Nee, iemand op straat sprak me aan. Denk dat ik er hoertjesminnend uitzag ofzo.quote:
Pimp_Erikquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, iemand op straat sprak me aan. Denk dat ik er hoertjesminnend uitzag ofzo.
En? Wist je het antwoord?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Het hoogtepunt van mijn dag was dat iemand me vroeg of ik wist waar de hoertjes zaten. Nou dan weet je het wel.
ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:47 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik ga morgenochtend met de trein naar Utrecht.
ik ben halverwege gestopt met die film toen. Wat een zonde van mijn tijdquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
neen
1 keer was voldoende leuk
heb je nog steeds wat met de buurjongen trouwens. Dit is gewoon een ander onderwerp omdat we het toch nooit eens worden. R en ik zijn gewoon heel gelukkig samen, open en eerlijk en ik denk dat we minder buiten de deur neuken dan stelletjes die erom liegenquote:
quillo het gaat toch niet over eens wordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb je nog steeds wat met de buurjongen trouwens. Dit is gewoon een ander onderwerp omdat we het toch nooit eens worden. R en ik zijn gewoon heel gelukkig samen, open en eerlijk en ik denk dat we minder buiten de deur neuken dan stelletjes die erom liegen
Eerste reactie: Wat een bal lijkt hetquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:55 schreef MisterO het volgende:
Issie niet schattig? rechts btw.
[ [url=http:g]afbeelding[/url] ]
vind de linker leukerquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:55 schreef MisterO het volgende:
Issie niet schattig? rechts btw.
[ afbeelding ]
Bij bal denk ik eerder aan een Jort Kelder-achtig mannetje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerste reactie: Wat een bal lijkt het
2e reactie: past wel bij je
Wat deed ik in jouw droom vannacht?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Het hoogtepunt van mijn dag was dat iemand me vroeg of ik wist waar de hoertjes zaten. Nou dan weet je het wel.
op de boot vroeg een amerikaan of sex met een prostituee ok wasquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Helpen met IKEA meubels uitzoekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat deed ik in jouw droom vannacht?
ow whahahaha wat grappigquote:
Geen idee, je was mijn nieuwe huisgenootquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat deed ik in jouw droom vannacht?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, je was mijn nieuwe huisgenoot. Want die komt uit Twente en in mijn droom was jij het
.
Beide reacties kloppenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Eerste reactie: Wat een bal lijkt het
2e reactie: past wel bij je
verdade het gebeurt nu ook niet meer, we zijn meer tranquillo geworden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
quillo het gaat toch niet over eens wordenik zeg jou alleen dat ik de 'behoefte' o que es niet begrijp, en dat het voor mij niets is
![]()
dat et voor jou wel functioneert prima,
en sí maar et is mn buurjongen niet
Ik zei "nee", maar later bedacht ik me dat ik het wel wistquote:
Toevallig met de trein van half 8 's ochtends?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:47 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik ga morgenochtend met de trein naar Utrecht.
en jij zei ja zolang het maar een man isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op de boot vroeg een amerikaan of sex met een prostituee ok was
mn buurjongen is mn partner in crime enzo, en not gayquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
verdade het gebeurt nu ook niet meer, we zijn meer tranquillo geworden.
geen buurjongeen meer
foto's van alle 2quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mn buurjongen is mn partner in crime enzo, en not gay
mn vriend woont een paar straten verder
Nee, iets later.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toevallig met de trein van half 8 's ochtends?
jajaja wat als jij et zegt dan moet ie et wel zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
foto's van alle 2en of ie gay is dat bepaal ik wel
Oh gelukkig, dan is de kans dat we elkaar per ongeluk tegen het lijf lopen niet zo grootquote:
Ohoh.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan is de kans dat we elkaar per ongeluk tegen het lijf lopen niet zo groot. Tenzij in Utrecht. Ik ben daar rond 11 weer op het station
.
nee zei dat ie het maar bij de coffeeshop moest latenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en jij zei ja zolang het maar een man is
Mja, dat is dan wel toevallig want jij komt aan op spoor 7 volgens mij, en ik vertrek dan vanaf spoor 15. Hooguit dat je me ziet als ik naar mijn trein loop en dan heb ik toch geen zin om te pratenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:28 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ohoh.
Dat lijkt mij dan waarschijnlijker.
waar blijft die foto dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
-edit- en R is thuis, wat is het toch een lekker ding zelfs na al die jaren. Ja dit mag ik ook wel eens zeggen
Ja maar, wat als ik rond 11 uur terug ga naar E.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, dat is dan wel toevallig want jij komt aan op spoor 7 volgens mij, en ik vertrek dan vanaf spoor 15. Hooguit dat je me ziet als ik naar mijn trein loop en dan heb ik toch geen zin om te praten. Ik zal je wel negeren als ik je bruine oogjes zie
.
en ja what about your boyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
-edit- en R is thuis, wat is het toch een lekker ding zelfs na al die jaren. Ja dit mag ik ook wel eens zeggen
met of zonder zijn "i love Nuno" t-shirtquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
met of zonder zijn "i love Nuno" t-shirtok serioua ik ga er 1 uitzoeken van zijn laptop en dan als ie het eens is plaats ik hem wel
jajaj me suena algo 'bla bla' amigoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
met of zonder zijn "i love Nuno" t-shirtok serioua ik ga er 1 uitzoeken van zijn laptop en dan als ie het eens is plaats ik hem wel
si si mais nao queroquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jajaj me suena algo 'bla bla' amigo
el no necesite saber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |