Er zit een vertraging in van 2 seconden met België. Sattelieten he.quote:
Als Verhagen, Dijksma en Rouvoet straks weer Kamerlid zijn, zijn zij de meest ervaren volgens mij. In de Kamer sinds 1994, met een uitstapje naar het Kabinet sinds 2007. In totaal een kleine 13 jaar ervaring dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik meen dat zijn opvolger als nestor minder dan vijftien jaar ervaring in de Kamer heeft?
Die man bestaat toch niet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Zo'n rariteiten kabinet heeft zelfs Baas Johan nog zelden gezien
Ik volg die chaotische ondertitels niet eens..quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:44 schreef Horloge het volgende:
Hoe komen ze zo snel aan die ondertitels? Wordt het met vertraging uitgezonden?
Zat ik toch in de buurt. Ik vind het een slechte zaak.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:45 schreef freako het volgende:
[..]
Als Verhagen, Dijksma en Rouvoet straks weer Kamerlid zijn, zijn zij de meest ervaren volgens mij. In de Kamer sinds 1994, met een uitstapje naar het Kabinet sinds 2007. In totaal een kleine 13 jaar ervaring dus.
Ik denk dat een dergelijke vraag zo nog langskomt..quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze schrijven tegenwoordig ook overal een boek over.
Een boek over iemand die verkeerd is getattoeërd. Hoe moet ik dat voor me zien?
Één heel hoofdstuk gewijd aan de overpeinzingen wat voor tattoes ze wilt, hoofdstuk twee de heenweg, hoofdstuk drie waarin het drama zich voltrekt, en hoofdstuk vier vol ellende.
Lijkt me een weinig opwindend boek.
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zat ik toch in de buurt. Ik vind het een slechte zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |