dat klopt, Wilders is pro-joodsquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel extreem rechts is antiwilders
Heeft 'ie jaren op geoefend aan de keukentafel, bakje wijwater ernaast voor de sporadisch noodzakelijke gezichtsverfrissing.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef eriksd het volgende:
Elke keer die quasi schampere houding van Knevel met die bolle kop. Zucht.
+1quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Breng eens wat respect op voor Bas van der Vlies.
Tv was altijd ten strengste verboden door de here God.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Horloge het volgende:
Je merkt duidelijk dat deze man geen mediatraining heeft gehad.
Klopt, een echte echtreem-rechtse stemt niet op Wilders. Had Brinkman ook wel kunnen zeggen, failde hij misschien minder hard..quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat Wilders pro-Israel is. Ofzo. Ik snap die extreem-rechtse redenaties nooit. Gelukkig.
Waarom?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Breng eens wat respect op voor Bas van der Vlies.
Heeft 'ie ook niet nodig. Blijft authentiek en altijd zeer correct.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Horloge het volgende:
dat klopt, orthodoxe Joden zijn net zo erg als nazi's en moslimfundamentalistenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
er bestaan ook extreem-rechtse joden.
Herof Bas?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Horloge het volgende:
Ik begrijp je niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop dat Jack de Vries hoofd van de jeugdafdeling van de PVV wordt.
De Vries is een keurige vent overigens.
Hij heeft wel humor hoor, maar hij is wel heel subtiel altijd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Horloge het volgende:
Sjees, wat een humorloos figuur zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |