quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijken wel wat op elkaar ja maar de buurjongen is net iets leuker
ik moet eik ook naar bed maar kan nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:10 schreef Steve het volgende:
Kan niet slapen.
En over een paar uur weer eruit.
Wat dan niet helpt is om in je bed te gaan liggen woelen en piekeren, en je frustreren over het idee dat je niet kan slapen en er over een paar uur al weer uit moet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:10 schreef Steve het volgende:
Kan niet slapen.
En over een paar uur weer eruit.
Sowieso piekeren, waar dan ook over, helpt niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:28 schreef oinaru_isan het volgende:
Wat dan niet helpt is om in je bed te gaan liggen woelen en piekeren, en je frustreren over het idee dat je niet kan slapen en er over een paar uur al weer uit moet.
Wat wel: nou ja.. dit ofzo.![]()
![]()
Minimeetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:33 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja maar, wat als ik rond 11 uur terug ga naar E.
Lijkt wel een tweelingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
maar okay het topic is toch bijna dicht
mn vriend:
[ afbeelding ]
mn buurjongen:
[ afbeelding ]
Succesquote:
Ik zou ze beiden doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:13 schreef Stroekie het volgende:
Ben ik nu de enige die de buurman van Mismo te gelikt vind en de bovenste meneer leuker vind, ja op Mismo na dat
Nee. Maar die is al bezet en ik stook niet in een goed huwelijk. Vandaar dat gedoe met Nuno ook destijdsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:13 schreef Stroekie het volgende:
Ben ik nu de enige die de buurman van Mismo te gelikt vind en de bovenste meneer leuker vind, ja op Mismo na dat
Zodalijk naar rdam..quote:
familie....quote:
morgenavond naar huis....quote:
Ga dan een dagje naar Barca!quote:
Ga je op stap in Amsterdam? Dan zul je mij waarschijnlijk ook tegenkomenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:18 schreef Deceit het volgende:
[..]
Zodalijk naar rdam..
En van t weekend naar adam..
Planning is maandag pas weer naar denbosch, jij?
nog even volhouden en dan mag je naar huis en kan je de 2 laatste afleveringen van Bloedverwanten kijkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Succes vanmiddag Vlarp... ga je in Eindhoven werken?
Ik ben het beu hier... in Salou is echt geen flikker te beleven nu en ik ben helemaal afgebakken in de zon :´)
En ik mis m´n vriend en ik wil naar huis
laten we zeggen dat homo zijn in combinatie met mijn familie geen geaccepteerd ding is... althans vooralsnog nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:28 schreef Waxxer het volgende:
Is toch héérlijk?Er even tussenuit?
Mocht je man niet mee dan eigenlijk?
Ja maar dan moet ik in mijn eentje gaan ronddwalen... dan ga ik liever een keer met m´n vriendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga dan een dagje naar Barca!
Heb ik ook gedaan toen ik met familie op vakantie was naar Salou
Light up. light up, as if .............. lalalaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Dat kan best. In je eentje. In een wereldstad. 1 dag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik in mijn eentje gaan ronddwalen... dan ga ik liever een keer met m´n vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |