ikweethetooknietquote:Op donderdag 29 april 2010 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is hier in hemelsnaam grappig aan?
Nou als je slaapt in een kluis omdat je zoveel "vrienden"hebt dan kan ik een grijns niet onderdrukkenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is hier in hemelsnaam grappig aan?
profiel = vrouwquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:07 schreef tjoptjop het volgende:
Krijg je er ook een harde plasser van?
ok, dat had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
profiel = vrouw
dus dat gaat een beetje moeilijk
maar met die bezuinigende gezinnen proberen bedrijven nu via Kooistra een poot aan de grond te krijgen in de gay horeca, maar daar vallen de bedrijven dit voorjaar ook al bij bosjes om. En Kooistra was eerst machtig met alle zaken aan de Rue de Veseline in zijn bezit, maar daar komt oom steeds meer de klad inquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:46 schreef Outlined het volgende:
dat bedrijven uberhaupt nog zaken doen met sjoerd kooistra
Van wat ik begrijp had Kooistra een contract om x hoeveelheid koffie af te nemen, De koffiebrander heeft vervolgens ook een bijdrage aan marketing gedaan. Echter, Kooistra heeft die X hoeveelheid nooit afgenomen. Het zijn dus gederfde inkomsten, geen onbetaalde rekeningenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:03 schreef xenobinol het volgende:
Uiteraard triest dat je word neergestoken voor ¤40,- of welk geldbedrag dan ook![]()
Maar ik snap werkelijk niet hoe je voor 400k aan onbetaalde koffie kan leveren, hoeveel 'bakkies' zijn dat wel niet
Jij bent echt raarquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Overvaller steekt Sjoerd Kooistra neer
Kroegenkoning Sjoerd Kooistra is drie keer in zijn buik gestoken bij een overval op feesteiland Ibiza. Hij heeft drie dagen op de intensive care gelegen.
Het betreft een roofoverval, vertelt Sjoerd Kooistra (Quote 500 nr. 202, ¤130 miljoen) aan Dagblad van het Noorden. 'Een van hen stak drie keer met een mes in mijn buik. Twee lichte verwondingen en een diepe snee. Ik ben in het ziekenhuis gelijk geopereerd'.
Kooistra heeft drie dagen op de intensive care gelegen en hoopt zaterdag weer naar Nederland te kunnen komen. De drie daders hebben ¤40 buitgemaakt. Kooistra en zijn man Dick liepen over straat toen de drie opdoken. Kooistra zegt een van de overvallers nog wel een klap voor zijn hoofd te hebben gegeven. 'Het geld had ik los op zak. Verder had ik niets bij mij.'
http://www.quotenet.nl/qu(...)rd-kooistra-neer.php
Oei moet je nagaan wat zijn schuldeisers hier met hem zouden willen doen als ze hem al neersteken voor 40,- euroSlaap je in een bunker gebeurd je dit
Gevalletje Karma. Ik snap het opzich wel, maar ik gun het em niet...quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:29 schreef tjoptjop het volgende:
Lachen omdat iemand neergestoken wordt.....
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft Sjoerd ondertussen een nieuwe BV heeft opgericht zodat hij de oude gecontroleerd failliet laat gaan?
Doe normaalquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Overvaller steekt Sjoerd Kooistra neer
Kroegenkoning Sjoerd Kooistra is drie keer in zijn buik gestoken bij een overval op feesteiland Ibiza. Hij heeft drie dagen op de intensive care gelegen.
Het betreft een roofoverval, vertelt Sjoerd Kooistra (Quote 500 nr. 202, ¤130 miljoen) aan Dagblad van het Noorden. 'Een van hen stak drie keer met een mes in mijn buik. Twee lichte verwondingen en een diepe snee. Ik ben in het ziekenhuis gelijk geopereerd'.
Kooistra heeft drie dagen op de intensive care gelegen en hoopt zaterdag weer naar Nederland te kunnen komen. De drie daders hebben ¤40 buitgemaakt. Kooistra en zijn man Dick liepen over straat toen de drie opdoken. Kooistra zegt een van de overvallers nog wel een klap voor zijn hoofd te hebben gegeven. 'Het geld had ik los op zak. Verder had ik niets bij mij.'
http://www.quotenet.nl/qu(...)rd-kooistra-neer.php
Oei moet je nagaan wat zijn schuldeisers hier met hem zouden willen doen als ze hem al neersteken voor 40,- euroSlaap je in een bunker gebeurd je dit
Ach... IWHON heeft zo op zijn tijd best wat interessants te melden. Ik neem aan dat hij/zij/het in de werkelijkheid niet zo zit te juichen over het neersteken van mensen, toch?quote:
Toevallig een keer wat gepacht van Kooistra en daarna gedacht dat het geld wel binnenstroomt ofzo?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]De BV heet: Uw laatse jas heeft geen zakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |