Nee, iemand op straat sprak me aan. Denk dat ik er hoertjesminnend uitzag ofzo.quote:
Pimp_Erikquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, iemand op straat sprak me aan. Denk dat ik er hoertjesminnend uitzag ofzo.
En? Wist je het antwoord?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Het hoogtepunt van mijn dag was dat iemand me vroeg of ik wist waar de hoertjes zaten. Nou dan weet je het wel.
ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:47 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik ga morgenochtend met de trein naar Utrecht.
ik ben halverwege gestopt met die film toen. Wat een zonde van mijn tijdquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
neen
1 keer was voldoende leuk
heb je nog steeds wat met de buurjongen trouwens. Dit is gewoon een ander onderwerp omdat we het toch nooit eens worden. R en ik zijn gewoon heel gelukkig samen, open en eerlijk en ik denk dat we minder buiten de deur neuken dan stelletjes die erom liegenquote:
quillo het gaat toch niet over eens wordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb je nog steeds wat met de buurjongen trouwens. Dit is gewoon een ander onderwerp omdat we het toch nooit eens worden. R en ik zijn gewoon heel gelukkig samen, open en eerlijk en ik denk dat we minder buiten de deur neuken dan stelletjes die erom liegen
Eerste reactie: Wat een bal lijkt hetquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:55 schreef MisterO het volgende:
Issie niet schattig? rechts btw.
[ [url=http:g]afbeelding[/url] ]
vind de linker leukerquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:55 schreef MisterO het volgende:
Issie niet schattig? rechts btw.
[ afbeelding ]
Bij bal denk ik eerder aan een Jort Kelder-achtig mannetje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerste reactie: Wat een bal lijkt het
2e reactie: past wel bij je
Wat deed ik in jouw droom vannacht?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Het hoogtepunt van mijn dag was dat iemand me vroeg of ik wist waar de hoertjes zaten. Nou dan weet je het wel.
op de boot vroeg een amerikaan of sex met een prostituee ok wasquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Helpen met IKEA meubels uitzoekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat deed ik in jouw droom vannacht?
ow whahahaha wat grappigquote:
Geen idee, je was mijn nieuwe huisgenootquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat deed ik in jouw droom vannacht?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, je was mijn nieuwe huisgenoot. Want die komt uit Twente en in mijn droom was jij het
.
Beide reacties kloppenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerste reactie: Wat een bal lijkt het
2e reactie: past wel bij je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |