Nog even en...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, die stiekeme glimlach van die christen.
LOL, in het land van het sterrenmeisje hebben ze al meer dan 20 jaar zo'n schreeuwerd in het parlementquote:
Als hij ongelijk heeft blijft hij net zo hard roepen hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef marcodej het volgende:
Haarfijne analyse van Johan. Zoals altijd.
ze heeft een boekquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze daar aandacht aan gaan schenken.
juist niet, johan schopt altijd tegen de PVV aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
Derksen heeft ook wel aanzien bij de achterban van de PVV
Meer inspraak en jeugdafdeling.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat heeft die Brinkman ook alweer gedaan/gezegt
Johan heeft altijd gelijk. Period.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als hij ongelijk heeft blijft hij net zo hard roepen hoor
Daarvan ben ik me bewust, maar ik vind dat je dergelijke mensen gewoon zo min mogelijk aandacht moet geven.quote:
Dat is niet zo verstandig als ze die jongerenafdeling nog van de grond willen krijgen. Zo'n groot licht lijkt me dat meisje niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom niet die Jacky in the house aan tafel over de jeugdbeweging?
Omdat Wilders pro-Israel is. Ofzo. Ik snap die extreem-rechtse redenaties nooit. Gelukkig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel extreem rechts is antiwilders
klopt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
juist niet, johan schopt altijd tegen de PVV aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |