Schnitzel met pinda-kaasquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo, dan ben je wel een kind van de wereld he?
Dus toch een Indische lederhosen met klompen, om maar eens heel cliché te blijven.
Stop er dan mee, als je het niet wil.quote:
ik doe t uit verveling..ben nu 4 kilo aangekomen sinds het uit isquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stop er dan mee, als je het niet wil.
Ga dan leuke dingen doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik doe t uit verveling..ben nu 4 kilo aangekomen sinds het uit is
Hoeveel weg je dan nu? En wat is je lengte, etcquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
gebrek aan bewegingquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ben je nu een gezellig dikkertje ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
begin te rokenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waar blijft je lijstje?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:23 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hoeveel weg je dan nu? En wat is je lengte, etc![]()
damn jongen, 1 pakje is wel max horquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Deceit het volgende:
hmmjaaaa dat ga ik dus eigenlijk allemaal niet vertellen, wordt te persoonlijkgewicht..
en ik rook al 1+ pak per dag.. dus nehh daar ligt t niet aan
Ja dat is natuurlijk uberhipquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb jou op de dérde plek. Hoor.
Nja HIW doet z'n naam wel eer aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef Waxxer het volgende:
Maar wie zijn -B-, L4mpje en babette21? En waarom DennisMoore en Hierissieweer? In gódsnaam?
Eh ja omdat je zo graag in de spotlight wilt staan?quote:
Nah, te persoonlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Deceit het volgende:
hmmjaaaa dat ga ik dus eigenlijk allemaal niet vertellen, wordt te persoonlijkgewicht..
en ik rook al 1+ pak per dag.. dus nehh daar ligt t niet aan
Idd net zoals jij dat hebtquote:
hij kijkt wie er vaak en dicht na elkaar posten in een topic. Een topic waar je 1x post, kan dus de mensen die na jou posten in die lijst krijgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja omdat je zo graag in de spotlight wilt staan?
Ik denk dat het met alfabetische volgorde te maken heeft
Dus je gaat kaal?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:46 schreef creno het volgende:
Ik wil mijn haar ook laten groeien, maar ik ben bang dat het te dun en te weinig is...
'k Zou het niet weten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:51 schreef Steve het volgende:
Gevraagd worden op een date blijft toch wel een egoboost.
Stom idee ook eigenlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Peter het volgende:
[..]
hij kijkt wie er vaak en dicht na elkaar posten in een topic. Een topic waar je 1x post, kan dus de mensen die na jou posten in die lijst krijgen
Erik blijft de love of my life.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:01 schreef Xiance het volgende:
steve was toch met vlarp?
of mis ik nou iets?
Misschien mag Vlarp wel in het midden, weten wij veel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:01 schreef Xiance het volgende:
of mis ik nou iets?
Vlarp vindt het niet erg. We hebben een aardige driehoeksrelatie in touw weten te zetten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:01 schreef Xiance het volgende:
of mis ik nou iets?
Nee he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:14 schreef MisterO het volgende:
I love you Phillip Morris. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moest vinden
En ik dan de lust of your life?quote:
Jat nou es niet iedereen van mequote:
We wonen ook in een driehoek.quote:
Nee. En ik voorzie dat ook nog niet binnen al te korte tijd gebeuren.quote:
Heel verstandig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:10 schreef Steve het volgende:
Ik wil namelijk ook nog op mezelf eigenlijk..
Ten eerste hebben ik en Vlarp pas een half jaar iets. Nu gaan samenwonen zou ik nu te benauwend vinden en zou ook zeker niet goed gaan (van mijn kant uit). Ten tweede moet ik eerst leren op eigen poten te staan, zelf mijn leven leren in te richten, alles zelf moeten regelen, alles zelf leren moeten doen, eigen leven opbouwen. Dan kijken we wel weer verder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:19 schreef Deceit het volgende:
op jezelf kan ook gepaard te samen.. alleen is toch geen kut aan
hmmja,quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ten eerste hebben ik en Vlarp pas een half jaar iets. Nu gaan samenwonen zou ik nu te benauwend vinden en zou ook zeker niet goed gaan (van mijn kant uit). Ten tweede moet ik eerst leren op eigen poten te staan, zelf mijn leven leren in te richten, alles zelf moeten regelen, alles zelf leren moeten doen. Dan kijken we wel weer verder.
Meteen bij iemand intrekken lijkt me niet goed voor een relatie. Kan goed gaan, kan misgaan.
Oh ik weet nooit goed hoe ik overkom.quote:
Nope.quote:Jij zatvrijdag in de stad te vinden?
Meestal als een of andere hautaine sissy.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meestal als een of andere hautaine sissy.
Heel goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ten eerste hebben ik en Vlarp pas een half jaar iets. Nu gaan samenwonen zou ik nu te benauwend vinden en zou ook zeker niet goed gaan (van mijn kant uit). Ten tweede moet ik eerst leren op eigen poten te staan, zelf mijn leven leren in te richten, alles zelf moeten regelen, alles zelf leren moeten doen, eigen leven opbouwen. Dan kijken we wel weer verder.
Meteen bij iemand intrekken lijkt me niet goed voor een relatie. Kan goed gaan, kan misgaan.
En trouwens, ik ben 23! Veel te jong voor huisje boompje beestje.
2012 was een rekenfout, dus je hebt nog ffquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:29 schreef Steve het volgende:
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat we in 2012 vergaan. Dus al dat samenwoongedoe is al geen issue meer.
Ja of zo'n kampie-snollerige met z'n t-shirt omhooggeknoopt in een knubbeltje boven de navel en hotpants. Dat ook wel eens. Toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meestal als een of andere hautaine sissy.
Ja.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of zo'n kampie-snollerige met z'n t-shirt omhooggeknoopt in een knubbeltje boven de navel en hotpants. Dat ook wel eens. Toch?
Ik zou maar vast met de adoptie procedure beginnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ten eerste hebben ik en Vlarp pas een half jaar iets. Nu gaan samenwonen zou ik nu te benauwend vinden en zou ook zeker niet goed gaan (van mijn kant uit). Ten tweede moet ik eerst leren op eigen poten te staan, zelf mijn leven leren in te richten, alles zelf moeten regelen, alles zelf leren moeten doen, eigen leven opbouwen. Dan kijken we wel weer verder.
En trouwens, ik ben 23! Veel te jong voor huisje boompje beestje.
quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, er blijkt een homotent bij mijn hotel op de hoek te zitten waar ik al een week lang straal voorbij ben gelopen... ik dacht gisteravond even kijken... heb ik gelijk zo´n naar oud zweet stinkende Spanjaard aan mijn reet hangen...
Oud zweet stinkt, hij was opdringerig en ik ben bezet... in willekeurige volgordequote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:07 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik dacht dat jij van het type was dat wanneer je op vakantie bent dat je dan zeg maar 'niet bezet' bent.Maar zó erg is het dus óók weer niet.
![]()
Uh.. labradors kunnen niet tikken op een toetsbord hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Man ik zou nog niet vreemd kunnen gaan al zou ik willen... als ik iemand niet meer zie zitten maak ik het eerst uit en daarna feest ik wel een slag in de rondte
Ik ben trouw als een labrador
Ik doe niet alles op zijn hondjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uh.. labradors kunnen niet tikken op een toetsbord hoor
Ooohh vandaar met dat te kort aangelijnd en die discussie toen en alles.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Man ik zou nog niet vreemd kunnen gaan al zou ik willen... als ik iemand niet meer zie zitten maak ik het eerst uit en daarna feest ik wel een slag in de rondte
Iets zegt me dat het bezet zijn wel een wiskundig danwel statistisch verband heeft met het uiterlijk van de versierderquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:07 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik dacht dat jij van het type was dat wanneer je op vakantie bent dat je dan zeg maar 'niet bezet' bent.Maar zó erg is het dus óók weer niet.
![]()
Ik dacht dat jij een open relatie had?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
[nuno_g / Mike_Hunt ]Heb je nog gescored?][/nuno_g / Mike_Hunt ]quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
zo net terug van een paar dagen londen en ben bekaf
Waar ben je allemaal geweest in London?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
nee, was met school dusquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[nuno_g / Mike_Hunt ]Heb je nog gescored?][/nuno_g / Mike_Hunt ]
British museum, trafalgar square, harrods, camden market, westfield mallquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest in London?
G.A.Y? Heaven?
ahh. leuk! Heb je ook die befaamde kroegentocht gedaan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
euhh kerel, dat vraag ik nooit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[nuno_g / Mike_Hunt ]Heb je nog gescored?][/nuno_g / Mike_Hunt ]
was je aan het wodka eyeballen ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
zo, ben bij, tenminste met deze paar blz.
SSDD![]()
dat heb ik al een hele tijd niet meer gehoord.quote:
het is hier nu als heet nieuws gebracht in de diverse mediaquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat heb ik al een hele tijd niet meer gehoord.![]()
![]()
Nee, heb getraind. En ja, zit aan de falafel.![]()
![]()
Laatste dagen druk geweest met het regelen van een nieuwe huisgenoot etc. . Want ik ga dat natuurlijk ook niet betalen.
ik mis iets?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is hier nu als heet nieuws gebracht in de diverse media
nee want jij bent toch het type niet dat zo snel mogelijk dronken wil worden door een met wodka gevulde tampon anaal in te brengen dan wel direct via het oog (wodka eyeballing) toe te passenquote:
ik ook niet, maar ik vraag me wel af waarom deze opmerking ? is dat jalouziequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euhh kerel, dat vraag ik nooit.like anyone cares.
G-A-Y is wel leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest in London?
G.A.Y? Heaven?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want jij bent toch het type niet dat zo snel mogelijk dronken wil worden door een met wodka gevulde tampon anaal in te brengen dan wel direct via het oog (wodka eyeballing) toe te passen
ik ook.. ik kom net onder de douche vandaan, ga zo naar bed..quote:
Ja dan zit je mis... ik heb al 10 maanden een compleet monogame relatiequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een open relatie had?
Zit ik nou mis?
monogaam wat is datquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dan zit je mis... ik heb al 10 maanden een compleet monogame relatie
Monogaam is niet zoenen en andere seksuele handelingen verrichten bij iemand anders... en 10 maanden is inderdaad nog relatief kort maar je moet ergens beginnen he...quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
monogaam wat is dat![]()
en zeker 10 maanden, wat is dat dan. Leuk begin maar
't is niet dat je er ineens 4 jaar van kan makenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Monogaam is niet zoenen en andere seksuele handelingen verrichten bij iemand anders... en 10 maanden is inderdaad nog relatief kort maar je moet ergens beginnen he...
Ja preciesquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is niet dat je er ineens 4 jaar van kan maken
Je vriend niet dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef creno het volgende:
Al bijna 5 jaar monogaam, tenminste ik dan.
ouch... ik weet niet hoe ik zou reageren eigenlijk... op zich zijn seks en liefde twee losstaande dingen maar als ik eenmaal verliefd ben zoek ik het niet buiten de deur....quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef creno het volgende:
Die heeft een jaar of 3 geleden een vergissing gemaakt ja.
zeker, niet zo'n beetje ook. Dat heeft echt wel tijd nodig. Maar je relatie wordt er ook weer wel sterker door. (maar het is niet aan te raden om je relatie sterker te makenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Steve het volgende:
Moet je toch aardig wat vertrouwen terugwinnen lijkt me...
been there done thsat, mensen schreeuwen op voorhand altijd een hele hoopquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:20 schreef creno het volgende:
ik zei ook altijd dat ik er een punt achter zou zetten als iemand bij mij vreemd zou gaan, zeker omdat eigenlijk al mijn vorige relaties vreemd zijn gegaan.
Maar zoiets beslis je op dat moment eigenlijk pas echt, dat is van te voren niet te zeggen.
En dat is bij ons gelukkig gebeurd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef Vlarp het volgende:
Mja, ik denk ook dat als het echt moment van zwakte was, dat het daarna zelfs de relatie nog sterker kan maken als je ontdekt dat je echt alleen maar voor je vaste relatie te gaan...
Hebben jullie toen een 'pauze' genomen om toch te ontdekken dat je elkaar te leuk vond ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef creno het volgende:
zeker, niet zo'n beetje ook. Dat heeft echt wel tijd nodig. Maar je relatie wordt er ook weer wel sterker door. (maar het is niet aan te raden om je relatie sterker te maken)
Nee, we hebben gepraat, gepraat, en gepraat en gehuild. Ik wilde alles weten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Hebben jullie toen een 'pauze' genomen om toch te ontdekken dat je elkaar te leuk vond ofzo?
Als ik vragen mag.Ik ben iets te geïnteresseerd is alles af en toe.
nu echt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef creno het volgende:
ik ga ff de laatste aflevering van Bloedverwanten kijken.
neenquote:
Verklaar je naderquote:
Als ik 'm weer eens zie ros ik 'm op wel op z'n bekquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef creno het volgende:
[..]
Nee, we hebben gepraat, gepraat, en gepraat en gehuild. Ik wilde alles weten.
We hebben geen pauze genomen ofzo. Volgens mij als men een pauze neemt is dat meer een voorbode van het definitief uit elkaar gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:58 schreef wonderer het volgende:
Enige dat ik nog wil weten: was het met een Fokker?
Correctie: De ware bestaat nietquote:
Ja, Ryan weet ik wel. Maar ik bedoel de derde...quote:
de ene ware na de andere ware lolquote:
Nee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:58 schreef wonderer het volgende:
Enige dat ik nog wil weten: was het met een Fokker?
Nou ja, of misschien BESTAAT ie wel, maar de kans dat je die tegenkomt is echt 0.00000000000000001%. Je kan een hele goede tegenkomen waarmee je gelukkig wordt, maar er kan best ergens anders op de grote aardbol iemand rondlopen die NOG beter past. Dus als iemand zegt "Oooh dit is 'm, dit is DE ware!" dan denk ik "Heb je iedere man op aarde al ontmoet dan?"quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
de ene ware na de andere ware lol
Idd dat bedoel ik ook ermeequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, of misschien BESTAAT ie wel, maar de kans dat je die tegenkomt is echt 0.00000000000000001%. Je kan een hele goede tegenkomen waarmee je gelukkig wordt, maar er kan best ergens anders op de grote aardbol iemand rondlopen die NOG beter past. Dus als iemand zegt "Oooh dit is 'm, dit is DE ware!" dan denk ik "Heb je iedere man op aarde al ontmoet dan?"
no joke die begint hier net te spelen jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef Ang3l het volgende:
Emancipate yourself, Emancipate yourself, Emancipate yourself, Emancipate yourself, Emancipate yourself, Emancipate yourself
jejeje sí dat dénk je maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef Nuno_G het volgende:
de ware bestaat, ik ben al jaaaaaaaren bij hem
waarom zou het niet zo zijnquote:
ik ben verre van stoer hoorquote:
ang3l had me goed verbetert..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben verre van stoer hoor
dus daar ligt zn droom al mee in duigen
achja.. liefde bestaat niet
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:01 schreef Deceit het volgende:
[..]
ang3l had me goed verbetert..
bedoelde de ware.
je hebt toch een soortement open relatie?quote:
ja maar dat heeft helemaal niks met mijn liefde te makenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je hebt toch een soortement open relatie?
njaaquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar dat heeft helemaal niks met mijn liefde te maken
Waar smaakt het naar dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:14 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het is een heerlijke telefoon, echt waar.
Hmm, kan wel, als je het maar niet quote. Dan haal ik hem daarna weer wegquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heeft het heeft zeker geen zin om om foto's te vragen?
het is ook niet dat het iedere dag gebeurt en zeker nu we in hetzelfde land wonen al helemaal nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
njaa
dat kan best. ik begrijp dat fenomeen niet zo
lijkt mij dat als alles goed is je geen behoefte hebt aan iets anders
vind 1 keer al te veelquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is ook niet dat het iedere dag gebeurt en zeker nu we in hetzelfde land wonen al helemaal niet
is goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hmm, kan wel, als je het maar niet quote. Dan haal ik hem daarna weer weg
Als je de foto in een quote zet dan kan de volgende 'm niet meer quoten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hmm, kan wel, als je het maar niet quote. Dan haal ik hem daarna weer weg
In je nieuwe kamer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Het hoogtepunt van mijn dag was dat iemand me vroeg of ik wist waar de hoertjes zaten. Nou dan weet je het wel.
Nee, iemand op straat sprak me aan. Denk dat ik er hoertjesminnend uitzag ofzo.quote:
Pimp_Erikquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, iemand op straat sprak me aan. Denk dat ik er hoertjesminnend uitzag ofzo.
En? Wist je het antwoord?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Het hoogtepunt van mijn dag was dat iemand me vroeg of ik wist waar de hoertjes zaten. Nou dan weet je het wel.
ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:47 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik ga morgenochtend met de trein naar Utrecht.
ik ben halverwege gestopt met die film toen. Wat een zonde van mijn tijdquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
neen
1 keer was voldoende leuk
heb je nog steeds wat met de buurjongen trouwens. Dit is gewoon een ander onderwerp omdat we het toch nooit eens worden. R en ik zijn gewoon heel gelukkig samen, open en eerlijk en ik denk dat we minder buiten de deur neuken dan stelletjes die erom liegenquote:
quillo het gaat toch niet over eens wordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb je nog steeds wat met de buurjongen trouwens. Dit is gewoon een ander onderwerp omdat we het toch nooit eens worden. R en ik zijn gewoon heel gelukkig samen, open en eerlijk en ik denk dat we minder buiten de deur neuken dan stelletjes die erom liegen
Eerste reactie: Wat een bal lijkt hetquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:55 schreef MisterO het volgende:
Issie niet schattig? rechts btw.
[ [url=http:g]afbeelding[/url] ]
vind de linker leukerquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:55 schreef MisterO het volgende:
Issie niet schattig? rechts btw.
[ afbeelding ]
Bij bal denk ik eerder aan een Jort Kelder-achtig mannetje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerste reactie: Wat een bal lijkt het
2e reactie: past wel bij je
Wat deed ik in jouw droom vannacht?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
op de boot vroeg een amerikaan of sex met een prostituee ok wasquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Helpen met IKEA meubels uitzoekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat deed ik in jouw droom vannacht?
ow whahahaha wat grappigquote:
Geen idee, je was mijn nieuwe huisgenootquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat deed ik in jouw droom vannacht?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, je was mijn nieuwe huisgenoot. Want die komt uit Twente en in mijn droom was jij het
.
Beide reacties kloppenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerste reactie: Wat een bal lijkt het
2e reactie: past wel bij je
verdade het gebeurt nu ook niet meer, we zijn meer tranquillo geworden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
quillo het gaat toch niet over eens wordenik zeg jou alleen dat ik de 'behoefte' o que es niet begrijp, en dat het voor mij niets is
![]()
dat et voor jou wel functioneert prima,
en sí maar et is mn buurjongen niet
Ik zei "nee", maar later bedacht ik me dat ik het wel wistquote:
Toevallig met de trein van half 8 's ochtends?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:47 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik ga morgenochtend met de trein naar Utrecht.
en jij zei ja zolang het maar een man isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op de boot vroeg een amerikaan of sex met een prostituee ok was
mn buurjongen is mn partner in crime enzo, en not gayquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
verdade het gebeurt nu ook niet meer, we zijn meer tranquillo geworden.
geen buurjongeen meer
foto's van alle 2quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mn buurjongen is mn partner in crime enzo, en not gay
mn vriend woont een paar straten verder
Nee, iets later.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toevallig met de trein van half 8 's ochtends?
jajaja wat als jij et zegt dan moet ie et wel zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
foto's van alle 2en of ie gay is dat bepaal ik wel
Oh gelukkig, dan is de kans dat we elkaar per ongeluk tegen het lijf lopen niet zo grootquote:
Ohoh.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan is de kans dat we elkaar per ongeluk tegen het lijf lopen niet zo groot. Tenzij in Utrecht. Ik ben daar rond 11 weer op het station
.
nee zei dat ie het maar bij de coffeeshop moest latenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en jij zei ja zolang het maar een man is
Mja, dat is dan wel toevallig want jij komt aan op spoor 7 volgens mij, en ik vertrek dan vanaf spoor 15. Hooguit dat je me ziet als ik naar mijn trein loop en dan heb ik toch geen zin om te pratenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:28 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ohoh.
Dat lijkt mij dan waarschijnlijker.
waar blijft die foto dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
-edit- en R is thuis, wat is het toch een lekker ding zelfs na al die jaren. Ja dit mag ik ook wel eens zeggen
Ja maar, wat als ik rond 11 uur terug ga naar E.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, dat is dan wel toevallig want jij komt aan op spoor 7 volgens mij, en ik vertrek dan vanaf spoor 15. Hooguit dat je me ziet als ik naar mijn trein loop en dan heb ik toch geen zin om te praten. Ik zal je wel negeren als ik je bruine oogjes zie
.
en ja what about your boyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
-edit- en R is thuis, wat is het toch een lekker ding zelfs na al die jaren. Ja dit mag ik ook wel eens zeggen
met of zonder zijn "i love Nuno" t-shirtquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
met of zonder zijn "i love Nuno" t-shirtok serioua ik ga er 1 uitzoeken van zijn laptop en dan als ie het eens is plaats ik hem wel
jajaj me suena algo 'bla bla' amigoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
met of zonder zijn "i love Nuno" t-shirtok serioua ik ga er 1 uitzoeken van zijn laptop en dan als ie het eens is plaats ik hem wel
si si mais nao queroquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jajaj me suena algo 'bla bla' amigo
el no necesite saber
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijken wel wat op elkaar ja maar de buurjongen is net iets leuker
ik moet eik ook naar bed maar kan nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:10 schreef Steve het volgende:
Kan niet slapen.
En over een paar uur weer eruit.
Wat dan niet helpt is om in je bed te gaan liggen woelen en piekeren, en je frustreren over het idee dat je niet kan slapen en er over een paar uur al weer uit moet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:10 schreef Steve het volgende:
Kan niet slapen.
En over een paar uur weer eruit.
Sowieso piekeren, waar dan ook over, helpt niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:28 schreef oinaru_isan het volgende:
Wat dan niet helpt is om in je bed te gaan liggen woelen en piekeren, en je frustreren over het idee dat je niet kan slapen en er over een paar uur al weer uit moet.
Wat wel: nou ja.. dit ofzo.![]()
![]()
Minimeetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:33 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja maar, wat als ik rond 11 uur terug ga naar E.
Lijkt wel een tweelingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
maar okay het topic is toch bijna dicht
mn vriend:
[ afbeelding ]
mn buurjongen:
[ afbeelding ]
Succesquote:
Ik zou ze beiden doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:13 schreef Stroekie het volgende:
Ben ik nu de enige die de buurman van Mismo te gelikt vind en de bovenste meneer leuker vind, ja op Mismo na dat
Nee. Maar die is al bezet en ik stook niet in een goed huwelijk. Vandaar dat gedoe met Nuno ook destijdsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:13 schreef Stroekie het volgende:
Ben ik nu de enige die de buurman van Mismo te gelikt vind en de bovenste meneer leuker vind, ja op Mismo na dat
Zodalijk naar rdam..quote:
familie....quote:
morgenavond naar huis....quote:
Ga dan een dagje naar Barca!quote:
Ga je op stap in Amsterdam? Dan zul je mij waarschijnlijk ook tegenkomenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:18 schreef Deceit het volgende:
[..]
Zodalijk naar rdam..
En van t weekend naar adam..
Planning is maandag pas weer naar denbosch, jij?
nog even volhouden en dan mag je naar huis en kan je de 2 laatste afleveringen van Bloedverwanten kijkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Succes vanmiddag Vlarp... ga je in Eindhoven werken?
Ik ben het beu hier... in Salou is echt geen flikker te beleven nu en ik ben helemaal afgebakken in de zon :´)
En ik mis m´n vriend en ik wil naar huis
laten we zeggen dat homo zijn in combinatie met mijn familie geen geaccepteerd ding is... althans vooralsnog nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:28 schreef Waxxer het volgende:
Is toch héérlijk?Er even tussenuit?
Mocht je man niet mee dan eigenlijk?
Ja maar dan moet ik in mijn eentje gaan ronddwalen... dan ga ik liever een keer met m´n vriendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga dan een dagje naar Barca!
Heb ik ook gedaan toen ik met familie op vakantie was naar Salou
Light up. light up, as if .............. lalalaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Dat kan best. In je eentje. In een wereldstad. 1 dag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik in mijn eentje gaan ronddwalen... dan ga ik liever een keer met m´n vriend
Lieve schat. Snow Patrol is al 26x in 3 jaar in NL geweest.quote:
Dan had ik een goede spionageplekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:30 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik zie Tha_Erik niet zitten in de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |