfs Baas Johan nog zelden gezien
Ik volg die chaotische ondertitels niet eens..quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:44 schreef Horloge het volgende:
Hoe komen ze zo snel aan die ondertitels? Wordt het met vertraging uitgezonden?
Zat ik toch in de buurt. Ik vind het een slechte zaak.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:45 schreef freako het volgende:
[..]
Als Verhagen, Dijksma en Rouvoet straks weer Kamerlid zijn, zijn zij de meest ervaren volgens mij. In de Kamer sinds 1994, met een uitstapje naar het Kabinet sinds 2007. In totaal een kleine 13 jaar ervaring dus.
Ik denk dat een dergelijke vraag zo nog langskomt..quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze schrijven tegenwoordig ook overal een boek over.
Een boek over iemand die verkeerd is getattoeërd. Hoe moet ik dat voor me zien?
Één heel hoofdstuk gewijd aan de overpeinzingen wat voor tattoes ze wilt, hoofdstuk twee de heenweg, hoofdstuk drie waarin het drama zich voltrekt, en hoofdstuk vier vol ellende.
Lijkt me een weinig opwindend boek.
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zat ik toch in de buurt. Ik vind het een slechte zaak.
Gereformeerden onder elkaar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef GGMM het volgende:
Knap die ondertiteling, ze weten precies wat ze gaat zeggen.
kortrijks hoorde ik net ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef freako het volgende:
[..]
Welk Vlaams dialect is dit? Het is onverstaanbaar, dus West-Vlaams? Klopt dat?
De hand van God.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef GGMM het volgende:
Knap die ondertiteling, ze weten precies wat ze gaat zeggen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kortrijksquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef freako het volgende:
[..]
Welk Vlaams dialect is dit? Het is onverstaanbaar, dus West-Vlaams? Klopt dat?
Die smoes gebruik ik bij m'n vriendin als ze er achter komt dat ik vreemd ben gegaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik dacht dat ik in slaap gevallen was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |